Gå til innhold

blir det aldri Victoria Secret show mer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff nei. Vi klarer ikke å gi verden det den trenger: mer overfladiskhet.

Anonymkode: f1921...900

Er redd samfunnet er på vei dit at det er om å gjøre å føle seg mest mulig utbrent. Alle skal ha en diagnose og være spesiell for noe

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Av alle ting å savne🤣🤣🤣

Det eneste positive med det er at modellene blir oppgradert og dermed kompetente til å gifte seg med milliardærer som synes det er grådig stas med den type koner😉

Anonymkode: 2be45...31a

Sjalusi og misunnelse, lenge leve😂 Kanskje du heller skal ta tak i problemene dine og gjøre noe med selvbildet ditt? For det er garantert helt på bunn! Beklager å måtte si det (du ber liksom om det), men sammenlignet med de flotte jentene der så ville vel du gått i ett med tapeten😊

Anonymkode: d10c5...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjalusi og misunnelse, lenge leve😂 Kanskje du heller skal ta tak i problemene dine og gjøre noe med selvbildet ditt? For det er garantert helt på bunn! Beklager å måtte si det (du ber liksom om det), men sammenlignet med de flotte jentene der så ville vel du gått i ett med tapeten😊

Anonymkode: d10c5...938

Ikke meg du svarer, men synes du virkelig det er greit med jenter som er så tynne at det er sykelig?

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjalusi og misunnelse, lenge leve😂 Kanskje du heller skal ta tak i problemene dine og gjøre noe med selvbildet ditt? For det er garantert helt på bunn! Beklager å måtte si det (du ber liksom om det), men sammenlignet med de flotte jentene der så ville vel du gått i ett med tapeten😊

Anonymkode: d10c5...938

Og det er disse «tapetjentene» som sutrer seg til modellkarriere og er sure for at ikke deres kropper som representeres. 
Elsker å se hvordan misunnelse og sjalusi pakkes inn bak «jordnærhet» her i landet. 
 

 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du svarer, men synes du virkelig det er greit med jenter som er så tynne at det er sykelig?

Anonymkode: 5078a...7f7

De er ikke sykelige!!!! Men majoriteten er blitt så stor at det meste er sykelig. 
 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du svarer, men synes du virkelig det er greit med jenter som er så tynne at det er sykelig?

Anonymkode: 5078a...7f7

Hvor har du det fra? Jeg synes ikke det er greit om folk sliter. Altså at de har et problem. Det gjelder både for overvekt og undervekt. Naturlig slanke folk, som modeller ofte er, er Ikke sykelig.

Anonymkode: d10c5...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke sykelige!!!! Men majoriteten er blitt så stor at det meste er sykelig. 
 

Anonymkode: 30785...043

Jo, altfor mange av dem er det. Det sier seg jo selv når de mer eller mindre må sulte seg ihjel for å kunne gå showene. Mange er eller blir syke av det presset de utsettes for. Det er dessverre et faktum.

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du det fra? Jeg synes ikke det er greit om folk sliter. Altså at de har et problem. Det gjelder både for overvekt og undervekt. Naturlig slanke folk, som modeller ofte er, er Ikke sykelig.

Anonymkode: d10c5...938

Jo, det er sykelig, fordi selv de som er naturlig slanke må slanke seg sykelig tynne, eller sulte seg i dagevis og lengre perioder for å få gå disse showene. Det er sykelig!

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er sykelig, fordi selv de som er naturlig slanke må slanke seg sykelig tynne, eller sulte seg i dagevis og lengre perioder for å få gå disse showene. Det er sykelig!

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Et såpass uvitende og dumt menneske orker ikke jeg å diskutere med.. 

Anonymkode: d10c5...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et såpass uvitende og dumt menneske orker ikke jeg å diskutere med.. 

Anonymkode: d10c5...938

Ikke uvitende, kjenner bare litt bedre til bransjen enn det du tydeligvis gjør.

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Naturlig slanke folk, som modeller ofte er

Tror du du virkelig på det der selv?

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et såpass uvitende og dumt menneske orker ikke jeg å diskutere med.. 

Anonymkode: d10c5...938

Oi oi oi, det kom jammen meg fra rette personen 🙄

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, altfor mange av dem er det. Det sier seg jo selv når de mer eller mindre må sulte seg ihjel for å kunne gå showene. Mange er eller blir syke av det presset de utsettes for. Det er dessverre et faktum.

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Frida Aasen syk? Nevn en av de som ble syke.

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frida Aasen syk? Nevn en av de som ble syke.

Anonymkode: 30785...043

Selvfølgelig nevner man ikke navn på de som er blitt syke. De fleste av dem står aldri frem med sine spiseproblemer eller andre helseproblemer de har fått pga. det usunne/farlige kostholdet de har/har hatt, og da skal man også respektere det ønsket.

Skaff deg heller et liv, gjør noe som er positivt for deg selv eller andre. Du vet du trenger det.

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig nevner man ikke navn på de som er blitt syke. De fleste av dem står aldri frem med sine spiseproblemer eller andre helseproblemer de har fått pga. det usunne/farlige kostholdet de har/har hatt, og da skal man også respektere det ønsket.

Skaff deg heller et liv, gjør noe som er positivt for deg selv eller andre. Du vet du trenger det.

Anonymkode: 5078a...7f7

Jeg har ikke skaffet et liv før jeg oppsøker alt annet enn jeg er interessert i. 
 

Jeg liker å se på showet, designet, alt. Skaff deg et liv selv, og ikke bestem hva som skal være andres interesser.

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke skaffet et liv før jeg oppsøker alt annet enn jeg er interessert i. 
 

Jeg liker å se på showet, designet, alt. Skaff deg et liv selv, og ikke bestem hva som skal være andres interesser.

Anonymkode: 30785...043

Javel, kos deg videre med å beundre undervektige modeller, siden det er din interesse.

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Javel, kos deg videre med å beundre undervektige modeller, siden det er din interesse.

Anonymkode: 5078a...7f7

Det er ikke en eneste interesse. Leser du ikke? Det er designet, showet, musikken , utstråling osv. Disse er ikke de mest undervektige. 
 

«normalkropper» som er oppnåelige for alle er jo bare kjedelige.

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke en eneste interesse. Leser du ikke? Det er designet, showet, musikken , utstråling osv. Disse er ikke de mest undervektige. 
 

«normalkropper» som er oppnåelige for alle er jo bare kjedelige.

Anonymkode: 30785...043

Og alt dreier seg om å tjene mest mulig penger på undervektige, ofte syke kropper til unge jenter. Det er det du velger å se bort fra i din hyllest til dette "showet".

Bruk heller en brøkdel den tiden du bruker på å skrive negativt om deg selv og andre på nett på å gjøre noe positivt for deg selv og andre, da vil du få det bedre. Men la meg gjette - det er for kjedelig for deg, for du gidder jo egentlig ikke...

Har enda ikke fått svar på spørsmål i den andre tråden - hvilket av rådene du har fått siste året eller i den andre tråden har du fulgt opp og gjort?

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alt dreier seg om å tjene mest mulig penger på undervektige, ofte syke kropper til unge jenter. Det er det du velger å se bort fra i din hyllest til dette "showet".

Bruk heller en brøkdel den tiden du bruker på å skrive negativt om deg selv og andre på nett på å gjøre noe positivt for deg selv og andre, da vil du få det bedre. Men la meg gjette - det er for kjedelig for deg, for du gidder jo egentlig ikke...

Har enda ikke fått svar på spørsmål i den andre tråden - hvilket av rådene du har fått siste året eller i den andre tråden har du fulgt opp og gjort?

Anonymkode: 5078a...7f7

De er ikke undervektige!! Det er majoriteten som er stor. For Gud bedre, folk er virkelig virkelig store! 
 

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke undervektige!! Det er majoriteten som er stor. For Gud bedre, folk er virkelig virkelig store! 
 

Anonymkode: 30785...043

Jo, de er undervektige. Hun du nevnte har en oppgitt høyde på 176 cm og en vekt på 55 kg. Det er undervektig. Det er også bilder av henne på nettet hvor hun er tydelig tynnere enn det.

Du hoppet over det viktigste i det forrige svaret, men det ble vel for kjedelig for deg.

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, de er undervektige. Hun du nevnte har en oppgitt høyde på 176 cm og en vekt på 55 kg. Det er undervektig. Det er også bilder av henne på nettet hvor hun er tydelig tynnere enn det.

Du hoppet over det viktigste i det forrige svaret, men det ble vel for kjedelig for deg.

 

Anonymkode: 5078a...7f7

Jeg er 182! Veier 57! Jeg har vært hos lege, ingentibg er galt! Jeg er bare slik! Men å kommentere min kropp er jo innafor. For majoriteten er jo så stor! 
ikke at folk er så stygge mot meg , men var på fest nyttårsaften og der måtte noen kommentere det «du var faen meg tynn!» hallo? Kunne jeg ropt det motsatte? «Du var faen meg kraftig»

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 182! Veier 57! Jeg har vært hos lege, ingentibg er galt! Jeg er bare slik! Men å kommentere min kropp er jo innafor. For majoriteten er jo så stor! 
ikke at folk er så stygge mot meg , men var på fest nyttårsaften og der måtte noen kommentere det «du var faen meg tynn!» hallo? Kunne jeg ropt det motsatte? «Du var faen meg kraftig»

Anonymkode: 30785...043

At du veier det, betyr ikke at de ikke er undervektige

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

At du veier det, betyr ikke at de ikke er undervektige

Anonymkode: 56f1b...077

Poenget er da, noen ER slik. Jeg sulter meg aldri

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er da, noen ER slik. Jeg sulter meg aldri

Anonymkode: 30785...043

Men det gjør flere av modellene

Anonymkode: 56f1b...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det gjør flere av modellene

Anonymkode: 56f1b...077

Deres problem. Da kan de slutte som modell. Finne jenter som er slanke uten å sulte seg

Anonymkode: 30785...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...