DetYrer Skrevet 24. november 2019 #51 Skrevet 24. november 2019 Nei Pynter til advent 1.12 Da blir det lilla Og julestjerne og sånne ting. Pynter til jul 22-23.12.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #52 Skrevet 24. november 2019 DET ER NOVEMBER!!!!! Anonymkode: bf4d4...e7a
Jordbærblomst Skrevet 24. november 2019 #53 Skrevet 24. november 2019 Vi pynter 1 desember. Da har vi pynt og julemusikk, og koser oss hele desember med baking av julekaker, julefilmer, juleverksted, julemusikk og julestemning. Treet pyntes 22 desember, pÃ¥ min fars bursdag, slik vi alltid har gjort 😊 Hos oss er det jul i hele desember, og vi koser oss veldig med det. Ser noen av en eller annen grunn setter en sammenheng mellom sosial ballast og kulturelle utfordringer, med Ã¥ pynte tidligere enn andre. Det blir for dumt. La folk kose seg slik som de ønsker.Â
frk Nilsen Skrevet 24. november 2019 #54 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: DET ER NOVEMBER!!!!! Anonymkode: bf4d4...e7a Har kjøpt inn Dahls julebrus til advent, ungene lurte pÃ¥ om vi kunne ha brus til søndagsmiddagen. Ga klar beskjed om at julebrus drikker vi IKKE før 1.Desember!Â
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #55 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Jordbærblomst skrev: Vi pynter 1 desember. Da har vi pynt og julemusikk, og koser oss hele desember med baking av julekaker, julefilmer, juleverksted, julemusikk og julestemning. Treet pyntes 22 desember, på min fars bursdag, slik vi alltid har gjort 😊 Hos oss er det jul i hele desember, og vi koser oss veldig med det. Ser noen av en eller annen grunn setter en sammenheng mellom sosial ballast og kulturelle utfordringer, med å pynte tidligere enn andre. Det blir for dumt. La folk kose seg slik som de ønsker. Sånn går det når det er enkelte her som føler seg hevet over andre, det kan du se i flere tråder Anonymkode: a7a60...b3c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #56 Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, frk Nilsen skrev: Har kjøpt inn Dahls julebrus til advent, ungene lurte på om vi kunne ha brus til søndagsmiddagen. Ga klar beskjed om at julebrus drikker vi IKKE før 1.Desember! Godt å høre at det fortsatt finnes fornuftige folk! Anonymkode: bf4d4...e7a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. november 2019 #57 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nÃ¥, Anonym bruker skrev: Godt Ã¥ høre at det fortsatt finnes fornuftige folk! Anonymkode: bf4d4...e7a Fornuftige folk eller bare forskjellige regler og meninger . La ikke julefeiring bli en rettesnor for dannelse og klasseÂ
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #58 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Fornuftige folk eller bare forskjellige regler og meninger . La ikke julefeiring bli en rettesnor for dannelse og klasse Ingen som snakker om dannelse og klasse. Men det er ubrukelig å skulle pynte til jul i november. Da kan jeg like gjerne pynte til 17.mai i april! Anonymkode: bf4d4...e7a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. november 2019 #59 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ingen som snakker om dannelse og klasse. Men det er ubrukelig Ã¥ skulle pynte til jul i november. Da kan jeg like gjerne pynte til 17.mai i april! Anonymkode: bf4d4...e7a Det blir ikke helt det sammeÂ
DetYrer Skrevet 24. november 2019 #60 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ingen som snakker om dannelse og klasse. Men det er ubrukelig Ã¥ skulle pynte til jul i november. Da kan jeg like gjerne pynte til 17.mai i april! Anonymkode: bf4d4...e7a Pynter du til 17.mai altsÃ¥?Â
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #61 Skrevet 24. november 2019 21 minutter siden, DetYrer skrev: Pynter du til 17.mai altså? Ja, selvsagt  planter nye blomster i hagen, setter ut flagg i bedet, har flagg inne, blomsterbuketter på bordet med flagg. Servietter med flagg..... du skjønner tegninga  Anonymkode: bf4d4...e7a
DetYrer Skrevet 24. november 2019 #62 Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, selvsagt  planter nye blomster i hagen, setter ut flagg i bedet, har flagg inne, blomsterbuketter på bordet med flagg. Servietter med flagg..... du skjønner tegninga  Anonymkode: bf4d4...e7a Åja! Her pynter vi ikke til 17.mai Har hendt vi har hatt flagg i hagen, men.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #63 Skrevet 24. november 2019 42 minutter siden, frk Nilsen skrev: Har kjøpt inn Dahls julebrus til advent, ungene lurte på om vi kunne ha brus til søndagsmiddagen. Ga klar beskjed om at julebrus drikker vi IKKE før 1.Desember! Jeg drikker heller ikke julebrus før 1.des. mannen drikker med en gang den kommer i butikken.... Anonymkode: 7edf7...5f6
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #64 Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, DetYrer skrev: Åja! Her pynter vi ikke til 17.mai Har hendt vi har hatt flagg i hagen, men. Hva?! Pynter du ikke til 17. mai? Vet dette ble off topic, men ble litt satt ut nå! Anonymkode: dbc30...3a4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #65 Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva?! Pynter du ikke til 17. mai? Vet dette ble off topic, men ble litt satt ut nå! Anonymkode: dbc30...3a4 Er det noe man bør gjøre, er det vanlig? Er jo knapt hjemme. Anonymkode: a7a60...b3c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #66 Skrevet 24. november 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Her lar jeg ikke butikker og andre presse jula inn i heimen i november. Advent begynner neste helg så da begynner vi med adventstake, noe lys og pynt, mens julepynten kommer frem 23. Julen ringes faktisk inn på julaften klokken 17.00 så for folk å si at julen begynner når det passer "meg" er bare tullete og kunnskapsløst. Anonymkode: deff6...09f Så enig! Anonymkode: bdac2...61e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #67 Skrevet 24. november 2019 14 minutter siden, DetYrer skrev: Åja! Her pynter vi ikke til 17.mai Har hendt vi har hatt flagg i hagen, men. Neinei, ikke alle som gjør det. Men syns det er hyggelig når vi inviterer til lunsj/middag Anonymkode: bf4d4...e7a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #68 Skrevet 24. november 2019 Vasket huset grundig i helga, og har funnet fram noe pynt og gjort klart utelysene. Resten av adventspynten kommer neste søndag, og treet og julepynten settes fram 23. desember. Anonymkode: fa67b...71c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #69 Skrevet 24. november 2019 33 minutter siden, DetYrer skrev: Åja! Her pynter vi ikke til 17.mai Har hendt vi har hatt flagg i hagen, men. Seriøst? Trodde alle gjorde det😂 Vi pynter med duk, lys, servietter, flagg osv. Stor frokost og lunsj med familien, i 17 mai pyntet hus Anonymkode: 6b5dd...730
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #70 Skrevet 24. november 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Fornuftige folk eller bare forskjellige regler og meninger . La ikke julefeiring bli en rettesnor for dannelse og klasse Men evnen og ønske om å holde på tradisjoner er så tydelig et klasseskille mellom de som har dannelse og ikke. Det er jo ikke overraskende at dere (som i dere som ikke takler forventninger og ventetid) ikke ser det, det er jo der hele forskjellen ligger. Klasse kan man sjelden lære seg som voksen, den kommer inn ‘med morsmelka’. For hver ‘alle får gjøre som de vil’ bekrefter du bare at du rett og slett ikke skjønner hva det dreier seg om. Anonymkode: 4d32c...0af
sug lut Skrevet 24. november 2019 #71 Skrevet 24. november 2019 (endret) 1 time siden, frk Nilsen skrev: Har kjøpt inn Dahls julebrus til advent, ungene lurte på om vi kunne ha brus til søndagsmiddagen. Ga klar beskjed om at julebrus drikker vi IKKE før 1.Desember! Men det er heldigvis bare ei uke til! Tror snart min forventning til adventstiden kan forsyne en hel småby med energi, jeg gleder meg voldsomt. Og jeg har da selvsagt ikke begynt allerede, i tilfelle noen lurer. Bortsett fra med julegavene, da. Endret 24. november 2019 av sug lut
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. november 2019 #72 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men evnen og ønske om Ã¥ holde pÃ¥ tradisjoner er sÃ¥ tydelig et klasseskille mellom de som har dannelse og ikke. Det er jo ikke overraskende at dere (som i dere som ikke takler forventninger og ventetid) ikke ser det, det er jo der hele forskjellen ligger. Klasse kan man sjelden lære seg som voksen, den kommer inn ‘med morsmelka’. For hver ‘alle fÃ¥r gjøre som de vil’ bekrefter du bare at du rett og slett ikke skjønner hva det dreier seg om. Anonymkode: 4d32c...0af Og jeg mener bestemt at du ikke forstÃ¥r hva det handler om.Â
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. november 2019 #73 Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, sug lut skrev: Men det er heldigvis bare ei uke til! Tror snart min forventning til adventstiden kan forsyne en hel småby med energi, jeg gleder meg voldsomt. Vi gleder oss også masse og det selv med noen flasker julebrus innabords 😊
sug lut Skrevet 24. november 2019 #74 Skrevet 24. november 2019 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi gleder oss også masse og det selv med noen flasker julebrus innabords 😊 Nå fikk jeg lyst til å ha noen flasker juleøl innabords, juleøltesting hadde jeg nesten glemt, enda en godsak i desember.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #75 Skrevet 24. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men evnen og ønske om å holde på tradisjoner er så tydelig et klasseskille mellom de som har dannelse og ikke. Det er jo ikke overraskende at dere (som i dere som ikke takler forventninger og ventetid) ikke ser det, det er jo der hele forskjellen ligger. Klasse kan man sjelden lære seg som voksen, den kommer inn ‘med morsmelka’. For hver ‘alle får gjøre som de vil’ bekrefter du bare at du rett og slett ikke skjønner hva det dreier seg om. Anonymkode: 4d32c...0af Takk for latteren 😂 Anonymkode: a7a60...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå