Gå til innhold

Kan du blåse opp min ballong?

Anbefalte innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn hadde ikke hatt den i munnen og nei, jeg ble levert av en taxi, jeg satt i rullestol med oksygenmaske (vanskelig å prate) , så det var ingen samtaler. Mannen min lå på intensiven, dette var en bursdag hvor jeg skulle vise meg ovenfor mine barn og andres barn. Det går bedre med oss oss nå, ettersom jeg har kommet hjem, mens mannen min fortsatt er under behandling. Jeg er i det minste hjemme, men jeg husker jo hvem som gjorde hva for oss og fortsatt gjør!

Anonymkode: 412d3...2d7

Mye rart her🙄

Anonymkode: c3b77...ecf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Mye rart her🙄

Anonymkode: c3b77...ecf

Det hun glemte å nevne at det var ballong-mannen som kjørte på dem, slik at de havnet på sykehuset. Med vilje! Han var forelsket i hi. Og derfor, ville han selvsagt ikke hjelpe gutten.

Anonymkode: 1af2b...7db

Gjest Antarctica
Skrevet
På 13.10.2019 den 22.43, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg som dere, lest mye rart. Ballongen var ikke suttet på, den var helt ny. Jeg har begynt å sortere mennesker gjennom sønnen min. Dersom dere andre vil kalle det en hodeskade, da lurer jeg på hvordan dere andre klarer å sortere. Er det kun her inne dere lever?

Sortere mennesker gjennom sønnen din...? 

Jeg ville ikke ha trengt sønnen min for å klare å sortere bort deg, i alle fall. Du er jo forstyrret.

(Og dette er ikke din første ballongtråd, så du lever visst på DiB du også...)

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle? Nei, det vil ikke fungere for oss.  Elsker ungene men foreldrene klarer vi oss fint uten.

Men det var jo ungen du nektet å ha på besøk... de voksne tilbød seg jo ikke å komme. Dermed burde jo alle behov vært ivaretatt, også dine.

Gjest Antarctica
Skrevet
På 13.10.2019 den 23.27, Anonym bruker skrev:

Når man tror man har lest alt......

Dette var en MEGET merkelig tråd.... 😲

Anonymkode: afcf7...4f8

Enig, dette er jo nesten på linje med Nøffemor...

Skrevet

Hvorfor ikke bare blåse opp ballongen med oksygentanken? Egoistisk av deg å ikke bare ta ballongene til hele selskapet. Skjønner ikke at de andre foreldrene vil la barna sine leke med ditt etter dette. 

Det er selvfølgelig helt idiotisk å skrive noe slikt, men det er en speiling av din tankegang. 

Anonymkode: 1842f...5b3

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hun glemte å nevne at det var ballong-mannen som kjørte på dem, slik at de havnet på sykehuset. Med vilje! Han var forelsket i hi. Og derfor, ville han selvsagt ikke hjelpe gutten.

Anonymkode: 1af2b...7db

Og at ballongmannen egentlig er guttens far, og nektet å blåse opp ballongen av frykt for at hi skulle bruke DNA fra spyttet i en farskapstest. Kanskje det egentlig var hans sykelig sjalu kone som kjørte bilen den dagen. 

Anonymkode: 1842f...5b3

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn hadde ikke hatt den i munnen og nei, jeg ble levert av en taxi, jeg satt i rullestol med oksygenmaske (vanskelig å prate) , så det var ingen samtaler. Mannen min lå på intensiven, dette var en bursdag hvor jeg skulle vise meg ovenfor mine barn og andres barn. Det går bedre med oss oss nå, ettersom jeg har kommet hjem, mens mannen min fortsatt er under behandling. Jeg er i det minste hjemme, men jeg husker jo hvem som gjorde hva for oss og fortsatt gjør!

Herre Gud! Etter å ha lest hele tråden håper jeg for Guds skyld at barnevernet er inne i bildet dersom Hi er seriøs! 

Mor er rett og slett ikke vel bevart og sliter med mye mer en at hun sitter i rullestol og trenger oksygen! Her er to foreldre som begge er svært fysisk syke og i tillegg har mor tydlige store mangler i forhold til sosiale ferdigheter, refleksjonsevne og generelt virker mentalt ustabil. Utifra hvordan hun fremstår og beskriver familien håper jeg barnevernet vurderer omsorgsovertakelse! En slik omsorgssituasjon som her beskrives er enormt skadelig for barn!

Skrevet
24 minutter siden, ulenissen skrev:

Herre Gud! Etter å ha lest hele tråden håper jeg for Guds skyld at barnevernet er inne i bildet dersom Hi er seriøs! 

Mor er rett og slett ikke vel bevart og sliter med mye mer en at hun sitter i rullestol og trenger oksygen! Her er to foreldre som begge er svært fysisk syke og i tillegg har mor tydlige store mangler i forhold til sosiale ferdigheter, refleksjonsevne og generelt virker mentalt ustabil. Utifra hvordan hun fremstår og beskriver familien håper jeg barnevernet vurderer omsorgsovertakelse! En slik omsorgssituasjon som her beskrives er enormt skadelig for barn!

Altså, det mennesket som har skrevet dette her sliter enten det er trolling eller ikke. Ikke normalt!

Anonymkode: de12f...fd0

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar, vi har løst problemet med at vi ikke gidder å ta imot denne gutten. Gidder ikke engang å åpne døren. Kan hende det er sykt mye jobb å blåse opp en ballong, vi synes at det er sykt mye arbeid å åpne en dør. Når man har vært syk, husker man dem som hjalp oss, men vi husker best de som IKKE hjalp oss. Slik er livet. Dere kommer til et punkt dere også hvor dere får prøvd ut livet. Lykke til med det. 

Du er jo bedårende da😍

Smil til verden og se hva som skjer🙌🏼

Skrevet

Denne tråden må jo med i årets adventskalender. 

Om dette er sant er HI garantert snakkis i foreldregruppen. 

Anonymkode: b6642...486

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden må jo med i årets adventskalender. 

Om dette er sant er HI garantert snakkis i foreldregruppen. 

Anonymkode: b6642...486

Ååååååjaaaaaaa. 

Gleder meg til desember 👍😉😄😄😄

Anonymkode: 1164a...5b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...