mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter #76 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, Nille 76 skrev: Hvordan vet du alt dette når du aldri bruker sånt? Vi har vært på det mange ganger, og ikke noe av det du sier stemmer med det jeg har opplevd? Kanskje du ikke skulle uttale deg så bastant om ting du tydeligvis ikke har greie på? Har vært på all inc en gang og der var alt akkurat slik jeg beskriver det. Det er også slik jeg opplever det fra andre som har reist slik
prekæs Skrevet 11. januar 2020 #77 Skrevet 11. januar 2020 Nå har jeg aldri bodd på all inklusive, men kan likevel ikke fatte at det utelukker kortreist. Bor nok på hotell til å ha fått med meg at det er ganske så vanlig å kvalitetstemple kortreist mat. Både Frankrike og Italia har stort fokus på dette og her i Norge var til og med egg og diverse andre matvarer merket med hvilken gård det kom fra og hvor gården lå. Det er lov å tenke litt over hva man driver med. Å fullstendig utelukke riktige valg og finne unnskyldninger for å fortsette i samme tralten ved å unnskylde seg med de sunne valgene man faktisk tar, er slik jeg oppfatter det, en måte å bekrefte at man egentlig skjønner at man har litt feil. Det er positivt da.
Gjest Antarctica Skrevet 12. januar 2020 #78 Skrevet 12. januar 2020 Miljøvennlig glasur på ei stor miljøskadelig kake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå