Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #76 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joggesko er glatt da Anonymkode: 636a1...2c0 De lukter gjerne ikke så godt heller etterhvert Anonymkode: 636a1...2c0
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #77 Skrevet 16. januar 2020 Jeg lurer bare på 2 ting 1. Har du hørt om Google? 2. Hvordan i helvete kan det bli en 3-siders tråd om barnesko...! Anonymkode: 6f178...7be
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #78 Skrevet 16. januar 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joggesko er glatt da Anonymkode: 636a1...2c0 Ja det er fullstendig mulig. Får bare se hva som fungerer best 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #79 Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer bare på 2 ting 1. Har du hørt om Google? 2. Hvordan i helvete kan det bli en 3-siders tråd om barnesko...! Anonymkode: 6f178...7be Jeg klarer fint å Google altså . Noen ganger er det kjekt å høre hva ( i denne situasjonen sko) har valgt og hvilke erfaringer de har med det de har valgt 😊. Spørsmål 2 er kun svaret DIB
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2020 #80 Skrevet 16. januar 2020 På 15.1.2020 den 12.08, mamma til adhd gutt<3 skrev: På ingen måte. Tåler helt fint strender her i Norge også. Det er dog mange øyer i Hellas hvor man blir anbefalt badesko. Skjell, steiner og bunn hvor det er ugreit å gå barbent Skal du til Limnos? Anonymkode: ea951...0d2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #81 Skrevet 17. januar 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer bare på 2 ting 1. Har du hørt om Google? 2. Hvordan i helvete kan det bli en 3-siders tråd om barnesko...! Anonymkode: 6f178...7be Fantastisk Anonymkode: 46ee4...64e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #82 Skrevet 17. januar 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal du til Limnos? Anonymkode: ea951...0d2 Nei vi skal Ikke til Limnos😊. Vil heller ikke si akkurat hvor.
amandine Skrevet 17. januar 2020 #83 Skrevet 17. januar 2020 ...og jeg bare...😵😱😱😱😱 Er det mulig? Hvordan orker gale Annie å henge så ettertrykkelig fast? Og hvordan i alle dager klarer Adhd-mammaen å holde seg rolig og alvorlig? Og hvordan holder hun ut?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #84 Skrevet 17. januar 2020 6 minutter siden, amandine skrev: ...og jeg bare...😵😱😱😱😱 Er det mulig? Hvordan orker gale Annie å henge så ettertrykkelig fast? Og hvordan i alle dager klarer Adhd-mammaen å holde seg rolig og alvorlig? Og hvordan holder hun ut? Det skal jeg fortelle deg kjære Amandine ( som plutselig ble Amandusfestivalen på autocorrect😂). Det skal heldigvis og takk og lov mer til enn anonyme kranglefanter på nett for å vippe denne dama av pinnen ! Jeg har dessuten fryktelig god erfaring med å være overbærende ; jeg har jobbet flere år i BHG 😊😊😊
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #85 Skrevet 17. januar 2020 12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det skal jeg fortelle deg kjære Amandine ( som plutselig ble Amandusfestivalen på autocorrect😂). Det skal heldigvis og takk og lov mer til enn anonyme kranglefanter på nett for å vippe denne dama av pinnen ! Jeg har dessuten fryktelig god erfaring med å være overbærende ; jeg har jobbet flere år i BHG 😊😊😊 Erfaring med trassete BHG barn kommer nok godt med når man skal håndtere DIB damer. 😅 Anonymkode: 2bb5c...28c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #86 Skrevet 17. januar 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Erfaring med trassete BHG barn kommer nok godt med når man skal håndtere DIB damer. 😅 Anonymkode: 2bb5c...28c Ja det kan anses som høyaktuell arbeidserfaring her inne. Det er ikke bare bare å megle mellom Per og Kari angående hvem som er den rettmessige eieren av den grønne spaden .😅
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #87 Skrevet 17. januar 2020 5 timer siden, amandine skrev: ...og jeg bare...😵😱😱😱😱 Er det mulig? Hvordan orker gale Annie å henge så ettertrykkelig fast? Og hvordan i alle dager klarer Adhd-mammaen å holde seg rolig og alvorlig? Og hvordan holder hun ut? Jeg tror hi nyter å få til lange tråder. Hun er raskt på pletten med svar og dytter ofte på trådene om de holder på å dø ut. Så jeg syns ikke synd på henne. Ellers er jeg enig i at gale Anni er et studie verd og grubler litt på hva slags type mennesker som henger seg sånn opp i enkeltbrukere. Anonymkode: 2efa8...d7d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #88 Skrevet 17. januar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror hi nyter å få til lange tråder. Hun er raskt på pletten med svar og dytter ofte på trådene om de holder på å dø ut. Så jeg syns ikke synd på henne. Ellers er jeg enig i at gale Anni er et studie verd og grubler litt på hva slags type mennesker som henger seg sånn opp i enkeltbrukere. Anonymkode: 2efa8...d7d Dette, det er det ingen tvil om i det hele tatt, man ser det i måten hun svarer på Anonymkode: 636a1...2c0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #89 Skrevet 17. januar 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror hi nyter å få til lange tråder. Hun er raskt på pletten med svar og dytter ofte på trådene om de holder på å dø ut. Så jeg syns ikke synd på henne. Ellers er jeg enig i at gale Anni er et studie verd og grubler litt på hva slags type mennesker som henger seg sånn opp i enkeltbrukere. Anonymkode: 2efa8...d7d Selvsagt så skal du på ingen måte synes synd på meg! Jeg har selv valgt å delta her inne😊.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2020 #90 Skrevet 17. januar 2020 Jeg anbefaler også badesko som er linket til tidligere i tråden. Våre sko ble brukt hele tiden i Egypt, mange av plassene der er umulig å gå uten sko. De solgte de "overalt", og man så fort hva som var bra og hva som var dårlig. Plast-sko utgikk, man får de i tøy og med gode såler. Anonymkode: 3fbf4...9ff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #91 Skrevet 17. januar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg anbefaler også badesko som er linket til tidligere i tråden. Våre sko ble brukt hele tiden i Egypt, mange av plassene der er umulig å gå uten sko. De solgte de "overalt", og man så fort hva som var bra og hva som var dårlig. Plast-sko utgikk, man får de i tøy og med gode såler. Anonymkode: 3fbf4...9ff Tenker jeg satser på både joggesko og badesko😊 takk for tips! Styrer da unna plast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå