Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #26 Skrevet 12. oktober 2019 Ganske overrasket over svar jeg har fått i denne tråden. HI Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #27 Skrevet 12. oktober 2019 Til dere som lurer på om jeg blåser ballonger med beina. Det var synd at dere tolket det slik. Jeg har nå svart denne pappaen følgende: Nei, vi kan ikke ha besøk av din sønn. Jeg ga ham ingen årsak, det gjorde heller ikke han da han svarte min sønn. Synes at rett skal være rett. HI Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #28 Skrevet 12. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til dere som lurer på om jeg blåser ballonger med beina. Det var synd at dere tolket det slik. Jeg har nå svart denne pappaen følgende: Nei, vi kan ikke ha besøk av din sønn. Jeg ga ham ingen årsak, det gjorde heller ikke han da han svarte min sønn. Synes at rett skal være rett. HI Anonymkode: 412d3...2d7 Helt enig. Rett skal være rett, og du er ganske tett. Anonymkode: ff648...514
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #29 Skrevet 12. oktober 2019 På 11.10.2019 den 23.37, Anonym bruker skrev: Ganske lei av dette begrepet "trolling". Når det gjelder svar fra Syngensang: Kanskje google litt. Men det er jo helt greit: Dere ville ikke hjelpe min sønn. Vi vil heller ikke hjelpe din sønn. Noe galt me det? Anonymkode: 412d3...2d7 Jammen... Ingen folk er så dumme å nekte barn på besøk fordi faren ikke ville blåse opp en ballong ?? Jeg ler meg ihjel !😂 Lukter troll lang vei ! Anonymkode: 4bc19...e62
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #30 Skrevet 12. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Rett skal være rett, og du er ganske tett. Anonymkode: ff648...514 Er det teit av meg å avslå besøk fra barn av oppegående foreldre som selv ikke bidrar? Jeg mener: Mitt barn er "populært", kan velge og vrake. Hvorfor skal jeg velge samvær mellom barn av foreldre som ikke gidder å blås opp ballongen? Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #31 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg vet ikke om dere har skjønt det. Sønnen min er en populær gutt og vi mottar henvendelser hver dag av andre foreldre. De vil alle besøke min sønn. Jeg sitter i rullestol og kan ikke frakte ham alle steder han er ønsket. Vi har visse frikort og jeg må skille mellom foreldre som ikke engang gidder å blåse ballong. Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #32 Skrevet 12. oktober 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til dere som lurer på om jeg blåser ballonger med beina. Det var synd at dere tolket det slik. Jeg har nå svart denne pappaen følgende: Nei, vi kan ikke ha besøk av din sønn. Jeg ga ham ingen årsak, det gjorde heller ikke han da han svarte min sønn. Synes at rett skal være rett. HI Anonymkode: 412d3...2d7 Hjelpes tid, du er jo helt på tur. Jeg synes synd på ungen din Anonymkode: cae38...182
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #33 Skrevet 12. oktober 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det teit av meg å avslå besøk fra barn av oppegående foreldre som selv ikke bidrar? Jeg mener: Mitt barn er "populært", kan velge og vrake. Hvorfor skal jeg velge samvær mellom barn av foreldre som ikke gidder å blås opp ballongen? Anonymkode: 412d3...2d7 Skjønner nå at du bare troller Anonymkode: cae38...182
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2019 #34 Skrevet 12. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skjønner nå at du bare troller Anonymkode: cae38...182 Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #35 Skrevet 13. oktober 2019 Det var litt morsomt en bitteliten stund. Nå er det ikke morsomt lenger. Anonymkode: e722b...1fc
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #36 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 412d3...2d7 Var det tomt? Anonymkode: cae38...182
Pobie Skrevet 13. oktober 2019 #37 Skrevet 13. oktober 2019 Synes dere som ikke klarer å tenke at noen som sitter i rullestol muligens har problemer andre steder enn kun i beina er litt enkle. Hun ville jo selvfølgelig blåst opp ballongen til sitt eget barn hvis hun kunne. Men jeg ville ikke blåst opp en ballong til et fremmed barn hvis de hadde slevet på ballongen altså. Det synes jeg er en normal reaksjon. Kunne gjort det med mitt eget barn, men ikke andre sine barn. Synes det blir feil å nekte barna å bli venner pga noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #38 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg blåser ikke opp ballonger som har vært i andre sin munn. Ikke mitt eget barn en gang. Og var vel det han var redd for han faren. Du kan ikke holde dette mot han, la barna leke og bli venner. Du har større problemer enn å sitte i rullestol om du lar en slik ting gå inn på deg... Anonymkode: 7b391...9f0
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #39 Skrevet 13. oktober 2019 Pappan bidrar ikke fordi han ikke vil sutte på ditt barns spytt? Er det virkelig sant tror jeg ikke det at du sitter i rullestol som er ditt største handikapp. Hadde du derimot funnet en ny ballong, henvendt deg til resten av de voksne og spurt høffelig: "Pga sykdommen har jeg også dårlig lungekapasitet, kunne en av dere vært så snill og blåst opp ballongen til Ola" og så strekker du dem den nye og tørre ballongen. Anonymkode: f7a54...7c1
MammantilNurket Skrevet 13. oktober 2019 #40 Skrevet 13. oktober 2019 Dette var en skikkelig rar tråd. Den når ikke opp til sametruse-standarder, men dog ... svært underlig.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #41 Skrevet 13. oktober 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Til dere som lurer på om jeg blåser ballonger med beina. Det var synd at dere tolket det slik. Jeg har nå svart denne pappaen følgende: Nei, vi kan ikke ha besøk av din sønn. Jeg ga ham ingen årsak, det gjorde heller ikke han da han svarte min sønn. Synes at rett skal være rett. HI Anonymkode: 412d3...2d7 Idiot! Hvor hardt slo du hodet? Anonymkode: de12f...fd0
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #42 Skrevet 13. oktober 2019 Hvis dette ikke er trolling tror jeg at du HI må ha hatt noen opplevelser om det å trenge hjelp, og ikke få det, og dette har satt seg hos deg på et vis. Du må omprogrammere deg litt. Ikke alle avslår å hjelpe av vond vilje. Ikke alle funksjonsnedsettelser, skavanker og evner vises utenpå. Denne pappen gjorde sikkert ikke det han gjorde av vond vilje. Det du gjør er av vond vilje. Og det går utover en uskyldig tredjepart, eller TO faktisk: hans sønn og din sønn. Tenk deg litt om da! Anonymkode: 75706...387
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #43 Skrevet 13. oktober 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis dette ikke er trolling tror jeg at du HI må ha hatt noen opplevelser om det å trenge hjelp, og ikke få det, og dette har satt seg hos deg på et vis. Du må omprogrammere deg litt. Ikke alle avslår å hjelpe av vond vilje. Ikke alle funksjonsnedsettelser, skavanker og evner vises utenpå. Denne pappen gjorde sikkert ikke det han gjorde av vond vilje. Det du gjør er av vond vilje. Og det går utover en uskyldig tredjepart, eller TO faktisk: hans sønn og din sønn. Tenk deg litt om da! Anonymkode: 75706...387 Nå har jeg som dere, lest mye rart. Ballongen var ikke suttet på, den var helt ny. Jeg har begynt å sortere mennesker gjennom sønnen min. Dersom dere andre vil kalle det en hodeskade, da lurer jeg på hvordan dere andre klarer å sortere. Er det kun her inne dere lever? Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #44 Skrevet 13. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå har jeg som dere, lest mye rart. Ballongen var ikke suttet på, den var helt ny. Jeg har begynt å sortere mennesker gjennom sønnen min. Dersom dere andre vil kalle det en hodeskade, da lurer jeg på hvordan dere andre klarer å sortere. Er det kun her inne dere lever? Anonymkode: 412d3...2d7 🤪 Anonymkode: de12f...fd0
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #45 Skrevet 13. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: 🤪 Anonymkode: de12f...fd0 Takk for klokt svar, vet ikke hvem som har hodeskade! Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #46 Skrevet 13. oktober 2019 Kanske det er en grunn til at han ikke kunne blåse opp ballongen, akkurat som st det er en grunn til at du ikke kunne gjøre det selv? Utrolig merkelig å bære nag til noen så lenge over en bagatell, uansett om han hadde en grunn eller bare ikke hadde lyst. Kjipt av deg å la det gå utover barna. Anonymkode: 1842f...5b3
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #47 Skrevet 13. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanske det er en grunn til at han ikke kunne blåse opp ballongen, akkurat som st det er en grunn til at du ikke kunne gjøre det selv? Utrolig merkelig å bære nag til noen så lenge over en bagatell, uansett om han hadde en grunn eller bare ikke hadde lyst. Kjipt av deg å la det gå utover barna. Anonymkode: 1842f...5b3 Selvsagt går foreldrenes oppførsel utover barna når barna ikke er store nok til selv å kunne avtale hvilke barn som skal være med hjem eller ikke. Min situasjon på det tidspunktet og det jeg trengte der og da var innlysende for alle. Når man sitter i rullestol og med oksygenmaske er det helt innlysende at mitt barn trengte ballonghjelp! Nei, herre vene, det ville ha vært det siste jeg gjorde å ta imot dette barnet! Er dere virkelig helt blåst!? Anonymkode: 412d3...2d7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #48 Skrevet 13. oktober 2019 Når man tror man har lest alt...... Dette var en MEGET merkelig tråd.... 😲 Anonymkode: afcf7...4f8
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #49 Skrevet 13. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt går foreldrenes oppførsel utover barna når barna ikke er store nok til selv å kunne avtale hvilke barn som skal være med hjem eller ikke. Min situasjon på det tidspunktet og det jeg trengte der og da var innlysende for alle. Når man sitter i rullestol og med oksygenmaske er det helt innlysende at mitt barn trengte ballonghjelp! Nei, herre vene, det ville ha vært det siste jeg gjorde å ta imot dette barnet! Er dere virkelig helt blåst!? Anonymkode: 412d3...2d7 Det finnes andre grunner til at man ikke kan blåse opp ballonger enn at man sitter i rullestol med oksygenmaske. Ikke alle handikap er synlige. Mulig du mener han skulle ha funnet en løsning for deg, men uansett er det lavmåls å straffe barna for en filleting som hendte for evigheter siden, og som helt sikkert ingen andre enn du husker. Anonymkode: 1842f...5b3
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2019 #50 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg sier ikke at du gjør det rette hi, men jeg kan godt skjønne at du gjør som du gjør. Jeg hadde nok gjort det samme selv. Anonymkode: 49eb4...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå