Gå til innhold

Kan du blåse opp min ballong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i bursdag , alle fikk utdelt ballonger. Min sønn visste at han ikke kunne be meg om oppblåsing, så han spurte en annen far.

Denne faren sa nei til sønnen min, han ville atlså ikke blåse ballongen for ham og jeg ble nødt for å stoppe hos noen venner, som fikset det. 

Jeg husker saken veldig godt.

De har nå begynt på skolen og samme far spør nå om hans sønn kan få komme til oss oss. 

Jeg ønsker jo ikke å ta imot. 

Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 412d3...2d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur egentlig du trollar? Skjønnar godt at ein ikkje vil blåse opp ballongar som andre sine ungar har gått sleva på. Men utover det hadde eg selvfølgeleg tatt i mot besøk så borna kan få leike ilag.

Skrevet
1 minutt siden, Syngensang skrev:

Trur egentlig du trollar? Skjønnar godt at ein ikkje vil blåse opp ballongar som andre sine ungar har gått sleva på. Men utover det hadde eg selvfølgeleg tatt i mot besøk så borna kan få leike ilag.

Dersom du ikke vil blåse andres barn ballonger pga bakterier, hvoran kan du da ta imot besøk fra andre sleivte barn?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dersom du ikke vil blåse andres barn ballonger pga bakterier, hvoran kan du da ta imot besøk fra andre sleivte barn?

Det går fint. Eg berre let vere å putte det dei har sleva på i munnen. 

Skrevet

Regner med at du troller. Hvis ikke, skaff deg hjelp.

Anonymkode: 4fe48...274

Skrevet

Regner med at du troller. Hvis ikke, skaff deg hjelp.

Ganske lei av dette begrepet "trolling". 

Når det gjelder svar fra Syngensang: Kanskje google litt.

Men det er jo helt greit: Dere ville ikke hjelpe min sønn. Vi vil heller ikke hjelpe din sønn. Noe galt me det?

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo helt greit: Dere ville ikke hjelpe min sønn. Vi vil heller ikke hjelpe din sønn. Noe galt me det?

Som sagt, om du ikke troller, søk hjelp, du trenger det tydeligvis.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kva skal eg Google? Eg bles igrunn gjerne opp ballongar eg. Men harkje noko problem med å forstå at andre ikkje vil. Og har problem med å forstå at ein skal vere så langsur at ein nektar eit barn å kome på besøk fordi ein far ikkje ville blåse opp ein ballong. Kanskje han blir veldig svimmel av å blåse opp ballongar og var heilt utslått av å ha blese opp den til sitt eige barn? 

Elles kjem ein langt med å vere litt raus. 

Skrevet

Som sagt, om du ikke troller, søk hjelp, du trenger det tydeligvis.

Ah, Ja, tusen takk for råd! Håper du du har investert riktig!

Skrevet

Hvorfor kunne ikke du blåse opp ballongen?

Skrevet
2 minutter siden, Syngensang skrev:

Kva skal eg Google? Eg bles igrunn gjerne opp ballongar eg. Men harkje noko problem med å forstå at andre ikkje vil. Og har problem med å forstå at ein skal vere så langsur at ein nektar eit barn å kome på besøk fordi ein far ikkje ville blåse opp ein ballong. Kanskje han blir veldig svimmel av å blåse opp ballongar og var heilt utslått av å ha blese opp den til sitt eige barn? 

Elles kjem ein langt med å vere litt raus. 

Heilt enige med deg. Man kjem langt med å ver raus. 

Skrevet

Jeg har vært utsatt for en ulykke og sitter i rullestol.

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var i bursdag , alle fikk utdelt ballonger. Min sønn visste at han ikke kunne be meg om oppblåsing, så han spurte en annen far.

Denne faren sa nei til sønnen min, han ville atlså ikke blåse ballongen for ham og jeg ble nødt for å stoppe hos noen venner, som fikset det. 

Jeg husker saken veldig godt.

De har nå begynt på skolen og samme far spør nå om hans sønn kan få komme til oss oss. 

Jeg ønsker jo ikke å ta imot. 

Hva hadde dere gjort?

Er du full? 

Anonymkode: 6ecf6...f72

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært utsatt for en ulykke og sitter i rullestol.

Å rullestol tilsier automatisk at du ikke kan blåse? Men du kan kjøre bil?? 

Jeg blåser nesten ikke opp ballonger som mine egne unger har prøvd seg på, og hadde ikke blåst opp noen andre unger siden. 

Om du har helse til det tar du i mot besøk. Men du trenger ikke å blåse opp hans ballong om du ikke vil det. 

Anonymkode: 99927...7da

Skrevet

At gutten kommer på besøk er vel hyggelig for ditt barn?

Du må ikke være så opptatt av å ta hevn at du frarøver barnet ditt å få nye venner. 

Og du blåser vel heller ikke opp ballongene med beina?

Anonymkode: e722b...1fc

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøv det då, og ta imot det barnet som vil på besøk. 

Skrevet

Du er jo helt på trynet.

Du inviterer selvsagt barnet på besøk.

Også kjøper du inn masse ballonger. Og nekter å blåse opp guttens! Hehe 

Skrevet

Hadde aldri latt dette barnet komme på besøk. Er det mulig å ha en slik ufordragelig pappa liksom.. som ikke vil blåse opp ballonger for din prins.  

Nei, hold deg langt unna barn med foreldre som ikke står på pinne for din prins og dronningen forøvrig. 

Blir nok litt ensomt i lengden, da de fleste blir litt lei å leke dronningen befaler. Men det er det sikkert verdt. Så lenge prinsens og dronningens prinsipper blir ivaretatt. 

Anonymkode: ff648...514

Skrevet

Håper dette er trolling. 

Anonymkode: f05f3...30c

Skrevet

Blåser du ballonger med beina?

Anonymkode: e71b9...f70

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er jo ikke veldig raus selv da, som vil straffe et barn fordi faren hans ikke ville blåse opp din sønns ballong

Anonymkode: cae38...182

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blåser du ballonger med beina?

Anonymkode: e71b9...f70

😂

Anonymkode: febb8...920

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kødder?? Spytter barna dine inn i andres munner? Å blåse opp er annet barns ballong hadde jeg aldri gjort, æsj!

Anonymkode: de12f...fd0

Skrevet

Dette MÅ være tull...

Hvordan kan du sammenligne å blåse opp ballong og et besøk?

Du får forklare den pappaen og den gutten hvorfor han ikke får komme på besøk da. 

"Nei, jeg vil ikke ha besøk av sønnen din, for du sa nei til å blåse opp ballongen til sønnen min en gang vi var i bursdag" 

Milde måne. 

Anonymkode: bffe1...9a1

Skrevet

Tror dette er tull... Men altså. Kan være grunner til at han ikke ville blåse opp som du ikke kjenner til. F. eks har min mann veldig alvorlig astma, hvis bare 40 prosent av lungene fungerer. Han kan få anfall hvis han blåser opp ballonger. Eller kanskje han synes de var store nok barn til å gjøre det selv. Datteren min på 5 år gjør det selv. Eller at mannen har lavt immunforsvar av grunner du ikke kjenner til. Uansett ser jeg ikke grunnlaget for at sønnen ikke skal komme på besøk hos dere. 

Anonymkode: 37671...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...