Gå til innhold

Den talen til Tunberg på FN møte i går...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig trist at moren ikke beskytter henne mot seg selv. Hun blir et verdensomspennende mobbeoffer, i og med at hun helt tydelig er i psykisk ubalanse, og samtidig fronter en kjempeviktig sak. 

Anonymkode: eff93...0e5

Som denne tråden viser, er nok folk delt. Noen - som deg, blir opptatt av at hun er rar, at moren gjør feil vurderinger, at hun er i psykisk ubalanse, at hun ikke smiler, at hun har stygge fletter, at hun ikke burde ha tårer i øynene osv. Noen - som meg, er mer opptatt av at hun kommer med et viktig budskap og tenker at persondebatten ikke har noe i saken å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Iiiiik skrev:

Som denne tråden viser, er nok folk delt. Noen - som deg, blir opptatt av at hun er rar, at moren gjør feil vurderinger, at hun er i psykisk ubalanse, at hun ikke smiler, at hun har stygge fletter, at hun ikke burde ha tårer i øynene osv. Noen - som meg, er mer opptatt av at hun kommer med et viktig budskap og tenker at persondebatten ikke har noe i saken å gjøre. 

Og noen har to tanker i hodet samtidig, at dette kanskje er en (for) stor belastning for en ung jente, samtidig som vi er enig i budskapet hennes. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjertefru skrev:

Og noen har to tanker i hodet samtidig, at dette kanskje er en (for) stor belastning for en ung jente, samtidig som vi er enig i budskapet hennes. 

 

Jeg er enig, men ikke enig med dem som fokuserer så mye på personen at de diskvalifiserer budskapet. Når det blir sagt at det ødelegger for miljøkampen at hun holder tale i FN, da tenker jeg at man leter etter grunner til å opprettholde forbruk og forurensning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hjertefru skrev:

Og noen har to tanker i hodet samtidig, at dette kanskje er en (for) stor belastning for en ung jente, samtidig som vi er enig i budskapet hennes. 

 

Det kan hende hun kommer til å bukke under for presset og ansvaret hun føler, men selv om det skulle skje er budskapet så viktig at jeg er enig med henne i at det vil være verdt det. Hun står i spissen for en krig. Kriger har offre.

Anonymkode: fe52b...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...