mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. desember 2019 #76 Skrevet 2. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er vel mer det at hun skriver at kalenderene ikke koster så mye, men så kommer den ene dyre tingen etter den andre frem Anonymkode: 36152...45d Som skrevet tidligere så har vi brukt 1500 kr på kalender i år. Dette er da en kalender til hvert av barna. Som jeg også har skrevet tidligere så kan man lage en pakkekalender helt etter lommeboka. Hadde jeg gått inn for det kunne jeg lagd kalender for 200 kr også. For 1500 så har vi kjøpt litt godis , endel nyttige ting og noen opplevelser
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2019 #77 Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Ikke liten men ikke så dyr heller. Dessuten noe de trenger. De har 2 sett og begge to er sommersengesett . Nå fikk de ett jeg kjøpte på salg til 100 kr PR sett. Da er du oppe i 800 for 3 gaver... 1500 totalt sa du? Anonymkode: 8a858...9da
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. desember 2019 #78 Skrevet 2. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da er du oppe i 800 for 3 gaver... 1500 totalt sa du? Anonymkode: 8a858...9da Stemmer det. Pepperkakebaking koster ikke noe. Heller ikke ; skogstur med felling Av juletre , pynting av julehuset m påfølgende middag hos bonus besteforeldre og besøk på bondegård . ( vi er invitert av venner) . Ellers finner man sokker, små kjærligheter , småsjokolade, flaxlodd osv... Det er fullt mulig altså 😊
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #79 Skrevet 3. desember 2019 Jeg har 4 jenter og i år var jeg så heldig å gå handlet alt på loco til 90%. 500 kr😊👍 Anonymkode: efe08...71a
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2019 #80 Skrevet 3. desember 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 54 år og jeg fikk pakkekalender når jeg var liten, det vil si på 60 og 70 tallet. Og ikke minst alle mine venner fikk også utenom ei jente som ville ha sjokoladekalende så det var vanlig lenge før du mener. Anonymkode: ec6f0...c1f OK. At det fantes betyr vel ikke akkurat at det var «vanlig». Og om det i dag er vanlig, så betyr det heller ikke at det er nødvendig...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2019 #81 Skrevet 3. desember 2019 Jeg er 47 og i bygda mi var det EN som fikk pakkekalender, alle misunte han😊Var enebarn😊 Anonymkode: efe08...71a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå