Gå til innhold

Spiser meg ihjel....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 timer siden, KellyTaylor skrev:

Du har fått mange gode råd her fra jentene, og er helt enig med de. Kutt ned på brusen, ta 5 mandariner i stedet for 10 osv. Kutt ned på halvparten av mengdene :) Og særlig sukkerlkildene som raske karbohydrater.  

Frokosten kan heller bestå av chiagrøt med bær og nøtter eller havregrøt med kanel - kanel gjør slik at du mister lysten på søtt :)

Lunsj - omelett ( skinke, ost,tomat, løk ) med salat og grønnsaker Må ha mat som metter og som demper suget ditt på junk.

Og kjøp deg kromtabletter som igjen demper suget. 

Hilsen meg som har gått ned 37 kg

 

Har du en god oppskrift på chiagrøt?

Anonymkode: 02bc6...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel kostholdet HI lurer på,ikke om hu har høy bmi eller ikke🤦

Slenger meg på, jeg spiser egentlig ganske greit og sunt, men jeg kan overspise! Og det er sykt irriterende. Så trenger litt tips sjæl😁 

Anonymkode: 4cd4e...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det vel kostholdet HI lurer på,ikke om hu har høy bmi eller ikke🤦

Slenger meg på, jeg spiser egentlig ganske greit og sunt, men jeg kan overspise! Og det er sykt irriterende. Så trenger litt tips sjæl😁 

Anonymkode: 4cd4e...b7e

Bmi er jo også egentlig veldig ureelt har jeg hørt 🙄 er jo ikke alle som har lik kroppsbygnad, jeg er brei skuldra og brede hofter også. 

Overspising er noe dritt😏😑😐🤮

Hi

Anonymkode: b4795...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Kjære HI! Så bra at du vil ta grep! Jeg heier på deg! 🤩 

Anonymkode: ad053...92d

Ja skal ta grep😁 

Hi

Anonymkode: b4795...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bmi er jo også egentlig veldig ureelt har jeg hørt 🙄 er jo ikke alle som har lik kroppsbygnad, jeg er brei skuldra og brede hofter også. 

Overspising er noe dritt😏😑😐🤮

Hi

Anonymkode: b4795...20a

Logg alt du spiser en uke eller to så få du ganske god oversikt over hvor landet ligger, og hvordan du bør spise

Anonymkode: f6f55...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det vel kostholdet HI lurer på,ikke om hu har høy bmi eller ikke🤦

Slenger meg på, jeg spiser egentlig ganske greit og sunt, men jeg kan overspise! Og det er sykt irriterende. Så trenger litt tips sjæl😁 

Anonymkode: 4cd4e...b7e

Du vet jo hva du må gjøre da... Er faktisk ikke så innmari vanskelig😉

Anonymkode: 8ac8e...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bmi er jo også egentlig veldig ureelt har jeg hørt 🙄 er jo ikke alle som har lik kroppsbygnad, jeg er brei skuldra og brede hofter også. 

Overspising er noe dritt😏😑😐🤮

Hi

Anonymkode: b4795...20a

Bmi er et vanlig mål som brukes i de fleste vestlige land, er anerkjent og akseptert innen medisinsk forskning og brukes av leger og ernæringsterapeuter til å veilede mennesker om helse og risiko. Tror ikke det du har hørt trenger å bety SÅ mye at du kan avfeie det. 
 

Viktigste er at du ønsker å komme i bedre form for å bedre helsen din. Jeg lover deg at du kommer til å føle deg bedre. 
 

Men, nå tror jeg du går i den fellen veldig mange andre gjør, de starter altfor hardt! 
Det du lister opp du skulle spise i dag er veldig mye mindre enn det du har spist til vanlig. Da kommer du til å få oksehunger på kvelden og bli deppa fordi du kommer til å sprekke. Så kommer du til å tenke at «faen dette klarer jeg aldri». 
Kroppen din er et vanedyr. Den vil alltid hige etter det den pleier å få. Derfor må du lure den litt for å få den med på prosjektet ditt. Du kan fremdeles spise mye, men ikke spise så mye junk. Spis heller masse grønnsaker, bønner og linser. 
En advokado til lunsj er for ettåringer. 😉 

Anbefaler deg å Google gode oppskrifter som er sunne. Drop all juice, brus, frukt og bakevarer (bortsett fra grovt brød). Spis mye mer grønnsaker og belgfrukter. 
Det er litt stress i begynnelsen men du kommer fort inn i det. 
 

og det viktigste: vær snill med deg selv. Om du sprekker litt så gjør ikke det noe i det lange løp. Det er den lange innsatsen som gjelder. 
 

Anonymkode: 094c6...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bmi er et vanlig mål som brukes i de fleste vestlige land, er anerkjent og akseptert innen medisinsk forskning og brukes av leger og ernæringsterapeuter til å veilede mennesker om helse og risiko. Tror ikke det du har hørt trenger å bety SÅ mye at du kan avfeie det. 
 

Viktigste er at du ønsker å komme i bedre form for å bedre helsen din. Jeg lover deg at du kommer til å føle deg bedre. 
 

Men, nå tror jeg du går i den fellen veldig mange andre gjør, de starter altfor hardt! 
Det du lister opp du skulle spise i dag er veldig mye mindre enn det du har spist til vanlig. Da kommer du til å få oksehunger på kvelden og bli deppa fordi du kommer til å sprekke. Så kommer du til å tenke at «faen dette klarer jeg aldri». 
Kroppen din er et vanedyr. Den vil alltid hige etter det den pleier å få. Derfor må du lure den litt for å få den med på prosjektet ditt. Du kan fremdeles spise mye, men ikke spise så mye junk. Spis heller masse grønnsaker, bønner og linser. 
En advokado til lunsj er for ettåringer. 😉 

Anbefaler deg å Google gode oppskrifter som er sunne. Drop all juice, brus, frukt og bakevarer (bortsett fra grovt brød). Spis mye mer grønnsaker og belgfrukter. 
Det er litt stress i begynnelsen men du kommer fort inn i det. 
 

og det viktigste: vær snill med deg selv. Om du sprekker litt så gjør ikke det noe i det lange løp. Det er den lange innsatsen som gjelder. 
 

Anonymkode: 094c6...41d

Signerer alt dette.

I tillegg hvis du får deg en oversikt over hva som er veldig kaloririkt i kostholdet ditt, så kan du kutte det litt ut egentlig å merke så mye til det. F.eks hvis man er bevisst på hvordan man tilbereder maten, smør stjeler utrolig mange kalorier og kan lett kuttes ned på.

Anonymkode: f6f55...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale VGs vektklubb, eller egentlig hvor som helst hvor du logger kalorier. Jeg fikk meg mange aha-opplevelser. F.eks. hvor mange kalorier det er i en spiseskje med remulade. Jeg er ikke så glad i remulade engang!

Anonymkode: 604f8...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...