Gå til innhold

Når du tisser i dusjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, sug lut skrev:

Du burde virkelig få alle disse ungene ut av huset og komme deg i jobb så du fikk noe nyttig å bruke tida på.

Hvorfor det? Mannen min betaler min lønn. Jeg har det veldig fint hjemme. Hjemmeværende mor er faktisk en fulltidsjobb takk👍

Anonymkode: 370f1...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, sug lut skrev:

Du burde virkelig få alle disse ungene ut av huset og komme deg i jobb så du fikk noe nyttig å bruke tida på.

Og hva er mer fornuftig enn å bruke tiden min på mine barn? Å jobbe? Du mener at jobb er en mer nyttig ting å bruke tid på. Uff stakkars deg, menneske. Jeg ville aldri byttet ut denne verdifulle tiden med jobb. Jeg har nok av tid til å jobbe ræva av meg når barna er store 👍 

Anonymkode: 370f1...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og hva er mer fornuftig enn å bruke tiden min på mine barn? Å jobbe? Du mener at jobb er en mer nyttig ting å bruke tid på. Uff stakkars deg, menneske. Jeg ville aldri byttet ut denne verdifulle tiden med jobb. Jeg har nok av tid til å jobbe ræva av meg når barna er store 👍 

Anonymkode: 370f1...efb

Sier du som klorer badet ditt hver eneste dag

Anonymkode: 7264f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sier du som klorer badet ditt hver eneste dag

Anonymkode: 7264f...2f9

Barnslig og usaklig kommentar. 

Anonymkode: 370f1...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sier du som klorer badet ditt hver eneste dag

Anonymkode: 7264f...2f9

Vasker når alle barn er i seng, så vil nå si at dette er min egentid 👍

Anonymkode: 370f1...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vasker når alle barn er i seng, så vil nå si at dette er min egentid 👍

Anonymkode: 370f1...efb

Det er fortsatt usunt, og kan gi allergier og sykdom hos barna. 

Anonymkode: 5d9ab...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fortsatt usunt, og kan gi allergier og sykdom hos barna. 

Anonymkode: 5d9ab...7db

Nei da. Jeg lufter i to timer etterpå. Det er i tillegg i en annen etasje. Konsentrer deg om ditt hjem, og dine barn så gjør jeg det samme 👍

Anonymkode: 370f1...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, prekæs skrev:

Tar jeg ikke feil, utskiller urinen fett. Så for å fjerne fett og urinrester, må man vaske med noe som fjerner fett godt. Alle med dusjvegger, vet hvor vanskelig fett/såpe rester kan være. Mange steder dusjes rett på flisene og da vil særlig fugene være utsatt for fettet fra urinen. Lekkert. Dessuten er vel dette farget gult i tillegg. Ekstra lekkert på hvite fliser. Ved å tisse der man skal tisse, kan man utelate bruk av sterke rengjøringsmidler på dusjvegger, sluk og gulv langt oftere enn når man bruker dusjen som dass

Vel, du tar feil. Et lite Google-søk og minimums kunnskap om kjemi og du vil selv komme til samme konklusjon.

Anonymkode: c0fb7...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er lignende det med, "jeg har aldri tenkt på homofili før...", som homofobe personer som tydelig er skaphomofile sier.

De har kontroll på blærefunksjonen sin. Hvorfor trekker du inn noe som er helt irrelevant? De har ikke problemer med blærekontroll. Det er ingen som har skrevet at det er det som er grunnen til at de tisser i dusjen. Vent litt, er det det du tenner på seksuelt? Folk som holder seg til de mister kontroll på blære sin? Jaggu tror jeg vi fant grunnen til hvorfor du er så opphengt i dette med tissing!

Anonymkode: df560...c97

Og sånn går det når man går tom for argumenter 😂

Anonymkode: bc307...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og sånn går det når man går tom for argumenter 😂

Anonymkode: bc307...713

Plutselig ble du fysen på å bytte tema. Interessant. Lurer på hva det kommer av? 🙄

Anonymkode: df560...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, du tar feil. Et lite Google-søk og minimums kunnskap om kjemi og du vil selv komme til samme konklusjon.

Anonymkode: c0fb7...100

Hehe, gris er uansett gris uavhengig av kjemikunnskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Den dagen det blir ekkelt å tisse må være samme dag som det er ekkelt å leve. 

Kanskje er det bare uvitenhet, men dere vet at regnet som regner fra himmelen er det samme vannet som våre forfedre pisset i? Når det regner, er det jo ikke nytt vann som regner ned, det er milliarder av år gammelt vann. Samme vann, samme mulighet. 

Jeg står. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Havfruene skrev:

Den dagen det blir ekkelt å tisse må være samme dag som det er ekkelt å leve. 

Kanskje er det bare uvitenhet, men dere vet at regnet som regner fra himmelen er det samme vannet som våre forfedre pisset i? Når det regner, er det jo ikke nytt vann som regner ned, det er milliarder av år gammelt vann. Samme vann, samme mulighet. 

Jeg står. 

😱 Du vet at urin og vann ikke er det samme eller?? Urin inneholder vann ja, men det er ganske mye i urin du ikke vanligvis finner i vann. Eller drikker du urin også? 

Anonymkode: 31518...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, prekæs skrev:

Det tror jeg det gjør. Men vis meg gjerne en link som forsvarer det du sier. Det står flere steder at slanker man seg ti kilo, blir drøye 8 kg fett skilt ut igjennom pust, resten via svette og andre kroppsvæsker. 

Har ikke noen konkret link til deg, men du kan Google selv (for eksempel lipids in urine). Da vil du se at det bare er ved enkelte patologiske tilstander fett skilles ut gjennom urinen. Ellers er det ikke mulig. 

Dette er ellers elementærkunnskap for alle som har litt biologi, kjemi eller kunnskap om kropp og helse, og jeg vil tro du fortsatt finner det i lærebøker i biologi for videregående skole. Eller du kan spørre en som jobber i helsevesenet :) 

Anonymkode: 7c464...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😱 Du vet at urin og vann ikke er det samme eller?? Urin inneholder vann ja, men det er ganske mye i urin du ikke vanligvis finner i vann. Eller drikker du urin også? 

Anonymkode: 31518...4b6

Jeg gjør det😉 Drikker av elskeren min. 

Anonymkode: ea34f...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, prekæs skrev:

Hehe, gris er uansett gris uavhengig av kjemikunnskaper.

Jeg har ikke kommentert noe angående tissing eller ikke tissing i dusjen. Jeg bare påpeker at du begrunner ditt syn med rivruskende gale «fakta». «Fake news» om du vil. Det er i hvert fall grisete.

Anonymkode: c0fb7...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står. Også pleier jeg å bruke et vidundermiddel etterpå som heter såpe.

Det vidundermiddelet har jeg først i håret i form av sjampo. Som da skylles ut, og renner i dusjen og sluket. Også bruker jeg vidundermiddel nr 2 som heter kroppssåpe under armene og i rompa. Dermed havner både e-coli og andre bakterier i dusjen og sluket sammen med denne såpa.

En gang i uken brukes vidundermiddel nr 3, rengjøringsmiddel, i dusjen hovedsakelig for å fjerne kalk og såperester, men sikkert også bakterier.

Vi er mange som tisser i dusjen, men forteller akkurat like lite om dette som jeg forteller om bæsjtørking til folk.

Men jeg vet jo at på dib lukker ALLE dolokket, selv om jeg nesten aldri opplever det på min arbeidsplass med ca 1000 ansatte.

Anonymkode: 2100d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør det😉 Drikker av elskeren min. 

Anonymkode: ea34f...29d

Jeg gjør det også, og noen gjør det fordi de mener det er sunt, men det blir vel noe på siden av det vi diskuterer her. 

Anonymkode: 63604...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg står. Også pleier jeg å bruke et vidundermiddel etterpå som heter såpe.

Det vidundermiddelet har jeg først i håret i form av sjampo. Som da skylles ut, og renner i dusjen og sluket. Også bruker jeg vidundermiddel nr 2 som heter kroppssåpe under armene og i rompa. Dermed havner både e-coli og andre bakterier i dusjen og sluket sammen med denne såpa.

En gang i uken brukes vidundermiddel nr 3, rengjøringsmiddel, i dusjen hovedsakelig for å fjerne kalk og såperester, men sikkert også bakterier.

Vi er mange som tisser i dusjen, men forteller akkurat like lite om dette som jeg forteller om bæsjtørking til folk.

Men jeg vet jo at på dib lukker ALLE dolokket, selv om jeg nesten aldri opplever det på min arbeidsplass med ca 1000 ansatte.

Anonymkode: 2100d...aa2

Men hvorfor tisser du ikke på do? Det er bare rart å la det strømme ned der man står? Plasker du litt med bena i det også? 

 

Anonymkode: bc307...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Plasker du litt med bena i det også? 

Anonymkode: bc307...713

Som sagt, dette er ikke rasjonelle spørsmål. Dette er spørsmål som oppstår som følge av en eller annen fasinasjon for urin. Det er mest sannsynlig at du har en seksuell tiltrekning til dette med urin. Det er ikke noe galt i det, altså. Men om du ønsker å lese seksuelle historier om urin så får du heller søke på egnede sider for den slags. Tips! Det heter "golden shower". Lykke til med googlingen og din nye fetisj!

Anonymkode: df560...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt, dette er ikke rasjonelle spørsmål. Dette er spørsmål som oppstår som følge av en eller annen fasinasjon for urin. Det er mest sannsynlig at du har en seksuell tiltrekning til dette med urin. Det er ikke noe galt i det, altså. Men om du ønsker å lese seksuelle historier om urin så får du heller søke på egnede sider for den slags. Tips! Det heter "golden shower". Lykke til med googlingen og din nye fetisj!

Anonymkode: df560...c97

Det var veldig så oppdatert du var på dette emnet da? En liten skap-tiss-fetisj som håper på å finne likesinnede? 

Anonymkode: bc307...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det var veldig så oppdatert du var på dette emnet da? En liten skap-tiss-fetisj som håper på å finne likesinnede? 

Anonymkode: bc307...713

Nei, jeg er ganske åpen om det jeg tenner på. Det er derfor jeg ikke sitter og plager folk i forskjellige tråder med en eller annen undertrykket seksualitet. Til forskjell fra deg. Det er ikke stygt ment, jeg er seriøs, slipp deg løs! Slipp seksualiteten din løs. Det vil bety at både vi slipper at du beskriver gang på gang dine seksuelle fantasier i denne tråden, i tillegg til at du får det godt med deg selv. Lykke til!

Anonymkode: df560...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutes ago, Anonym bruker said:

Men hvorfor tisser du ikke på do? Det er bare rart å la det strømme ned der man står? Plasker du litt med bena i det også? 

 

Anonymkode: bc307...713

Hvis du har vann å plaske med i dusjen bør du sjekke sluket ditt, for da renner det for sakte ned

Anonymkode: 2100d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er ganske åpen om det jeg tenner på. Det er derfor jeg ikke sitter og plager folk i forskjellige tråder med en eller annen undertrykket seksualitet. Til forskjell fra deg. Det er ikke stygt ment, jeg er seriøs, slipp deg løs! Slipp seksualiteten din løs. Det vil bety at både vi slipper at du beskriver gang på gang dine seksuelle fantasier i denne tråden, i tillegg til at du får det godt med deg selv. Lykke til!

Anonymkode: df560...c97

Det er vel bare du som har klart å linke motstand mot å tisse i dusjen med noe seksuelt? Det sier meg at du er svært opphengt i andres seksuellle vaner? Hvorfor det? Du er litt for opptatt av å fortelle oss hvor fordomsfri du er? Veldig merkelig å få en diskusjon ang hygiene til å omhandle seksuelle fantasier? Skjer det ofte at du vrir helt alminnelige diskusjoner over til noe seksuelt? 

Jo mer du skriver jo merkeligere fremstår du... veldig spesielt å spør om andres seksuelle preferanser i tråder som ikke omhandler det i det hele tatt. Har du lett for å få oppheng på ting? 

Anonymkode: bc307...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...