Gå til innhold

drittforum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Vet ikke hva jeg skal si jeg. Bare ler. Jøss. Jeg er i alle fall ikke mobba for jeg fikk tandemkjøre trailer med Luten. 

Tandem, beibi!

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Himmel og hav skrev:

Store glass, små glass, Madeira og Madeera -  jag bjuder på! Har litt rester av julekaker og ei ustekt ribbe i fryseren, så det er bare å komme!

Kommer! Har hatt store portvinsabstinenser etter julekalenderen(tror madeira tar brodden av den), men tror jeg tar toget. Lei av å sitte på taket på en gammel panda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker nå på om jeg faktisk ble mobbet i julekalenderen. Jeg ble ikke regnet med før jeg selv skrev meg inn, og da begynte folk å ville lakkere om traktoren vår og etterhvert påsto noen at jeg slett ikke kunne kjøre buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Superdolly skrev:

Jeg er litt usikker nå på om jeg faktisk ble mobbet i julekalenderen. Jeg ble ikke regnet med før jeg selv skrev meg inn, og da begynte folk å ville lakkere om traktoren vår og etterhvert påsto noen at jeg slett ikke kunne kjøre buss.

Hvis du er usikker, så er alltid beste strategi å anta det verste inntil det motsatte er bevist. Du kan gå glipp av mye god krenkegnuring om du venter og ser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
4 timer siden, Superdolly skrev:

Jeg er litt usikker nå på om jeg faktisk ble mobbet i julekalenderen. Jeg ble ikke regnet med før jeg selv skrev meg inn, og da begynte folk å ville lakkere om traktoren vår og etterhvert påsto noen at jeg slett ikke kunne kjøre buss.

Men altså - KAN du kjøre buss da??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Pashla skrev:

Men altså - KAN du kjøre buss da??? 

Hva mener du med det? Mener du at vi som ikke kan kjøre buss er mindre verd, da, liksom? 

Jeg var knapt med i julekalenderen, men det er ikke greit å mobbe meg likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
3 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Hva mener du med det? Mener du at vi som ikke kan kjøre buss er mindre verd, da, liksom? 

Jeg var knapt med i julekalenderen, men det er ikke greit å mobbe meg likevel. 

Huff, du har rett. Ble visst litt mye madeeeera i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Hva mener du med det? Mener du at vi som ikke kan kjøre buss er mindre verd, da, liksom? 

Jeg var knapt med i julekalenderen, men det er ikke greit å mobbe meg likevel. 

Jeg håper du ikke føler deg utelatt Miss Marple! Man skal ha tunga rett i munnen når man skriver julekalender altså, så man får med seg hvem som vil, og hvem som ikke vil, være med, og dermed klarer å unngå å mobbe noen. Sånn siden noen blir mobbet om man tar dem med, mens andre blir mobbet om de uke får være med. Også er det nå en gang sånn at når man i tar så store mengder portvin, er det ikke lett å holde noenting rett, ikke engang tunga... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Superdolly skrev:

Jeg er litt usikker nå på om jeg faktisk ble mobbet i julekalenderen. Jeg ble ikke regnet med før jeg selv skrev meg inn, og da begynte folk å ville lakkere om traktoren vår og etterhvert påsto noen at jeg slett ikke kunne kjøre buss.

Usikkerhet er ikke av det gode, hvilket er grunnen til at jeg utarbeidet mobbepunktsjekklista. Som du ser i redegjørelsen min er det i seg selv helt sikkert tale om mobbing i de tilfellene når du ikke er sikker på hva du vil eller mener om egen mobbestatus. I tillegg falt du jo etter eget utsagn også innunder pkt 5 til du selv tok ansvar og skrev deg inn i kalenderen - igjen, klar mobbing.

Hvis du er usikker på om du skal føle deg mobbet er det alltid tryggest å hyle høyt at du blir mobbet og skal gå til politiet, sånn for sikkerhets skyld. [...]


5. Noen skal noe du ikke får være med på.
[...]

Hiv skinkene nedpå krenkekrakken, der er det alltid plass til flere og om HI protesterer styrker det jo din sak, da er du I HVERT FALL mobbet.

 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Pashla skrev:

Men altså - KAN du kjøre buss da??? 

Hæ? Jeg har førerkort på bil altså, og jeg kan kjøre traktor. Jeg har i hvert fall kjørt traktor minst to ganger. Hvor vanskelig kan det være liksom? Bussen har fire hjul og ratt, gass, brems og kløtsj. Klart jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
28 minutter siden, Superdolly skrev:

Hæ? Jeg har førerkort på bil altså, og jeg kan kjøre traktor. Jeg har i hvert fall kjørt traktor minst to ganger. Hvor vanskelig kan det være liksom? Bussen har fire hjul og ratt, gass, brems og kløtsj. Klart jeg kan!

Det er jenta si! Ikke la deg stoppe av kjipe naysayers og gammeldagse konvensjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sug lut skrev:


5. Noen skal noe du ikke får være med på

 

Dette punktet er jo bare helt drøyt ekskluderende. Jeg ble invitert med på noe jeg kunne være med på, men jeg hadde ikke lyst. Slike tilfeller oppleves også som veldig krenkende, faktisk!

Anonymkode: 1ab5c...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette punktet er jo bare helt drøyt ekskluderende. Jeg ble invitert med på noe jeg kunne være med på, men jeg hadde ikke lyst. Slike tilfeller oppleves også som veldig krenkende, faktisk!

Anonymkode: 1ab5c...c51

Det bør være et eget krenkepunkt, faktisk. Jeg tenner et lys for deg.

9. Noen inviterer deg med på noe du kunne være med på men ikke har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye empati at jeg blir medkrenket av at andre blir krenket. Det er ganske slitsomt å være her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...