Gå til innhold

drittforum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Du må øve deg på forskjellen på henge ut og tulle med. I julekalendertrådene er det fult opp av folk som tuller med seg selv like mye som de dikter og tuller med andre, hovedsaklig de som har slengt seg på selv. Om det var rom for å bli krenket av en sånn tråd, så burde jo jeg være det som i følge julekalenderen er ei flyfille på portvinsfylla med dårlige kjøreegenskaper og tvilsom smak i menn. Tror du noe av det i den tråden var ekte? At noe av det var på alvor?   

Såklart ja, det er jo pga gjenkjennelsen det er «gøy». Hadde det vært helt ut av det blå hadde det jo ikke vært noe «moro», så det er jo mobbing! Men tydeligvis greit for noen...

Anonymkode: 352ca...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Du må øve deg på forskjellen på henge ut og tulle med. I julekalendertrådene er det fult opp av folk som tuller med seg selv like mye som de dikter og tuller med andre, hovedsaklig de som har slengt seg på selv. Om det var rom for å bli krenket av en sånn tråd, så burde jo jeg være det som i følge julekalenderen er ei flyfille på portvinsfylla med dårlige kjøreegenskaper og tvilsom smak i menn. Tror du noe av det i den tråden var ekte? At noe av det var på alvor?   

Julekalenderen er morsom. 

Jeg skrev som ikke Anonym for første gang her inne i et håp om å få bli med. 

Og jeg tror ingen av oss som strødde om oss med glitter, portvin, julelys/nek følte oss mobba. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Såklart ja, det er jo pga gjenkjennelsen det er «gøy». Hadde det vært helt ut av det blå hadde det jo ikke vært noe «moro», så det er jo mobbing! Men tydeligvis greit for noen...

Anonymkode: 352ca...8ee

Øv mer. Du bommer så grovt at det ikke er til å tro. Jeg begynte på en lengre forklaring til deg om kalenderen, men slettet den igjen, for jeg tror ikke at du og jeg er på samme planet, men jeg lurer på en ting. Hva mener du med gjenkjennelse? Og er du krenket på egne vegne eller på vegne av alle oss andre som var med i kalenderen?

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Såklart ja, det er jo pga gjenkjennelsen det er «gøy». Hadde det vært helt ut av det blå hadde det jo ikke vært noe «moro», så det er jo mobbing! Men tydeligvis greit for noen...

Anonymkode: 352ca...8ee

Så hvis jeg ikke mente å mobbe, og Himmel og hav ikke føler seg mobbet, så har jeg likevel mobbet himmel og hav, fordi du føler at Himmel og hav ble mobbet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jooooooda skrev:

Så hvis jeg ikke mente å mobbe, og Himmel og hav ikke føler seg mobbet, så har jeg likevel mobbet himmel og hav, fordi du føler at Himmel og hav ble mobbet? 

Her har du tidsånden i konsentrert form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Kira skrev:

Dette var jo bedre underholdning enn julekalenderen🍿

Kira da! Nå er jeg litt usikker på om jeg skal føle meg mobbet, siden du mener at jeg ikke klarer å lage bedre underholdning enn en som ikke prøver å lage underholdning en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, jooooooda skrev:

Kira da! Nå er jeg litt usikker på om jeg skal føle meg mobbet, siden du mener at jeg ikke klarer å lage bedre underholdning enn en som ikke prøver å lage underholdning en gang...

Hvis jeg kjenner godt etter ble jeg litt krenket over svaret ditt. Insinuerer du at jeg mobber en som blir beskyldt for å mobbe, men som ikke føler at hun mobber og de som blir mobbet heller ikke er mobbet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kira skrev:

Hvis jeg kjenner godt etter ble jeg litt krenket over svaret ditt. Insinuerer du at jeg mobber en som blir beskyldt for å mobbe, men som ikke føler at hun mobber og de som blir mobbet heller ikke er mobbet?

Ehhh, ehmmmmm, altsååå, har du mer portvin igjen? Jeg tror jeg trenger litt først, hvis jeg skal klare å analysere det du sier her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popcorn, please!! 🍿😁🤣

Lurte litt på hvorfor denne tråden fortsatt til stadighet lå på topp, men nå er jeg med som fast leser!! 

Anonymkode: 493be...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, jooooooda skrev:

Ehhh, ehmmmmm, altsååå, har du mer portvin igjen? Jeg tror jeg trenger litt først, hvis jeg skal klare å analysere det du sier her...

Du kan sikkert spørre hu flyfilla på portvinsfylla med dårlige kjøreegenskaper og tvilsom smak i menn. Med mindre hun har drukket opp alt i fortvilelse over at anonym ikke ønsker/vil/klarer (velg det som passer best) å forstå henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kira skrev:

Du kan sikkert spørre hu flyfilla på portvinsfylla med dårlige kjøreegenskaper og tvilsom smak i menn. Med mindre hun har drukket opp alt i fortvilelse over at anonym ikke ønsker/vil/klarer (velg det som passer best) å forstå henne.

Sorry. Det er tomt. Hva med et lite glass Madeira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Sorry. Det er tomt. Hva med et lite glass Madeira?

Madeira gjør nytten, men jeg har ikke små glass, tar med et par store jeg, og kommet på besøk. Kanskje vi kan bli venner igjen i løpet av kvelden, sånn etter all denne mobbingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Sorry. Det er tomt. Hva med et lite glass Madeira?

Jeg håper du uttaler det "madeeera". Jeg tar gjerne er glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store glass, små glass, Madeira og Madeera -  jag bjuder på! Har litt rester av julekaker og ei ustekt ribbe i fryseren, så det er bare å komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Store glass, små glass, Madeira og Madeera -  jag bjuder på! Har litt rester av julekaker og ei ustekt ribbe i fryseren, så det er bare å komme!

RIBBE 😮😋

Er'n portvinsmarinert???????? 

Jeg kommer 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 timer siden, Kira skrev:

Du kan sikkert spørre hu flyfilla på portvinsfylla med dårlige kjøreegenskaper og tvilsom smak i menn. Med mindre hun har drukket opp alt i fortvilelse over at anonym ikke ønsker/vil/klarer (velg det som passer best) å forstå henne.

Etter noen glass portvin er det nesten umulig å si «flyfilla på fylla» tre ganger etter hverandre. 

(Men det er enda mer umulig å skjønne hva HI er ute etter å oppnå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jooooooda skrev:

Kira da! Nå er jeg litt usikker på om jeg skal føle meg mobbet, siden du mener at jeg ikke klarer å lage bedre underholdning enn en som ikke prøver å lage underholdning en gang...

Hvis du er usikker på om du skal føle deg mobbet er det alltid tryggest å hyle høyt at du blir mobbet og skal gå til politiet, sånn for sikkerhets skyld. For å gjøre det enklere har jeg laget en brukervennlig liste, dette er situasjoner der du definitivt blir mobbet og bør kontakte advokat:

1. Noen sier noe du ikke forstår.
2. Noen sier noe du ikke har hørt før.
3. Noen sier noe du ikke liker.
4. Noen ler av noe du ikke forstår.
5. Noen skal noe du ikke får være med på.
6. Noen ler av noe du liker.
7. Noen lar være å involvere deg i noe du ikke forstår eller har sett før eller liker og hvor noen kanskje ler av noe du ikke forstår eller har sett før eller liker.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, sug lut skrev:

Hvis du er usikker på om du skal føle deg mobbet er det alltid tryggest å hyle høyt at du blir mobbet og skal gå til politiet, sånn for sikkerhets skyld. For å gjøre det enklere har jeg laget en brukervennlig liste, dette er situasjoner der du definitivt blir mobbet og bør kontakte advokat:

1. Noen sier noe du ikke forstår.
2. Noen sier noe du ikke har hørt før.
3. Noen sier noe du ikke liker.
4. Noen ler av noe du ikke forstår.
5. Noen skal noe du ikke får være med på.
6. Noen ler av noe du liker.
7. Noen lar være å involvere deg i noe du ikke forstår eller har sett før eller liker og hvor noen kanskje ler av noe du ikke forstår eller har sett før eller liker.


 

Luten, du mobbet meg! Pukt 5. Du lagde liste uten at jeg fikk være med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Popcorn, please!! 🍿😁🤣

Lurte litt på hvorfor denne tråden fortsatt til stadighet lå på topp, men nå er jeg med som fast leser!! 

Anonymkode: 493be...1fa

Hva med å lese noe som faktisk er verdt noe, istedet for å lese faste brukeres miserable forsøk på humor? Det finnes da langt mer verdifull lesning.. Også på nett.

Anonymkode: eb6ce...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å lese noe som faktisk er verdt noe, istedet for å lese faste brukeres miserable forsøk på humor? Det finnes da langt mer verdifull lesning.. Også på nett.

Anonymkode: eb6ce...ed3

*Knis* Hvorfor går du inn på tråden hvis den ikke passer deg? 

Anonymkode: 5afe6...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å lese noe som faktisk er verdt noe, istedet for å lese faste brukeres miserable forsøk på humor? Det finnes da langt mer verdifull lesning.. Også på nett.

Anonymkode: eb6ce...ed3

Og likevel har du lest tråden og gidder å svare. Ironien er nydelig.

Anonymkode: 1c69c...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jooooooda skrev:

Luten, du mobbet meg! Pukt 5. Du lagde liste uten at jeg fikk være med. 

Unnskyld. Vil du på lista over automatisk mobbing i stedet? 

8. Jooooooodas eksistens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si jeg. Bare ler. Jøss. Jeg er i alle fall ikke mobba for jeg fikk tandemkjøre trailer med Luten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...