Gå til innhold

Folk som prater under konsert bør kastes ut

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Pashla skrev:

«Spesielt interesserte» drar på festival. Noen ligger til og med i telt for å høre akkurat den de liker. Men hvis du syns det er viktigst å drikke og snakke, så er det vel DU som bør dra og høre Elvisimitasjoner eller Smokie-covers, da spiller det mindre rolle hva som skjer på scenen. 

Og Eidsvåg snakker kun for seg selv, han aner da ikke hvordan publikum føler det.

Det er jo helt tydelig at spesielt interesserte ikke drar på festival nedover i tråden her. Det spesielt interesserte vil jo ha vekk alle de (som det tydeligvis er så mange av at det er et problem) som lager problem under konserter. Forsvinner alle som er et problem, forsvinner også deler av inntektskilden til hardt pressede festivalarrangører. Jeg går aldri på festivaler, så meg rammer det ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke enig med deg overhode,kommer heller ikke til å bli det.

Når jeg går på konsert er det med gode venner,hadde vært gørr kjedelig å gått alene.

Tror muligens vi har foskjellig smak når det gjelder konsert.

Har vært på Kurt Nilsen,Bon jovi,Mods,Kiss,ACDC.

Hadde holdt meg hjemme hvis jeg måtte gått på klassisk er ikke 70;)

Anonymkode: bb418...bc4

Nei, du er vel 7 sånn som du skriver. Det finnes ikke bedre musikk enn klassisk musikk

Anonymkode: 03fe2...352

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

synes mange sutrer over alt fortiden, synes det er helt greit at folk snakker

Anonymkode: 2b1b1...38b

Ja, men dine meninger er stort sett annerledes fra alle andres BW/Love85

Anonymkode: b213f...74c

Gjest Antarctica
Skrevet
8 minutter siden, prekæs skrev:

Det er jo helt tydelig at spesielt interesserte ikke drar på festival nedover i tråden her. Det spesielt interesserte vil jo ha vekk alle de (som det tydeligvis er så mange av at det er et problem) som lager problem under konserter. Forsvinner alle som er et problem, forsvinner også deler av inntektskilden til hardt pressede festivalarrangører. Jeg går aldri på festivaler, så meg rammer det ikke. 

Nei, flertallet vil jo høre musikk. Men det trengs bare 5 bråkebøtter i en mengde på 100 for å ødelegge. (Egentlig trengs det bare ên... men da må han snakke med seg selv.) 

Skrevet

Var på Svanesjøen , ballett i St. Petersburg. Nydelig. Men to kaklende høns foran meg ødela alt. Selfies skulle de og ta . Det enda det ble gitt beskjed om ro og ingen bilder før forestillingen begynte. Jeg sa tydelig ifra til dem, skal si de ble sure.

Anonymkode: a40e3...98e

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var på Svanesjøen , ballett i St. Petersburg. Nydelig. Men to kaklende høns foran meg ødela alt. Selfies skulle de og ta . Det enda det ble gitt beskjed om ro og ingen bilder før forestillingen begynte. Jeg sa tydelig ifra til dem, skal si de ble sure.

Og ja, de var norske som meg, flaut på nordmenns vegne.

Skrevet

Hvis jeg vil skravle og høre på musikk inviterer jeg venninner på vin&vinyl. 

Gjest Antarctica
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har sittet og hørt en versjon av Aida på en historisk utendørsscene. En amerikansk familie hadde med seg fire barn som ikke tok til seg hysjing: de spilte DS-spill med lyden på 😜

Skrevet
6 minutter siden, Pashla skrev:

Har sittet og hørt en versjon av Aida på en historisk utendørsscene. En amerikansk familie hadde med seg fire barn som ikke tok til seg hysjing: de spilte DS-spill med lyden på 😜

Og vipps, får jeg stimulert mine fordommer mot amerikanere på kulturopplevelser... Uff. Kanskje de hadde gått galt og skulle på en baseballkamp i stedet? 

Gjest Antarctica
Skrevet
Akkurat nå, prebs skrev:

Og vipps, får jeg stimulert mine fordommer mot amerikanere på kulturopplevelser... Uff. Kanskje de hadde gått galt og skulle på en baseballkamp i stedet? 

Jeg tror foreldrene var interesserte. Men så «måtte» de jo liksom ha med barna, som var ca 9-14 år og som egentlig burde ha fått være igjen på hotellet, spør du meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...