Gå til innhold

Går du fast på medisiner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Havfruene skrev:

Rakker ikke ned på mennesker som er syke. Jeg rakker ned på mennesker som føler seg syke uten å være det og som henger her inne og lager livet surt for andre mennesker som har reelle problemer. 

Det er nå du som lager livet surt for andre

Anonymkode: a4e2a...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Havfruene skrev:

Rakker ikke ned på mennesker som er syke. Jeg rakker ned på mennesker som føler seg syke uten å være det og som henger her inne og lager livet surt for andre mennesker som har reelle problemer. 

På tide at du tar en titt i speilet...

Anonymkode: 5cc52...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

På tide at du tar en titt i speilet...

Anonymkode: 5cc52...d5f

Det har jeg gjort. Jeg går ikke på medisiner selv om jeg har problemer. Store problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Havfruene skrev:

Det har jeg gjort. Jeg går ikke på medisiner selv om jeg har problemer. Store problemer. 

Det må være det sanneste du har sagt her inne

Anonymkode: a4e2a...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det må være det sanneste du har sagt her inne

Anonymkode: a4e2a...2e2

Har sagt det før. Mange ganger. Alle som kjenner meg vet at jeg har. Uendelig med ulykker i min familie. Les gjerne gjennom det jeg har skrevet i denne tråden på ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Havfruene skrev:

Rakker ikke ned på mennesker som er syke. Jeg rakker ned på mennesker som føler seg syke uten å være det og som henger her inne og lager livet surt for andre mennesker som har reelle problemer. 

Du. Nå har du mista det litt her. Majoriteten er ikke medisinert. Hverken i samfunnet generelt eller på dette forumet. Dette er en tråd for dem som er det. Du har fått en egen for dere som er bedre. Medisinbehov eller ei vurderer  helsevesenet for den enkelte. Eller syns jeg du har masse å fare med. Her datt du imidlertid ut av vater.

Anonymkode: 6573e...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Havfruene skrev:

Har sagt det før. Mange ganger. Alle som kjenner meg vet at jeg har. Uendelig med ulykker i min familie. Les gjerne gjennom det jeg har skrevet i denne tråden på ny.

Selv om du har vært gjennom mye betyr jo ikke det at du er bedre enn alle andre fordi du ikke går på medisiner. Du er bare heldig fordi heksen din tilsier at du slipper medisiner. At du savner barn mistet i en brannulykke er jo bare trist og forferdelig og alle skjønner at det er et stort traume.

 

jeg har holdt 3 barn mens de døde. Da var jeg også medisinfri og måtte finne en vei i hverdagen for å overleve. Sykdommen kom flere år etter. Den kom med et brak og jeg endte 2 måneder og 4 operasjoner på sykehus. Medisinene gjør at jeg kan ha en OK hverdag, uten medisiner hadde jeg ikke vært her. Så enkelt. 

Anonymkode: 93107...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...