Gå til innhold

drittforum


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oj, du kommer til å få en gigantisk advokatregning om du skal ha advokat til å gå gjennom alle forumets tråder.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Det blir et utvalg, har nok informasjon til å kunne søke erstatning!

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det blir et utvalg, har nok informasjon til å kunne søke erstatning!

Anonymkode: 584de...a8c

Og hvordan skal utvalget tas blant ALLE trådene (du som sa advokat skulle gå gjennom ALLE).

I øyeblikket er det 47 816 sider med tråder på dette forumet. Et er 1 195 400 tråder. Med alt fra ingen til noen hundre svar i hver tråd.

Hvorfor mener du at du ev. har rett til erstatning?

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og hvordan skal utvalget tas blant ALLE trådene (du som sa advokat skulle gå gjennom ALLE).

I øyeblikket er det 47 816 sider med tråder på dette forumet. Et er 1 195 400 tråder. Med alt fra ingen til noen hundre svar i hver tråd.

Hvorfor mener du at du ev. har rett til erstatning?

Anonymkode: 3ddf5...85a

Advokat går gjennom ALLE tråder jeg har tatt vare på, driter i det som er uaktuelt selvfølgelig. Jeg har ivaretatt alt som gjelder ....... og som forumet GODTAR alt fra. Jeg skal til bunns i saken. 

Hva som er årsak til søksmål og erstatning - går jeg ikke ut med her på forumet. 

 

Anonymkode: 584de...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Advokat går gjennom ALLE tråder jeg har tatt vare på, driter i det som er uaktuelt selvfølgelig. Jeg har ivaretatt alt som gjelder ....... og som forumet GODTAR alt fra. Jeg skal til bunns i saken. 

Hva som er årsak til søksmål og erstatning - går jeg ikke ut med her på forumet. 

 

Anonymkode: 584de...a8c

Jaja, hvis du har penger å bruke på et slikt søksmål, så why not. Blir jo spennende å se hva som skjer, for saken vil jo nå media ganske raskt.

Anonymkode: 3ddf5...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det blir et utvalg, har nok informasjon til å kunne søke erstatning!

Anonymkode: 584de...a8c

Erstatning for hva, egentlig? Har du lidd økonomisk tap ved å ikke få kommentere på et forum???

Anonymkode: 1360e...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alt og ingenting er lov her inne, og dersom du hadde fulgt litt med i ulike debatter, ville du ha skjønt hva jeg mener. Advokat skal selvfølgelig klargjøre hva forumet her inne godtar, ikke godtar, og gjennomgå ALLE diskusjoner, for så å luke ut hva de selv sier er lov, ikke lov, gjenopprette tråder, slette det som ligger og som er feil ifht regelverket her inne. 

Anonymkode: 584de...a8c

Jeg har fulgt med og vært aktiv her siden 2005, og jeg skjønner virkelig IKKE hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at det må være lov å stille spørsmål her inne, ikke alle har partnere man kan diskutere med men straks tråden avspores med mobbing eller svar som ikke har med saken å gjøre, kan man vel slette? Julekalender som er til for å mobbe brukere burde aldri ha vært tillatt og straks jeg kommenterte dette, ble jeg blokkert. Jeg stiller meg uforstående til dette og har bedt moderator om å komme med forklaring til meg. Jeg stiller meg undrende til kommentarer som: du kan jo bare holde deg unna forumet dersom du ikke liker det. 

Anonymkode: 584de...a8c

Du mener fremdeles seriøst at julekalenderen er til for å mobbe brukere?Da er du allerede så langt ute at det ikke er hjelp å få.

Anonymkode: 7e52a...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der blir spennende å høre hva du og advokaten kommer frem til. Jeg har også vært her lenge, og skjønner ikke helt hva du mener. Og at julekalenderen var mobbing? Det er jo bare ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt og ingenting er lov her inne, og dersom du hadde fulgt litt med i ulike debatter, ville du ha skjønt hva jeg mener. Advokat skal selvfølgelig klargjøre hva forumet her inne godtar, ikke godtar, og gjennomgå ALLE diskusjoner, for så å luke ut hva de selv sier er lov, ikke lov, gjenopprette tråder, slette det som ligger og som er feil ifht regelverket her inne. 

Anonymkode: 584de...a8c

Til en timepris på rundt 3000 kr håper jeg at du har spart deg opp en god del. 

Jeg har vært på forumet i mange år og skjønner ikke hva du snakker om. 

Du skulle ikke gi pengene dine til Redd barna eller noe heller? Der kommer de bedre til nytte enn å hive de ut på advokater. 

Anonymkode: 6a1a4...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amandine skrev:

Der blir spennende å høre hva du og advokaten kommer frem til. Jeg har også vært her lenge, og skjønner ikke helt hva du mener. Og at julekalenderen var mobbing? Det er jo bare ikke sant.

Men advokaten kan jo i det minste få noen timers betalt latter ut av julekalenderne våre. Det tror jeg de trenger.

Anonymkode: 7e52a...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt og ingenting er lov her inne, og dersom du hadde fulgt litt med i ulike debatter, ville du ha skjønt hva jeg mener. Advokat skal selvfølgelig klargjøre hva forumet her inne godtar, ikke godtar, og gjennomgå ALLE diskusjoner, for så å luke ut hva de selv sier er lov, ikke lov, gjenopprette tråder, slette det som ligger og som er feil ifht regelverket her inne. 

Anonymkode: 584de...a8c

Nå har dette forumet en eier, og det er eier som bestemmer forumreglene, og altså hva som godtas, ikke godtas, slettes eller beholdes. Hvordan mener du at en advokat skal kunne bestemme hva som skal gjenopprettes eller slettes? Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener. Har det skjedd lovbrudd her inne som jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er helt enig. Jeg har kontaktet advokat, finner meg ikke i dette her lengre. 

Anonymkode: 584de...a8c

Du har ikke vurdert å ligge deg av heller.....

Anonymkode: 6d43b...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du har ikke vurdert å ligge deg av heller.....

Anonymkode: 6d43b...af7

*logge*, ikke ligge

Anonymkode: 6d43b...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener at det må være lov å stille spørsmål her inne, ikke alle har partnere man kan diskutere med men straks tråden avspores med mobbing eller svar som ikke har med saken å gjøre, kan man vel slette? Julekalender som er til for å mobbe brukere burde aldri ha vært tillatt og straks jeg kommenterte dette, ble jeg blokkert. Jeg stiller meg uforstående til dette og har bedt moderator om å komme med forklaring til meg. Jeg stiller meg undrende til kommentarer som: du kan jo bare holde deg unna forumet dersom du ikke liker det. 

Anonymkode: 584de...a8c

Hvem ble mobbet i julekalenderen, og hva ble skrevet?

Anonymkode: 6d43b...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Advokat går gjennom ALLE tråder jeg har tatt vare på, driter i det som er uaktuelt selvfølgelig. Jeg har ivaretatt alt som gjelder ....... og som forumet GODTAR alt fra. Jeg skal til bunns i saken. 

Hva som er årsak til søksmål og erstatning - går jeg ikke ut med her på forumet. 

 

Anonymkode: 584de...a8c

Er du rett og slett krenket?

Anonymkode: 881ad...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor angriper du meg?

Du vet ikke hvem jeg er av den enkle grunn at jeg 99,9 % av tiden jeg skriver her skriver som anonym. Jeg vil tro jeg er blant de som rapporterer flest innlegg her inne, nettopp fordi jeg ikke ønsker mye av det negative og stygge som tidvis skrives her. Og jeg rapporterer like gjerne de som skriver med nick som de uten, gjør ingen forskjell der.

Men ingen vil ta deg seriøst når du oppretter en tråd hvor du knapt skriver mer enn "drittforum" og så at du er blitt blokkert, men uten å forklare noe mer. Om du tror denne fremgangsmåten fungerer for å få et bedre forum, da er det vel du, og ikke jeg, som er fjern.

Men jeg mener at modereringen de siste par månedene ofte har vært for sjelden og at styggere ting har fått stå for lenge.

Anonymkode: 3ddf5...85a

De det henvises til blir jo aldri blokkert eller utestengt samme hva de driver med av skittkasting, det er jo et faktum. Virker som det er en fredet klan her, venner av moderatorene sikkert. 

Anonymkode: 352ca...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De det henvises til blir jo aldri blokkert eller utestengt samme hva de driver med av skittkasting, det er jo et faktum. Virker som det er en fredet klan her, venner av moderatorene sikkert. 

Anonymkode: 352ca...8ee

"De det henvises til" har du og de andre syterne her fremdeles til gode å henvise til. Dermed blir det bare uspesifikt surmaga oppgulp fra deg også. Det er egentlig veldig enkelt: De som ikke blir utestengt eller blokkert eller slettet bryter ikke forumets regler.

Anonymkode: 7e52a...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktet advokat faktisk...for å søke erstatning. Faen meg det beste jeg har lest her inne på en langt stund! ha ha ha. Lykke til sier jeg bare! Du har nok en litt forvrengt ide om hva en advokat kan hjelpe deg med i så henseende, og å få erstatning pga innlegg på et anonymt debattforum? På hvilket grunnlag da? Dette er ikke USA, man må faktisk ha noe som heter rettslig interesse for å kunne reise sak i det hele tatt. Hvis du får en advokat med deg på dette her må du gjerne opplys om hvilken advokat det gjelder, så jeg kan styre laaaangt unna vedkommende om jeg noensinne skulle få behov for en.

Anonymkode: 291bc...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"De det henvises til" har du og de andre syterne her fremdeles til gode å henvise til. Dermed blir det bare uspesifikt surmaga oppgulp fra deg også. Det er egentlig veldig enkelt: De som ikke blir utestengt eller blokkert eller slettet bryter ikke forumets regler.

Anonymkode: 7e52a...368

Du vet jo at vi ikke har liv å nevne dem🙄

Anonymkode: 352ca...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det lillelørdag og man kan ta seg et glass vin og popcorn. Jeg fatter virkelig ikke hva som er problemet med å slette brukeren sin for evig og alltid OM det er så stort problem å være her inne!! Vært her siden 2007 og hjelpes meg så mye latter jeg har fått her inne. Hets også, men guess what? Jeg er født før krenketiden!

Endret av KellyTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev julekalenderen i år. Fra min side er julekalenderen ment som underholdning,den inneholder en stor dose humor på andres bekostning, men det har aldri vært min hensikt å mobbe noen. Ut fra svarene du får i denne tråden, ser det også ut som det kun er du som har opplevd kalenderen som mobbing.

På bakgrunn av det du skriver her, tror jeg at du var anonym 4ed i julekalenderen. Hvis det stemmer kan jeg faktisk forstå om du føler deg mobbet i kalenderen, selv om jeg ikke forstår hvorfor du i utgangspunktet går inn i julekalenderen med en holdning om at den er onskapsfull. Grunnen til at jeg sier at jeg kan forstå at du føler deg mobbet, er at jeg ikke forsto at innleggene dine var alvorlig ment. Jeg oppfattet det som at du var med på spøken, og skrev deg dermed inn i kalenderen, i den tro at du også fant det hele underholdende, Jeg tolket innleggene dine i kontekst av julekalenderen, og så de dermed som spøkefulle, selv om jeg nå, når jeg leser denne tråden, forstår at du faktisk mente det alvorlig. Hadde jeg forstått det mens kalenderen gikk så hadde jeg selvfølgelig ikke skrevet deg inn i kalenderen. 

Jeg beklager at jeg feiltolket deg, og er lei for at jeg har såret deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advokat du. Det får en si. Du har mye fritid og mye penger til overs skjønner jeg.

Om dette skulle ende i rettsvesenet er det jammen meg en skandale. Å bruke rettsapparatets tid og ressurser til krenkede anonyme i en julekalendertråd er bare så hinsides drøyt at jeg har ikke ord.

Anonymkode: 1c69c...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke forumteglene at brukerdebatt ikke er greit? Men i slike tråder er det likevel greit å henge ut så mange som mulig? Indre kjernen igjen...

Anonymkode: 352ca...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier ikke forumteglene at brukerdebatt ikke er greit? Men i slike tråder er det likevel greit å henge ut så mange som mulig? Indre kjernen igjen...

Anonymkode: 352ca...8ee

Du må øve deg på forskjellen på henge ut og tulle med. I julekalendertrådene er det fult opp av folk som tuller med seg selv like mye som de dikter og tuller med andre, hovedsaklig de som har slengt seg på selv. Om det var rom for å bli krenket av en sånn tråd, så burde jo jeg være det som i følge julekalenderen er ei flyfille på portvinsfylla med dårlige kjøreegenskaper og tvilsom smak i menn. Tror du noe av det i den tråden var ekte? At noe av det var på alvor?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...