Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Det bør være en del av kontrakten på pop- og rockekonsertersamme måte som under klassiske konserter, kan du ikke holde kjeften kan du ikke være der. Anonymkode: 6708f...3e0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 Klassiske konserter da kan folk snakke men gjerne ikke så høylytt.Vi var en veninnegjeng på Kurt Nilsen da fikk vi kjeft av sidemannen fordi vi snakket litt og koste oss det synest jeg var smålig. Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Klassiske konserter da kan folk snakke men gjerne ikke så høylytt.Vi var en veninnegjeng på Kurt Nilsen da fikk vi kjeft av sidemannen fordi vi snakket litt og koste oss det synest jeg var smålig. Anonymkode: bb418...bc4 Jeg hadde tatt deg med albuen. Ikke at jeg noensinne ville gått på Kurt-konsert. Men dere kan la kjeften gå et annet sted. Anonymkode: 6708f...3e0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg hadde tatt deg med albuen. Ikke at jeg noensinne ville gått på Kurt-konsert. Men dere kan la kjeften gå et annet sted. Anonymkode: 6708f...3e0 Nå virker du veldig snurpete ut! Skal ikke folk få kose seg?Den albuen hadde du nok fått tilbake... Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå virker du veldig snurpete ut! Skal ikke folk få kose seg?Den albuen hadde du nok fått tilbake... Anonymkode: bb418...bc4 Men hvis du skal prate og kose deg med venninner er vel ikke en konsert stedet..... Hva med oss som ønsker å kose oss med musikken uten å måtte høre på høylydt prat? Anonymkode: edaf6...442
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 Folk pleier ikke å gå alene på konsert..Selfølgelig vil jeg gå på konsert med gode venner. Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk pleier ikke å gå alene på konsert..Selfølgelig vil jeg gå på konsert med gode venner. Anonymkode: bb418...bc4 Trenger likevel ikke være høylydt prat og gnelder-latter for å kose seg... Da kan man heller holde seg hjemme eller gå på pøbb. Anonymkode: 24cf4...e68
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klassiske konserter da kan folk snakke men gjerne ikke så høylytt.Vi var en veninnegjeng på Kurt Nilsen da fikk vi kjeft av sidemannen fordi vi snakket litt og koste oss det synest jeg var smålig. Anonymkode: bb418...bc4 Hva i alle dager er smålig med det? Det som er smålig er å ikke respektere artisten og de andre i publikum. Anonymkode: 5c224...366
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva i alle dager er smålig med det? Det som er smålig er å ikke respektere artisten og de andre i publikum. Anonymkode: 5c224...366 Jeg er ikke enig med deg overhode,kommer heller ikke til å bli det. Når jeg går på konsert er det med gode venner,hadde vært gørr kjedelig å gått alene. Tror muligens vi har foskjellig smak når det gjelder konsert. Har vært på Kurt Nilsen,Bon jovi,Mods,Kiss,ACDC. Hadde holdt meg hjemme hvis jeg måtte gått på klassisk er ikke 70;) Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke enig med deg overhode,kommer heller ikke til å bli det. Når jeg går på konsert er det med gode venner,hadde vært gørr kjedelig å gått alene. Tror muligens vi har foskjellig smak når det gjelder konsert. Har vært på Kurt Nilsen,Bon jovi,Mods,Kiss,ACDC. Hadde holdt meg hjemme hvis jeg måtte gått på klassisk er ikke 70;) Anonymkode: bb418...bc4 Og Robbie Williams Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke enig med deg overhode,kommer heller ikke til å bli det. Når jeg går på konsert er det med gode venner,hadde vært gørr kjedelig å gått alene. Tror muligens vi har foskjellig smak når det gjelder konsert. Har vært på Kurt Nilsen,Bon jovi,Mods,Kiss,ACDC. Hadde holdt meg hjemme hvis jeg måtte gått på klassisk er ikke 70;) Anonymkode: bb418...bc4 Med andre ord, du går på lynharry konserter. Men selv der vil altså publikum høre artisten, ikke deg og andre neandertalere Anonymkode: 6708f...3e0
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke enig med deg overhode,kommer heller ikke til å bli det. Når jeg går på konsert er det med gode venner,hadde vært gørr kjedelig å gått alene. Tror muligens vi har foskjellig smak når det gjelder konsert. Har vært på Kurt Nilsen,Bon jovi,Mods,Kiss,ACDC. Hadde holdt meg hjemme hvis jeg måtte gått på klassisk er ikke 70;) Anonymkode: bb418...bc4 Så en må være 70+ for å gå på klassisk konsert? Kan ikke vi under 30 nyte det? Anonymkode: d7916...6c6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 Vil ikke kalle det lynharry konserter.Jeg er i slutten av 30 årene og ikke 70. Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så en må være 70+ for å gå på klassisk konsert? Kan ikke vi under 30 nyte det? Anonymkode: d7916...6c6 Selvfølgelig skal jeg ikke nekte deg å gå på klassisk konsert, bare jeg slipper selv. Synest det er spesielt at en under 30 kan kalle ‘mine’konserter lynharry.. Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #16 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig skal jeg ikke nekte deg å gå på klassisk konsert, bare jeg slipper selv. Synest det er spesielt at en under 30 kan kalle ‘mine’konserter lynharry.. Anonymkode: bb418...bc4 Men jeg har ikke kalla dine konserter lynharry? 🤔 Anonymkode: d7916...6c6
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #17 Skrevet 8. august 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke enig med deg overhode,kommer heller ikke til å bli det. Når jeg går på konsert er det med gode venner,hadde vært gørr kjedelig å gått alene. Tror muligens vi har foskjellig smak når det gjelder konsert. Har vært på Kurt Nilsen,Bon jovi,Mods,Kiss,ACDC. Hadde holdt meg hjemme hvis jeg måtte gått på klassisk er ikke 70;) Anonymkode: bb418...bc4 Asså.. jeg går jo alltid med venner. Men vi prater før og etter konserten, og gir artistene velfortjent oppmerksomhet når de spiller.. Folk som skravler i vei under konserter ser jeg på som ekstremt ukultiverte, og antar at de bare har kjøpt billett fordi de har sett artisten avbildet i Se og Hør.. Anonymkode: 5c224...366
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #18 Skrevet 8. august 2019 Leser ikke se og hør,går på de konsertene som interesserer meg. Jeg tenker ikke at jeg skal sitte musestille for å gi artisten oppmerksomhet.Artisten bryr seg ikke om noen snakker litt. Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #19 Skrevet 8. august 2019 Hvordan klarer noen å prate under en konsert? Anonymkode: a602e...a0c
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #20 Skrevet 8. august 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leser ikke se og hør,går på de konsertene som interesserer meg. Jeg tenker ikke at jeg skal sitte musestille for å gi artisten oppmerksomhet.Artisten bryr seg ikke om noen snakker litt. Anonymkode: bb418...bc4 Seriøst? Har du ikke fått med deg oppropet fra artister, ført i pennen av blant andre Unni Wilhelmsen? Det norske konsertpublikummet er kjent langt utenfor Norge fir å skravle på konserter. Artister ser seg nødt til å si ifra til publikum fra scenen.. Jeg står en del på scenen i andre sammenhenger, og det er helt forferdelig når man har publikum som ikke følger med på det man gjør på scenen. Det oppleves veldig respektløst og forstyrrende. Det er litt forskjell på hvilke konserter man er på. Er man på en intimkonsert så holder man kjeft uansett hvor man er i lokalet. Er man på en stadionkonsert så ser artisten kun de fremste radene, så da er det litt større takhøyde for skravling. Men da får man holde seg bakerst, og ikje ta plassen foran fra de som faktisk ønsker å høre musikken. Og det er forskjell på å kommentere konserten til sidemannen underveis, og å absolutt skulke dele en sladderhistorie som ikke har noe med konserten å gjøre.. Å Gud jeg har vært så irritert mange ganger!!! Anonymkode: 5c224...366
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #21 Skrevet 8. august 2019 Vi er uenig uansett!!Du får håpe du slipper å sitte ved siden av meg på konsert;) Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #22 Skrevet 8. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi er uenig uansett!!Du får håpe du slipper å sitte ved siden av meg på konsert;) Anonymkode: bb418...bc4 Jeg sitter sjelden på konsert, så jeg regner ned jeg slipper det 😊 Anonymkode: 5c224...366
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #23 Skrevet 9. august 2019 Bon jovi var det 25000 mennesker på og er en konsert hvor alle snakker.Det samme med Mods,ACDC,Robbie og kiss også ,ikke like mange publikum på de andre men ståplasser hvor alle snakker. Har aldri være på en konsert hvor artisten har bedt publikum om å være stille. Hadde fått åndenød hadde jeg måtte gå på Unni Eilhelmsen konsert eller den type konsert. Anonymkode: bb418...bc4
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #24 Skrevet 9. august 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Klassiske konserter da kan folk snakke men gjerne ikke så høylytt.Vi var en veninnegjeng på Kurt Nilsen da fikk vi kjeft av sidemannen fordi vi snakket litt og koste oss det synest jeg var smålig. Anonymkode: bb418...bc4 Nei, hvis folk prater så ødelegger det jo for opplevelsen særlig på klassisk. Vil dere prate så kan dere gå ut å spise før eller etter konserten. Jeg synes du og venninnene dine viser manglende folkeskikk og kanskje litt korte knekte sosiale antenner. Anonymkode: 468e5...5dd
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #25 Skrevet 9. august 2019 Hva med de som synger med høyt og falskt, rett inn i øret på deg, dunker borti deg ned armer og bein når de hopper opp og ned i takt med musikken og rister på hodet slik at det lange håret deres kommer oppi ølen din? Det er like irriterende som de som prater... Men sånn er det på konserter! Anonymkode: 65b1d...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå