Gå til innhold

Joooooooooda, vi kan ha julekalender selv om vi ikke finner Spidermaman!


jooooooda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vent, da. Pokker heller, ikke restaurantbesøk, ikke utenlandsreiser, ikke kino, teater eller konserter, og nå ikke julekalender???? Dette går ikke an! 

Jeg tar ansvar for kulturtilbudet på dib! Stay tuned....! 

Endret av the amazing spidermamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

the amazing spidermamma skrev (10 minutter siden):

Vent, da. Pokker heller, ikke restaurantbesøk, ikke utenlandsreiser, ikke kino, teater eller konserter, og nå ikke julekalender???? Dette går ikke an! 

Jeg tar ansvar for kulturtilbudet på dib! Stay tuned....! 

Jiiiiiiipppppppiiiiiiiiii🥳🥳🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvugla skrev (7 timer siden):

Arbeidsgiveren er bekymret for å ikke klare å levere nok råstoff til årets lutefisksesong. De har derfor gått til det skritt å stenge nøkkelansatte inne i fabrikken for å forsikre seg om at de ikke havner i (hjemme-) karantene før jul. Her aner jeg muligheter for juledrama!

Ah... og hvilket drama når utenlandske storprodusenter av svin innser at de kanskje ikke får levert ribbe til Norge fordi nordmenn innser at lutefisken er langt sunnere. Jul, drama, spioner, sabottasje, forsøk på kidnapping av Luten, hemmelighold av hennes lille kott kan være avgjørende for verdensfreden. Norske saue- og svinebønder innser trusselen og samarbeider for første gang i historien om å sikre landets lutefisk...

Jeg har en gammel lutflaske som jeg bruker som vase, kan den brukes til noe? Lagre potetsprit på?

Anonymkode: 3f40a...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the amazing spidermamma skrev (9 timer siden):

Vent, da. Pokker heller, ikke restaurantbesøk, ikke utenlandsreiser, ikke kino, teater eller konserter, og nå ikke julekalender???? Dette går ikke an! 

Jeg tar ansvar for kulturtilbudet på dib! Stay tuned....! 

Juhuuu! Jeg som var så nære å rekke opp hånda og melde meg som forkvinne i dugnadsgruppa. Sitter nå godt på hendene mine og gleder meg 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the amazing spidermamma skrev (16 timer siden):

Vent, da. Pokker heller, ikke restaurantbesøk, ikke utenlandsreiser, ikke kino, teater eller konserter, og nå ikke julekalender???? Dette går ikke an! 

Jeg tar ansvar for kulturtilbudet på dib! Stay tuned....! 

Juhuuu!!! Jeg kom akkurat fra tannlegen og er bedøvet i hele hodet, men det kom et lydelig skvik nå!

Endret av gale damen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...