Gå til innhold

Når du tisser i dusjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel bare du som har klart å linke motstand mot å tisse i dusjen med noe seksuelt? Det sier meg at du er svært opphengt i andres seksuellle vaner? Hvorfor det? Du er litt for opptatt av å fortelle oss hvor fordomsfri du er? Veldig merkelig å få en diskusjon ang hygiene til å omhandle seksuelle fantasier? Skjer det ofte at du vrir helt alminnelige diskusjoner over til noe seksuelt? 

Jo mer du skriver jo merkeligere fremstår du... veldig spesielt å spør om andres seksuelle preferanser i tråder som ikke omhandler det i det hele tatt. Har du lett for å få oppheng på ting? 

Anonymkode: bc307...713

Jeg har ikke spurt om seksuelle preferanser. Jeg har forklart at din fasinasjon for urin og konstante spørsmål og ønsker om detaljerte beskrivelser av hvordan folk urinerer i dusjen, om de lar det renne langs beina, om de plasker i sitt urin, osv, ikke er normale rasjonelle spørsmål. Det er spørsmål som tyder på at det er noe mer enn bare det rent tekniske som opptar deg.

Seksualitet er ikke noe å skamme seg over. Men det kan være litt mye å brette ut om sin seksualitet i diverse tråder som omhandler annet. Det var derfor jeg anbefalte deg å google "golden shower", så du kunne finne egnet forum for denne fasinasjonen din. Slik at du får utløp for dine behov for å prate om dette med urinering i dusjen og så videre.

Nei, det er ikke ofte at jeg tar opp andres lyster. Men i ditt tilfelle lyser det lang vei undertrykket seksualitet, det er derfor jeg prøver å gi deg rom for å få utløp for den.

Anonymkode: df560...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er ganske åpen om det jeg tenner på. Det er derfor jeg ikke sitter og plager folk i forskjellige tråder med en eller annen undertrykket seksualitet. Til forskjell fra deg. Det er ikke stygt ment, jeg er seriøs, slipp deg løs! Slipp seksualiteten din løs. Det vil bety at både vi slipper at du beskriver gang på gang dine seksuelle fantasier i denne tråden, i tillegg til at du får det godt med deg selv. Lykke til!

Anonymkode: df560...c97

nutcase

Anonymkode: 7264f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke spurt om seksuelle preferanser. Jeg har forklart at din fasinasjon for urin og konstante spørsmål og ønsker om detaljerte beskrivelser av hvordan folk urinerer i dusjen, om de lar det renne langs beina, om de plasker i sitt urin, osv, ikke er normale rasjonelle spørsmål. Det er spørsmål som tyder på at det er noe mer enn bare det rent tekniske som opptar deg.

Seksualitet er ikke noe å skamme seg over. Men det kan være litt mye å brette ut om sin seksualitet i diverse tråder som omhandler annet. Det var derfor jeg anbefalte deg å google "golden shower", så du kunne finne egnet forum for denne fasinasjonen din. Slik at du får utløp for dine behov for å prate om dette med urinering i dusjen og så videre.

Nei, det er ikke ofte at jeg tar opp andres lyster. Men i ditt tilfelle lyser det lang vei undertrykket seksualitet, det er derfor jeg prøver å gi deg rom for å få utløp for den.

Anonymkode: df560...c97

Akkurat ja 😂

Anonymkode: bc307...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står. Før noen kaller meg lat og ekkel må jeg forklare litt. Pga anatomien etter flere fødsler har jeg problemer med å kvitte meg med all urinen når jeg sitter. Har faktisk fått beskjed av gynekolog om at jeg bør stå når jeg presser ut siste dråpene. Dette er litt vanskelig å gjøre uten å få tiss på setet (det er virkelig ekkelt). 

Hvis jeg tisser på do hender det ofte at jeg ikke får ut alt og når jeg da etterpå går i dusjen hender det at jeg blir litt tissetrengt. Da velger jeg å la det gå i dusjen og spyler meg etterpå kontra å gå ut våt for å bruke doen for så å gå inn i dusjen igjen for å dusje ferdig. 

Ser ikke problemet.

Anonymkode: ab5b2...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg står. Før noen kaller meg lat og ekkel må jeg forklare litt. Pga anatomien etter flere fødsler har jeg problemer med å kvitte meg med all urinen når jeg sitter. Har faktisk fått beskjed av gynekolog om at jeg bør stå når jeg presser ut siste dråpene. Dette er litt vanskelig å gjøre uten å få tiss på setet (det er virkelig ekkelt). 

Hvis jeg tisser på do hender det ofte at jeg ikke får ut alt og når jeg da etterpå går i dusjen hender det at jeg blir litt tissetrengt. Da velger jeg å la det gå i dusjen og spyler meg etterpå kontra å gå ut våt for å bruke doen for så å gå inn i dusjen igjen for å dusje ferdig. 

Ser ikke problemet.

Anonymkode: ab5b2...914

Dette. Det er mange kvinner som sliter med sånne ting etter bla graviditet og fødsel, og de blir anbefalt å tisse i dusjen. Det hjelper med dusjstrålen og det hjelper å stå. 

Jeg er forundret over at det er så mange som reagerer negativt på dette, jeg trodde det var noe de fleste visste, for det er mange, mange, både unge og gamle som tisser i dusjen. Her tisser alle i dusjen.

Vis meg en link som sier noe om det negative med å tisse i dusjen.

Anonymkode: 3ba83...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2019 den 20.05, Anonym bruker skrev:

I alle fall ikke før det har vært gjennom en runde i renseanlegg og kretsløpet forøvrig. 😉

Anonymkode: ada05...c81

Eh, da spiller det jo ingen rolle. Ikke noe av det blir drikkevann før det har vært gjennom kretsløpet. Feks via et drikkevann, grunnvann mm. 

Anonymkode: 0d344...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og samboer tisser og dusjer sammen😉 miljøvenlig👌

Anonymkode: c681f...099

Tisse i dusjen for å pirre samboer kunne jeg gjøre, men dusje vil jeg gjøre alene.

Anonymkode: 63604...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og samboer tisser og dusjer sammen😉 miljøvenlig👌

Anonymkode: c681f...099

Vi også😍

Anonymkode: a1df3...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og samboer tisser og dusjer sammen😉 miljøvenlig👌

Anonymkode: c681f...099

Det er mer miljøvennlig å la være å dusje

Anonymkode: 7264f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...