Gå til innhold

drittforum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble faktisk blokkert for å kommentere "julekalenderen". Er det virkelig mulig?

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble faktisk blokkert for å kommentere "julekalenderen". Er det virkelig mulig?

Anonymkode: 584de...a8c

Hvis det var du som spamma julekalenderen med kommentarer om skrivefeil og dialekt. Ja, det er mulig. 

Anonymkode: 5afe6...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint med dette forumet er at det er helt frivillig å være her.

Det eneste man trenger å gjøre er å følge reglene man godkjente da man ble medlem, og å oppføre seg noenlunde greit.

Hva var det du gjorde?

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble faktisk blokkert for å kommentere "julekalenderen". Er det virkelig mulig?

Anonymkode: 584de...a8c

Var det du som mente kalenderen var mobbing? 

Anonymkode: 1360e...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det som er så fint med dette forumet er at det er helt frivillig å være her.

Det eneste man trenger å gjøre er å følge reglene man godkjente da man ble medlem, og å oppføre seg noenlunde greit.

Hva var det du gjorde?

Anonymkode: 3ddf5...85a

Forumet påstår at de har sendt meg varsel, noe som er feil, så jeg aner ikke hvilket brudd det gjelder. Kan selvsagt forholde meg til regler men problemet med dette forumet er at de ikke vet åssen håndtere egne regler. De godtar allslags mobbing, og så snur de, sletter over en lav sko og lar andre upassende innlegg ligge. 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mye dritt her, ikke bare dritt men mobbing og her, rasisme, dømming osv i kvinne guiden og!

Anonymkode: 7d349...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forumet påstår at de har sendt meg varsel, noe som er feil, så jeg aner ikke hvilket brudd det gjelder. Kan selvsagt forholde meg til regler men problemet med dette forumet er at de ikke vet åssen håndtere egne regler. De godtar allslags mobbing, og så snur de, sletter over en lav sko og lar andre upassende innlegg ligge. 

Anonymkode: 584de...a8c

Det er fremdeles frivillig å være her.

Vil du ha en endring, bidra positivt, kom med konstruktive forslag på ris og ros.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ja mye dritt her, ikke bare dritt men mobbing og her, rasisme, dømming osv i kvinne guiden og!

Anonymkode: 7d349...204

Ja, jeg er helt enig. Jeg har kontaktet advokat, finner meg ikke i dette her lengre. 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fremdeles frivillig å være her.

Vil du ha en endring, bidra positivt, kom med konstruktive forslag på ris og ros.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Javisst er det frivillig, det samme gjelder for deg. Jeg vet jo ikke om du er konstruktiv, selv om du skriver om det. 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Javisst er det frivillig, det samme gjelder for deg. Jeg vet jo ikke om du er konstruktiv, selv om du skriver om det. 

Anonymkode: 584de...a8c

Langt mer konstruktiv enn du som oppretter en tråd kun for å rakke ned på forumet i hvert fall...

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Langt mer konstruktiv enn du som oppretter en tråd kun for å rakke ned på forumet i hvert fall...

Anonymkode: 3ddf5...85a

Men det er jo bare din mening, uten å vite bakgrunn for min kritikk.

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo bare din mening, uten å vite bakgrunn for min kritikk.

Anonymkode: 584de...a8c

Så lenge du ikke har skrevet mer enn du har gjort kan andre bare svare ut fra det du har skrevet til nå. Opp til deg om du vil forklare mer eller ikke. Jeg gidder ikke argumentere mer med deg.

 

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så lenge du ikke har skrevet mer enn du har gjort kan andre bare svare ut fra det du har skrevet til nå. Opp til deg om du vil forklare mer eller ikke. Jeg gidder ikke argumentere mer med deg.

 

Anonymkode: 3ddf5...85a

Ja, dersom du er så fjern at du ikke har lagt merke til mobbetråder som får leve og enkelte brukere her inne som stadig mobber, så antar jeg at du ikke har skjønt hva dette går i. Da skjønner også jeg at du ikke gidder å argumentere. Si ett negativt ord om en enkelt bruker her inne (gjett hvem), så blir du blokkert. Mulig er du henne, ikke vet jeg men jeg synes det er påtakelig at du ikke har lagt merke til hvordan forumet opererer. Enten er du ........ (tør ikke skrive ordet, for da blir jeg blokkert), så du får gjette, eller du er ...... her må du også gjette. At det skal være slik er for meg intet annet enn forunderlig. At du velger å la være å argumentere er din egen sak selvfølgelig. Jeg velger å prate om det - i den grad det er mulig (uten å bli blokkert).

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, dersom du er så fjern at du ikke har lagt merke til mobbetråder som får leve og enkelte brukere her inne som stadig mobber, så antar jeg at du ikke har skjønt hva dette går i. Da skjønner også jeg at du ikke gidder å argumentere. Si ett negativt ord om en enkelt bruker her inne (gjett hvem), så blir du blokkert. Mulig er du henne, ikke vet jeg men jeg synes det er påtakelig at du ikke har lagt merke til hvordan forumet opererer. Enten er du ........ (tør ikke skrive ordet, for da blir jeg blokkert), så du får gjette, eller du er ...... her må du også gjette. At det skal være slik er for meg intet annet enn forunderlig. At du velger å la være å argumentere er din egen sak selvfølgelig. Jeg velger å prate om det - i den grad det er mulig (uten å bli blokkert).

Anonymkode: 584de...a8c

Hvorfor angriper du meg?

Du vet ikke hvem jeg er av den enkle grunn at jeg 99,9 % av tiden jeg skriver her skriver som anonym. Jeg vil tro jeg er blant de som rapporterer flest innlegg her inne, nettopp fordi jeg ikke ønsker mye av det negative og stygge som tidvis skrives her. Og jeg rapporterer like gjerne de som skriver med nick som de uten, gjør ingen forskjell der.

Men ingen vil ta deg seriøst når du oppretter en tråd hvor du knapt skriver mer enn "drittforum" og så at du er blitt blokkert, men uten å forklare noe mer. Om du tror denne fremgangsmåten fungerer for å få et bedre forum, da er det vel du, og ikke jeg, som er fjern.

Men jeg mener at modereringen de siste par månedene ofte har vært for sjelden og at styggere ting har fått stå for lenge.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er forumer for og stille spørsmål og erfaringer. Men dessverre er det brukere her inne som ikke klarer og oppføre seg voksent på andres tråder, Hva er så vanskelige med å la være og skrive trådene  isteden for trakkasere, mobbe i trådene til andre som trenger skikkelige svar i spørsmålene? 

Har sett innom disse forumene det er mye mobbing her og i kvinne guiden. Det er  mange som blir angrepet i sine spørsmål..  Og alle disse.. Mange som ikke forstår at mange kan ta dette til seg.. Og Mobberne som gjemmer seg bak anonym knappen.. veldig pinglete spør dere meg.. 

Anonymkode: 7d349...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor angriper du meg?

Du vet ikke hvem jeg er av den enkle grunn at jeg 99,9 % av tiden jeg skriver her skriver som anonym. Jeg vil tro jeg er blant de som rapporterer flest innlegg her inne, nettopp fordi jeg ikke ønsker mye av det negative og stygge som tidvis skrives her. Og jeg rapporterer like gjerne de som skriver med nick som de uten, gjør ingen forskjell der.

Men ingen vil ta deg seriøst når du oppretter en tråd hvor du knapt skriver mer enn "drittforum" og så at du er blitt blokkert, men uten å forklare noe mer. Om du tror denne fremgangsmåten fungerer for å få et bedre forum, da er det vel du, og ikke jeg, som er fjern.

Men jeg mener at modereringen de siste par månedene ofte har vært for sjelden og at styggere ting har fått stå for lenge.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Du må være ganske hårsår som tror at jeg angriper deg, gitt tittelen i dette innlegget. 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette er forumer for og stille spørsmål og erfaringer. Men dessverre er det brukere her inne som ikke klarer og oppføre seg voksent på andres tråder, Hva er så vanskelige med å la være og skrive trådene  isteden for trakkasere, mobbe i trådene til andre som trenger skikkelige svar i spørsmålene? 

Har sett innom disse forumene det er mye mobbing her og i kvinne guiden. Det er  mange som blir angrepet i sine spørsmål..  Og alle disse.. Mange som ikke forstår at mange kan ta dette til seg.. Og Mobberne som gjemmer seg bak anonym knappen.. veldig pinglete spør dere meg.. 

Anonymkode: 7d349...204

så hadde vært best for alle om disse forumene ble lagt ned.

Anonymkode: 7d349...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må være ganske hårsår som tror at jeg angriper deg, gitt tittelen i dette innlegget. 

Anonymkode: 584de...a8c

Du skrev at jeg var fjern, at jeg ikke forstod, at jeg måtte være en av brukerne som mobber andre... det er temmelig nært å angripe meg. Og det helt uten grunn, for jeg har ikke svart deg stygt, jeg har kun påpekt at du ikke oppnår det du kanskje ønsker med denne tråden så lenge du ikke forklarer hva du vil, men heller velger å være så negativ som du er.

Du kan jo begynne med å forklare hva du egentlig mener og kanskje komme med noen konstruktive forslag til endring.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

så hadde vært best for alle om disse forumene ble lagt ned.

Anonymkode: 7d349...204

Jeg mener at det må være lov å stille spørsmål her inne, ikke alle har partnere man kan diskutere med men straks tråden avspores med mobbing eller svar som ikke har med saken å gjøre, kan man vel slette? Julekalender som er til for å mobbe brukere burde aldri ha vært tillatt og straks jeg kommenterte dette, ble jeg blokkert. Jeg stiller meg uforstående til dette og har bedt moderator om å komme med forklaring til meg. Jeg stiller meg undrende til kommentarer som: du kan jo bare holde deg unna forumet dersom du ikke liker det. 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Si ett negativt ord om en enkelt bruker her inne (gjett hvem), så blir du blokkert.

Men ...du må jo følge forumreglene. Brukerdebatt er jo ikke lov. Syns du du skal være hevet over reglene bare fordi du er sur på en konkret bruker?

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er helt enig. Jeg har kontaktet advokat, finner meg ikke i dette her lengre. 

Anonymkode: 584de...a8c

Hva tenker du konkret at advokaten skal gjøre?

Anonymkode: 1360e...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ...du må jo følge forumreglene. Brukerdebatt er jo ikke lov. Syns du du skal være hevet over reglene bare fordi du er sur på en konkret bruker?

Hva tenker du konkret at advokaten skal gjøre?

Anonymkode: 1360e...b89

Alt og ingenting er lov her inne, og dersom du hadde fulgt litt med i ulike debatter, ville du ha skjønt hva jeg mener. Advokat skal selvfølgelig klargjøre hva forumet her inne godtar, ikke godtar, og gjennomgå ALLE diskusjoner, for så å luke ut hva de selv sier er lov, ikke lov, gjenopprette tråder, slette det som ligger og som er feil ifht regelverket her inne. 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt og ingenting er lov her inne, og dersom du hadde fulgt litt med i ulike debatter, ville du ha skjønt hva jeg mener. Advokat skal selvfølgelig klargjøre hva forumet her inne godtar, ikke godtar, og gjennomgå ALLE diskusjoner, for så å luke ut hva de selv sier er lov, ikke lov, gjenopprette tråder, slette det som ligger og som er feil ifht regelverket her inne. 

Anonymkode: 584de...a8c

Oj, du kommer til å få en gigantisk advokatregning om du skal ha advokat til å gå gjennom alle forumets tråder.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...