Gå til innhold

blir det aldri Victoria Secret show mer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En ting til - har du aldri fått med deg at vs selv sier de selger en fantasi? Dvs. ikke noe som er virkelig eller realistisk.

Anonymkode: 5078a...7f7

Jo. Derfor er det dumt å putte inn vanlige jenter. Kan de bli modeller der kan alle det. 
 

Men jeg skjønner det er mye skuffelser blandt menn. De mer realistiske har lav standard.

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener dette er normalt slanke damer?

05B3C752-6E62-4FC7-9244-8CB3AE04A9B0.png

7DF877CC-116A-4E80-ACD6-3E66BB751060.png

Anonymkode: 48bb7...058

JA! Di må ha en helt utrolig treig forbrenning om du legger på deg så fort at dette blir anorektisk 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan holdt Adriana ut i så mange år da? 
 

Men de mer overvektige er så kjedelige å se på. Det er liksom et rop om «jeg vil se min kroppstype på catwalken» 

 

Anonymkode: 30785...043

Hvorfor er det så mange som forsvinner stille ut av bransjen? De holder ikke ut, de blir syke.

Seriøst - bruk litt av tiden din til å skape deg selv et bedre liv istedenfor å sitte og drømme deg bort i sykelige idealer!

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

JA! Di må ha en helt utrolig treig forbrenning om du legger på deg så fort at dette blir anorektisk 

Anonymkode: 30785...043

Jeg håper virkelig at du tuller. Du virker ikke til å nå heeelt opp til øverste grena, dessverre. 

Anonymkode: d656e...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. Derfor er det dumt å putte inn vanlige jenter. Kan de bli modeller der kan alle det. 
 

Men jeg skjønner det er mye skuffelser blandt menn. De mer realistiske har lav standard.

Anonymkode: 30785...043

Nei, du er syk. De realistiske har langt høyere standard! Fordi de vet hva virkelig verdi, virkelig spenning er.

Fantasier kan aldri bli noe annet enn det - fantasier. Ikke rart du sliter når du bare ønsker å leve i en fantasi.

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper virkelig at du tuller. Du virker ikke til å nå heeelt opp til øverste grena, dessverre. 

Anonymkode: d656e...6fb

At man har upopulære meninger betyr ikke at man er dun, dessverre. Det er noe med at en må holde med flesteparten for å bli godtatt. 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og grunnen til at min kropp hetses er fordi de fleste ser jo ikke sånn ut. 
Jeg er så lei av «de fleste». Og i disse miljøtider; hvorfor motivere folk til å bli større? 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg elsker når folk som Sophie Elise får krtitikk. Forbanna sauete tenåringsjenter som prøver å være som henne, mens hun må ta skylden for å være er farlig forbilde.

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og grunnen til at min kropp hetses er fordi de fleste ser jo ikke sånn ut. 
Jeg er så lei av «de fleste». Og i disse miljøtider; hvorfor motivere folk til å bli større? 

Anonymkode: 30785...043

Ingen som har hetset sin kropp, det er bare påpekt at du pr. definisjon er undervektig, selv om det ev. er naturlig for din kropp å være undervektig.

Men for de aller, aller, aller fleste er det ikke normalt å være så undervektig eller enda mer undervektig.

At du velger å hylle de som med vilje gjør folk sykelig undervektige, det sier mye om deg.

Hvis du mener det er en strategi på gang for å "motivere folk til å bli større", da viser du at du har alvorlige problemer med virkelighetsoppfattelsen din og kunnskapsnivået ditt!

Du blir aldri fornøyd om du ikke snart begynner å ta ansvar for ditt eget liv. Hvor mange råd av de du har fått på nettet siste året, eller siste uken, har du tatt til deg og bruker for å få det bedre med deg selv og i livet ditt?

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som har hetset sin kropp, det er bare påpekt at du pr. definisjon er undervektig, selv om det ev. er naturlig for din kropp å være undervektig.

Men for de aller, aller, aller fleste er det ikke normalt å være så undervektig eller enda mer undervektig.

At du velger å hylle de som med vilje gjør folk sykelig undervektige, det sier mye om deg.

Hvis du mener det er en strategi på gang for å "motivere folk til å bli større", da viser du at du har alvorlige problemer med virkelighetsoppfattelsen din og kunnskapsnivået ditt!

Du blir aldri fornøyd om du ikke snart begynner å ta ansvar for ditt eget liv. Hvor mange råd av de du har fått på nettet siste året, eller siste uken, har du tatt til deg og bruker for å få det bedre med deg selv og i livet ditt?

Anonymkode: 5078a...7f7

Ingen gjør folk sykelig undervektige. De gjør det selv

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen gjør folk sykelig undervektige. De gjør det selv

Anonymkode: 30785...043

Unnskyld meg, men er du helt tett? Eier du virkelig så lite kunnskap og har du virkelig ingen evne til selvstendig tenkning og innsikt?

Nei, glem det... jeg vet svaret på det... Du gjør som du alltid gjør, du nekter fullstendig å ta til deg kunnskap og gode råd, nekter å gjøre noe selv som du mener er for kjedelig for deg, mens du sitter og syter og forventer at noen skal synes at du er spennende, dynke deg i rikdom og spennende nok menn, opplevelser og folk.

Ta det til deg - alle som lever spennende liv er villige til å jobbe for det selv. Du er ikke villig til det...

Fortsett å hylle det urealistiske og syke og fantasiene, det blir aldri noe mer en fantasier.

Du kan få et spennende liv, men så lenge du ikke gidder å gjøre noe for det selv så vil du aldri få det. Ditt valg, ingen andres, og absolutt ikke din a-diagnoses feil. Den diagnosen stenger kanskje noen få dører for deg, men du har likevel tusenvis av andre dører du kan velge å gå inn i for å få et godt og spennende nok liv... om du er villig til å jobbe med deg selv og gjøre også alle de kjedelige tingene man må gjøre for å oppnå det man ønsker seg, som alle andre også må.

Lykke til videre!

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 
Men så er det slik at noen innbiller seg at de lager en bedre fremtid hele tiden. Folk finner alltid noe å forandre på. 

Jeg tror egentlig det bunner litt i at de ikke klarer å ha slik kropp, men at utrolig mange vil gå på mcDonalds men likevel kunne si at fengsel drømmekroppen. Dette her blir upopulært, men på nyttårsaften så møtte jeg på et par av de som mobbet meg gjennom skolen. At det er mulig å få så forfallen og ekkel kropp. Skal dette være standarden? 
 

Anonymkode: 30785...043

Du har jo ikke skjønt noe som helst av det anonym 1f2 prøver å fortelle deg

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er litt lei den evige sytingen, eller hva jeg skal kalle det fra formfulle/overvektige. Ikke alle gjør det, men kritisering av tynne kropper er så mye mer innafor, men si for all del ikke noe som helst om disse stakkars kraftige. Majoriteten i samfunnet er utrolig store, og jeg er nesten bekymret over at selv on plus size modeller er kommet på markedet så etterspør folk faktisk plus size. Folk vil ha større og større, mena en vanlig slank kropp blir omtalt som urealistisk tynn. 
Folk må ha veldig lav forbrenning dersom det er slik altså! 

Anonymkode: 30785...043

Det er du som har et forskrudd syn på hva som er en normal og sunn kropp. Hvorfor vil du ikke komme med en link til en av modellene du mener har kulemage og er blubbete, så vi kan se hva du mener?

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Show som dette blir satt opp for å tjene penger. VS tror ikke at de tjener på det lenger. De har rett og slett funnet ut at du og andre som liker showet ikke kjøper nok av produktene deres.

Anonymkode: 18909...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er du som har et forskrudd syn på hva som er en normal og sunn kropp. Hvorfor vil du ikke komme med en link til en av modellene du mener har kulemage og er blubbete, så vi kan se hva du mener?

Anonymkode: 56f1b...077

Gå inn på instagrammen til VS. Det ligger noen der som er mer formfulle. Noen ser ut som plus size, men likevel spør flere etter plus size. 
Mens andre kommenterer at det er gjennomskubart at VS tok dem inn bare for å få tilbake kundene. 
Alt skal gjøres så enkelt. 
 

Hvorfor skal man alltid ta så hensyn til de fleste? Merkelig nå i disse miljøtider. Store mennesker vil kreve mer mat og forbruk generelt. Så disse er vel kanskje de som må presses ned igjen 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Show som dette blir satt opp for å tjene penger. VS tror ikke at de tjener på det lenger. De har rett og slett funnet ut at du og andre som liker showet ikke kjøper nok av produktene deres.

Anonymkode: 18909...f5e

Nå er det ikke lenge siden butikkene kom til Oslo da. 
 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gå inn på instagrammen til VS. Det ligger noen der som er mer formfulle. Noen ser ut som plus size, men likevel spør flere etter plus size. 
Mens andre kommenterer at det er gjennomskubart at VS tok dem inn bare for å få tilbake kundene. 
Alt skal gjøres så enkelt. 
 

Hvorfor skal man alltid ta så hensyn til de fleste? Merkelig nå i disse miljøtider. Store mennesker vil kreve mer mat og forbruk generelt. Så disse er vel kanskje de som må presses ned igjen 

Anonymkode: 30785...043

Beklager, å sette som mål at befolkningen skal være sykelig indervektig løser ingen miljøproblemer. Sykelig overvekt er usunt - men det er sykelig undervekt også. 

Anonymkode: fad7d...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gå inn på instagrammen til VS. Det ligger noen der som er mer formfulle. Noen ser ut som plus size, men likevel spør flere etter plus size. 
Mens andre kommenterer at det er gjennomskubart at VS tok dem inn bare for å få tilbake kundene. 
Alt skal gjøres så enkelt. 
 

Hvorfor skal man alltid ta så hensyn til de fleste? Merkelig nå i disse miljøtider. Store mennesker vil kreve mer mat og forbruk generelt. Så disse er vel kanskje de som må presses ned igjen 

Anonymkode: 30785...043

Jeg  ser ikke det du ser, derfor jeg spør etter link til eksakt bilde. Måten din å skrive på og måten du ikke tar inn info på er mistenkelig link endel andre innlegg her inne.

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det ikke lenge siden butikkene kom til Oslo da. 
 

Anonymkode: 30785...043

Og så?

Anonymkode: 18909...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal man alltid ta så hensyn til de fleste? Merkelig nå i disse miljøtider. Store mennesker vil kreve mer mat og forbruk generelt. Så disse er vel kanskje de som må presses ned igjen 

Anonymkode: 30785...043

Slutt å forsøke å late som om du bryr deg om miljøet.

Tror du virkelig en så kynisk industri som vs representerer er miljøvennlig? I så fall dummer du deg ut. VS har vist seg gang på gang å drite i miljøet og velger å bruke materialer som er fremstilt med kjemikalier som er voldsomt miljøfarlige. Og de har vist seg å også gi mange store problemer fordi kjemikaliene også sitter igjen i undertøyet, selv etter mange vask og gir helseproblemer for brukerne av undertøyet. Selv flere år etter at vs selv gikk ut og sa at de skulle bli "gift-frie" har tester vist at de ikke er i nærheten av å ha blitt det, og at de faktisk ikke har særlig forbedring i det hele tatt.

Og dette på toppen av at de ødelegger helsen til modellene og alle de som forledes til å tro at det er normalt og sunt å være undervektig og sykelig undervektig.

Du er helt på jordet!

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å forsøke å late som om du bryr deg om miljøet.

Tror du virkelig en så kynisk industri som vs representerer er miljøvennlig? I så fall dummer du deg ut. VS har vist seg gang på gang å drite i miljøet og velger å bruke materialer som er fremstilt med kjemikalier som er voldsomt miljøfarlige. Og de har vist seg å også gi mange store problemer fordi kjemikaliene også sitter igjen i undertøyet, selv etter mange vask og gir helseproblemer for brukerne av undertøyet. Selv flere år etter at vs selv gikk ut og sa at de skulle bli "gift-frie" har tester vist at de ikke er i nærheten av å ha blitt det, og at de faktisk ikke har særlig forbedring i det hele tatt.

Og dette på toppen av at de ødelegger helsen til modellene og alle de som forledes til å tro at det er normalt og sunt å være undervektig og sykelig undervektig.

Du er helt på jordet!

Anonymkode: 5078a...7f7

Men så er den irriterende naturen slik at den ikke tåler noen ting heller. 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, å sette som mål at befolkningen skal være sykelig indervektig løser ingen miljøproblemer. Sykelig overvekt er usunt - men det er sykelig undervekt også. 

Anonymkode: fad7d...fca

Men vi bør virkelig ikke bli større! Dette vil kreve større fly, biler, klær og mer mat. Ingen bra kombinasjon med at vi i tillegg blir flere! 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men så er den irriterende naturen slik at den ikke tåler noen ting heller. 

Anonymkode: 30785...043

Igjen - du tar ikke til deg noe fakta, du bryr deg ikke om fakta som ødelegger din rosa fantasiverden.

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men vi bør virkelig ikke bli større! Dette vil kreve større fly, biler, klær og mer mat. Ingen bra kombinasjon med at vi i tillegg blir flere! 

Anonymkode: 30785...043

Og derfor synes du det er smart å støtte et kynisk milliardkonsern som fronter en livsstil som nettopp består av løssluppen og ansvarsløs livsførsel...

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Igjen - du tar ikke til deg noe fakta, du bryr deg ikke om fakta som ødelegger din rosa fantasiverden.

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Men man har vel egentlig ikke tatt til seg fakta før motstår alt man vil? Hvorfor ikke bare bli ennenfor husets fire vegger, bare være med din familie. Ikke reis noe sted, ikke kjøp noe annet en mat osv.

 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...