Gå til innhold

Hvor mange rare kjøkkenting har du som du aldri bruker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 21.8.2019 den 21.30, Anonym bruker skrev:

Mandolin 😂 Nå ble jeg spent på hva den brukes til på et kjøkken 🤪😄

Anonymkode: f9c41...7ad

Idiotien lenge leve! 

Anonymkode: 9cee2...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kun nyttige ting. Mannen derimot - kjøper og bruker aldri.

Eller jeg fikk forresten et eller annet stativ eller noe til å helsteke kylling på til bursdagen min. Den tviler jeg på blir brukt noen gang...

Har kastet et raclettsett og eggkoker. Av ting mannen har som han aldri bruker er vel det drøyeste en diger trykkoker og jeg inkluderer også et matleksikon i 10 bind (stooore bøker) som faktisk nylig er innkjøpt i papirutgaven!

Anonymkode: 552fc...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skjærefjøl med spor i, der det passer å legge en spekepølse. Sånn hel pølse som man skjærer skiver av selv.

X antall kakeformer fra tidligere tiders barneselskap; Traktorer og bamser og sånt. I samme kategori: Ca 100 pepperkakeformer. Jeg bruker kanskje ti (og da har jeg tatt godt i).

En popcornmaskin som må være verdens dårligste patent. Den gangen jeg skulle bruke den, utløste jeg brannalarmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har et krumkakejern liggende pakket ned et eller annet stad, sånn skikkelig gammeldags ett. Kommer ALDRI til å lage krumkaker 😛 

 

Ellers syntes jeg Soda Streamer var et lurt kjøp, men den står bare og samler støv. Synes ikke jeg får den til å funke skikkelig heller. 

Anonymkode: 185c6...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...