Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Baremeg90 skrev:

Jeg har sagt til han at delt omsorg i kombinasjon med hans arbeid er ikke det beste for sønnen vår. 

Hvilken far vil ta ifra sønnen moren annenhver mnd ? 

Jeg la fram at nå mens han er så liten er det best med overnatting annenhver helg. Hyppig dagsamvær ellers i uka. Han kan ta med sønnen sin på masse gøy. 

Det at han ikke var villig til å la meg se sønnen vår om vi skulle ha 50/50 gjorde at det ble uaktuelt. Vi kan ikke dele gutten i 2. 

Han bryr seg ikke det snev at han er så mye borte og tror han skal ta igjen samvær når han er hjemme. Det går utover ungene. 

Når han sier bare nei til alle forslagene jeg kommer med og ikke er villig til å møtes på halvveien engang så vet jeg ærligtalt ikke hva mer jeg kan gjøre.  Virker som han er ute etter å teste meg om jeg er villig til å ta dette lengre. 

Jeg tror ikke det er særlig du kan gjøre, bare stå på ditt mtp. samvær - det er jo i samsvar med det fvk også mener er riktig for barnet.

Be om nye timer der, ta opp det at gutten er så negativt påvirket etter samvær med far. Se også om du kan få vitner til akkurat det, i tilfelle du skulle trenge det, noen som kjenner gutten godt.

Far har ingen realistisk virkelighetsoppfatning om hverken barns behov eller samvær, og han mangler fullstendig innsikt i hva egne valg gjør med hans relasjoner til barna.

Skaff deg advokat og la alt gå gjennom advokat fremover, så slipper du å bli så mye manipulert av ham.

Og frem til det er i boks, lag deg en loggbok hvor du loggfører alt. All kontakt med far, hva som sies. Forsøk å få så mye som mulig på mail eller sms, da har du skriftlige beviser slik også. Og før inn hvordan barnet er før/etter samvær også og i din hverdag.

Anonymkode: 8d0d4...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det er særlig du kan gjøre, bare stå på ditt mtp. samvær - det er jo i samsvar med det fvk også mener er riktig for barnet.

Be om nye timer der, ta opp det at gutten er så negativt påvirket etter samvær med far. Se også om du kan få vitner til akkurat det, i tilfelle du skulle trenge det, noen som kjenner gutten godt.

Far har ingen realistisk virkelighetsoppfatning om hverken barns behov eller samvær, og han mangler fullstendig innsikt i hva egne valg gjør med hans relasjoner til barna.

Skaff deg advokat og la alt gå gjennom advokat fremover, så slipper du å bli så mye manipulert av ham.

Og frem til det er i boks, lag deg en loggbok hvor du loggfører alt. All kontakt med far, hva som sies. Forsøk å få så mye som mulig på mail eller sms, da har du skriftlige beviser slik også. Og før inn hvordan barnet er før/etter samvær også og i din hverdag.

Anonymkode: 8d0d4...e57

Endret av Baremeg90
Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Atter en gang? Hvordan vet du at dette stemmer? Sjansen for at hi lyver er vel like stor som at hun snakker sant? 

Anonymkode: 1abc6...bf2

Men det blir altså ganske håpløst å diskutere hvis man skal gå inn i tråder og forutsette at det som står der er løgn, og at virkeligheten er slik du dikter opp inni hodet ditt. Da kan jo jeg dikte opp en annen virkelighet om akkurat denne historien, og hevde at hi lyver, du tar feil og jeg vet hvordan det er. 

Hvis du er totalt overbevist om at hi lyver, så foreslår jeg at du går ut av tråden for da må den jo være helt uten interesse for deg. Så kan du heller lage din egen tråd der du presenterer Sannheten om hi, eksen og sønnen. Og så kan du argumentere der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...