Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #26 Skrevet 25. juni 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstår at det her ikke er bra. Han lyver om småting hele tiden. F eks så har jeg sagt at jeg syns han er lite hjemme, og at jeg syns det er kjedelig fordi det føles som at vi kommer i siste rekke. Da kan han finne på og la meg gå i troen om at vi skal finne på noe en kveld. Jeg kjøper inn mat jeg vet han liker og spør om vi skal spise etter vi har dusja . Hvorpå han kan bekrefte d osv. Plutselig ringer d en kompis , hvorpå jeg hører fra andre enden at han kan være med min samboer osv. Også sier min samboer til kompisen at han må høre med meg først.og spør meg om det er greit mens han har han på øret. Etterpå skjønner jeg at han legger det frem som at kompisen ringer og spør han om de skal reise ut til meg, mens det egentlig er min samboer som har sendt meldinger til han og spurt han uten og fortell d til meg. Når jeg konfronterer han med dette, at jeg syns kanskje det er litt kjedelig at han ikke nevner d til meg i d hele tatt mens vi liksom planlegger en kveld sammen, og prøver å fremstille det som at kompisen spør han for å slippe si at han vil ut. Jeg hadde jo ikje sagt nei. Da kommer regla om at jeg har sagt at jeg syns han er mye borte, så derfor valgte han fremstille det sånn så jeg ikke skal reagere. Det er sånne småting hele tiden. Men det jeg jo er redd for er at dette handler om mindreverdighetskomplekser hos han og ikke ondskap liksom. Samtidig så er d svært lite som vitner om at han har dårlig selvtillitt... jeg syns også det er vanskelig forstå at man reagerer på denne måten av at samboer sier ifra om at han er lite hjemme. I stedet for å da faktisk prioritere hjemme litt mer så velger han heller og juge for å få d som han vil og sier d er min skyld at han må fremstille d sånn... Anonymkode: ab1f6...1b9 Han respekterer deg ikke. Du tar hensyn til ham hele tiden. Han tar ikke hensyn til deg i det hele tatt. Jeg levde slik i mange år, og jeg er stadig preget av det selvom det er fem år siden jeg kom meg ut av forholdet. Det betyr ikke noe om han ikke er bevisst ond. Han bryter deg ned og ødelegger deg. Slik ting er nå er det ikke din jobb å forstå ham og tilgi ham og hjelpe ham. Din oppgave er å ta vare på deg selv og legge til rette for den tryggest mulige oppvekst for ditt barn. Når barnet blir større er det ikke bare du som tar skade av dette forhold. Anonymkode: 304c2...cca
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #27 Skrevet 25. juni 2019 Jeg syns nok bare det er vanskelig. For det er vanskelig å forstå at noen kan si sånne ting til noen de bryr seg om uten og en gang be om unnskyldning etterpå. Jeg er nok en person med altfor mye samvittighet, men uansett så har jeg vanskelig for å klare forstå tankegangen hans. Det er nok det som gjør alt det her så vanskelig. At jeg ikke klarer å forstå han. Og at jeg hele tiden tror at jeg har gjort noe som er så ille at han er berettiget de tingene han sier , så jeg ser jo at d da har gått altfor langt. Jeg klarer liksom ikke å forstå også er jeg redd for at d er noe jeg gjør feil el gjort feil som gjør at han er sånn i perioder. Uansett hva man gjør så virker d kjedelig for han. Han har vel også kalt meg kjedelig og uinteressant. Man blir i en evig dans for å prøve «komme inn igjen i varmen» . Samtidig så føles hele familien vår dysfunksjonell. Alt med oss er visstnok kjedelig og han blir bare med for min skyld. Og hvis han ikke kan gjøre d han vil eller noe han har lyst til fordi han « såkalt skal ta hensyn til meg» så forsurer han stemningen helt. Akkurat som om at han siden han ikke får gjort d han vil så lager han en helt merkelig syr og dårlig stemning så ingenting blir noe ålreit da uansett. Eneste grunnen til at jeg er redd for å gå er vel at d skulle vise seg at d er meg det egentlig er noe galt med og at han da virkelig viser meg hvor lite jeg betydde i utgangspunktet. At han bare skal bekrefte den følelsen av at jeg kan bli kasta som ingenting . Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #28 Skrevet 25. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns nok bare det er vanskelig. For det er vanskelig å forstå at noen kan si sånne ting til noen de bryr seg om uten og en gang be om unnskyldning etterpå. Jeg er nok en person med altfor mye samvittighet, men uansett så har jeg vanskelig for å klare forstå tankegangen hans. Det er nok det som gjør alt det her så vanskelig. At jeg ikke klarer å forstå han. Og at jeg hele tiden tror at jeg har gjort noe som er så ille at han er berettiget de tingene han sier , så jeg ser jo at d da har gått altfor langt. Jeg klarer liksom ikke å forstå også er jeg redd for at d er noe jeg gjør feil el gjort feil som gjør at han er sånn i perioder. Uansett hva man gjør så virker d kjedelig for han. Han har vel også kalt meg kjedelig og uinteressant. Man blir i en evig dans for å prøve «komme inn igjen i varmen» . Samtidig så føles hele familien vår dysfunksjonell. Alt med oss er visstnok kjedelig og han blir bare med for min skyld. Og hvis han ikke kan gjøre d han vil eller noe han har lyst til fordi han « såkalt skal ta hensyn til meg» så forsurer han stemningen helt. Akkurat som om at han siden han ikke får gjort d han vil så lager han en helt merkelig syr og dårlig stemning så ingenting blir noe ålreit da uansett. Eneste grunnen til at jeg er redd for å gå er vel at d skulle vise seg at d er meg det egentlig er noe galt med og at han da virkelig viser meg hvor lite jeg betydde i utgangspunktet. At han bare skal bekrefte den følelsen av at jeg kan bli kasta som ingenting . Anonymkode: ab1f6...1b9 Selv hvis du har gjort noe galt berettiger det ikke hans måte å behandle deg på. Hvis man ikke trives i forholdet går man enten inn i kampen for å redde forholdet eller også avslutter man. Man blir ikke i forholdet og plager sin partner! Du har ikke gjort noe galt! Tvert imot! Du har virkelig kjempet for forholdet! Nå er det på tide å gå. Vær så snill og ring krisesentret nå! De kan gi deg råd videre. Anonymkode: 304c2...cca
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #29 Skrevet 25. juni 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns nok bare det er vanskelig. For det er vanskelig å forstå at noen kan si sånne ting til noen de bryr seg om uten og en gang be om unnskyldning etterpå. Jeg er nok en person med altfor mye samvittighet, men uansett så har jeg vanskelig for å klare forstå tankegangen hans. Det er nok det som gjør alt det her så vanskelig. At jeg ikke klarer å forstå han. Og at jeg hele tiden tror at jeg har gjort noe som er så ille at han er berettiget de tingene han sier , så jeg ser jo at d da har gått altfor langt. Jeg klarer liksom ikke å forstå også er jeg redd for at d er noe jeg gjør feil el gjort feil som gjør at han er sånn i perioder. Uansett hva man gjør så virker d kjedelig for han. Han har vel også kalt meg kjedelig og uinteressant. Man blir i en evig dans for å prøve «komme inn igjen i varmen» . Samtidig så føles hele familien vår dysfunksjonell. Alt med oss er visstnok kjedelig og han blir bare med for min skyld. Og hvis han ikke kan gjøre d han vil eller noe han har lyst til fordi han « såkalt skal ta hensyn til meg» så forsurer han stemningen helt. Akkurat som om at han siden han ikke får gjort d han vil så lager han en helt merkelig syr og dårlig stemning så ingenting blir noe ålreit da uansett. Eneste grunnen til at jeg er redd for å gå er vel at d skulle vise seg at d er meg det egentlig er noe galt med og at han da virkelig viser meg hvor lite jeg betydde i utgangspunktet. At han bare skal bekrefte den følelsen av at jeg kan bli kasta som ingenting . Anonymkode: ab1f6...1b9 Må du forstå ham? Fakta taler for seg selv, Hi, uansett hvilke grunner han bruker for seg selv for å behandle deg som en dritt og ødelegge deg. Han bryter deg ned, får deg til å miste deg selv og ikke stole på deg selv, han ødelegger deg. Hvorfor han gjør det er helt uviktig å forstå - for man kan aldri forstå slike. Og det med at du er redd for at det er deg det er noe galt med - det viser mer enn noe at du MÅ komme deg bort fra ham NÅ! Familien din har avslørt ham. Et enstemmig forum avslørte ham etter bare en liten del av første innlegget ditt. Det du føler er akkurat det han trenger at du skal tenke og føle - for bare når du tviler så mye på deg selv kan han ha full kontroll på deg og manipulere deg og ødelegge deg. Les om psykopaten og du ser hva du lever med. Det er ikke han som skal kaste deg - der er DU som skal dumpe ham! Ikke tenk - ring krisesenteret NÅ! https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Og så ringer du familien din og ber om hjelp til å komme deg unna ham! NÅ! Anonymkode: deed1...7d9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #30 Skrevet 25. juni 2019 Virker som han har begynt med anabole steroider for det første. Og for det andre hvor er selvfølelsen din? Synes du skal lese deg opp om bol, også synes jeg du skal lese hva du selv skriver. Bra du har tatt vare på deg selv etter graviditeten. Fiks deg. Overse han. Skaff deg en kompis du kan chatte med. Gjør det samme han gjør. Gi litt faen. Dra å tren med kompisen din. Eller bare ta bilde med en random som du trener med. Send til han at du møte han på trening. Gamle kjente. Haha den kjekkeste du finner på senteret. Også åpne øynene dine for alt som finnes der ute, og at du ikke trenger å måtte leve fengslet til en idiot som dra land og strand rundt for å treffe venninner. Fuck han a... Anonymkode: 957e4...655
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #31 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns nok bare det er vanskelig. For det er vanskelig å forstå at noen kan si sånne ting til noen de bryr seg om uten og en gang be om unnskyldning etterpå. Jeg er nok en person med altfor mye samvittighet, men uansett så har jeg vanskelig for å klare forstå tankegangen hans. Det er nok det som gjør alt det her så vanskelig. At jeg ikke klarer å forstå han. Og at jeg hele tiden tror at jeg har gjort noe som er så ille at han er berettiget de tingene han sier , så jeg ser jo at d da har gått altfor langt. Jeg klarer liksom ikke å forstå også er jeg redd for at d er noe jeg gjør feil el gjort feil som gjør at han er sånn i perioder. Uansett hva man gjør så virker d kjedelig for han. Han har vel også kalt meg kjedelig og uinteressant. Man blir i en evig dans for å prøve «komme inn igjen i varmen» . Samtidig så føles hele familien vår dysfunksjonell. Alt med oss er visstnok kjedelig og han blir bare med for min skyld. Og hvis han ikke kan gjøre d han vil eller noe han har lyst til fordi han « såkalt skal ta hensyn til meg» så forsurer han stemningen helt. Akkurat som om at han siden han ikke får gjort d han vil så lager han en helt merkelig syr og dårlig stemning så ingenting blir noe ålreit da uansett. Eneste grunnen til at jeg er redd for å gå er vel at d skulle vise seg at d er meg det egentlig er noe galt med og at han da virkelig viser meg hvor lite jeg betydde i utgangspunktet. At han bare skal bekrefte den følelsen av at jeg kan bli kasta som ingenting . Anonymkode: ab1f6...1b9 Han putter nok i seg masse drit, og er høy på seg selv 🙊 Du må seriøst slutte. Herregud du høres fantastisk ut, men ikke spill offer. Opp på din høye hest. Gå med rak rygg, og ikke minst plasser den idioten der han hører hjemme. Han liker deg ikke. Du bare tar vare på barna hans Anonymkode: 957e4...655
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #32 Skrevet 25. juni 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Virker som han har begynt med anabole steroider for det første. Og for det andre hvor er selvfølelsen din? Synes du skal lese deg opp om bol, også synes jeg du skal lese hva du selv skriver. Bra du har tatt vare på deg selv etter graviditeten. Fiks deg. Overse han. Skaff deg en kompis du kan chatte med. Gjør det samme han gjør. Gi litt faen. Dra å tren med kompisen din. Eller bare ta bilde med en random som du trener med. Send til han at du møte han på trening. Gamle kjente. Haha den kjekkeste du finner på senteret. Også åpne øynene dine for alt som finnes der ute, og at du ikke trenger å måtte leve fengslet til en idiot som dra land og strand rundt for å treffe venninner. Fuck han a... Anonymkode: 957e4...655 Han har nok ikke begynt med det. Jeg har en type utdanning og erfaring med den type mennesker som gjør at det hadde jeg sett og kjent igjen. Det at han surmuler osv det har jeg vært kjent m lenge. Men det har nok ikke vært så mye før som nå. Han blir bare generelt sur hvis ikke han får det sånn som han vil . Men at han er høy på seg selv det stemmer nok. Han har gått ned mye i vekt siste halvåret også, noe som nok har endret han i forhold til hva han tenker om seg selv. Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #33 Skrevet 25. juni 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har nok ikke begynt med det. Jeg har en type utdanning og erfaring med den type mennesker som gjør at det hadde jeg sett og kjent igjen. Det at han surmuler osv det har jeg vært kjent m lenge. Men det har nok ikke vært så mye før som nå. Han blir bare generelt sur hvis ikke han får det sånn som han vil . Men at han er høy på seg selv det stemmer nok. Han har gått ned mye i vekt siste halvåret også, noe som nok har endret han i forhold til hva han tenker om seg selv. Anonymkode: ab1f6...1b9 Unnskyldninger unnskyldninger unnskyldninger. *gjesp* Anonymkode: 957e4...655
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #34 Skrevet 25. juni 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Unnskyldninger unnskyldninger unnskyldninger. *gjesp* Anonymkode: 957e4...655 Det er ingen unnskyldning. Jeg vet bare at boler ikke er årsaken til hans oppførsel. Det er hans personlighet som er sånn. Man har sett svake antydninger til det tidligere i forholdet også. Så poenget mitt med det var vel egentlig bare og få frem at det her ikke skyldes bol. Oppførselen er ikke grei uansett. Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #35 Skrevet 25. juni 2019 Men hi, hva har du tenkt å gjøre med situasjonen? Som du ser er alle her i tråden helt enig i hva vi syns om denne mannen, og alle er enig med at du blir overkjørt, så jeg lurer på om svarene her har vært til hjelp? Jeg håper det.. Anonymkode: 4eacb...dee
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #36 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Virker som han har begynt med anabole steroider for det første. Og for det andre hvor er selvfølelsen din? Synes du skal lese deg opp om bol, også synes jeg du skal lese hva du selv skriver. Bra du har tatt vare på deg selv etter graviditeten. Fiks deg. Overse han. Skaff deg en kompis du kan chatte med. Gjør det samme han gjør. Gi litt faen. Dra å tren med kompisen din. Eller bare ta bilde med en random som du trener med. Send til han at du møte han på trening. Gamle kjente. Haha den kjekkeste du finner på senteret. Også åpne øynene dine for alt som finnes der ute, og at du ikke trenger å måtte leve fengslet til en idiot som dra land og strand rundt for å treffe venninner. Fuck han a... Anonymkode: 957e4...655 Dette må du ikke finne på å gjøre med mindre du vil se et narsissistisk sinne som er helt ekstremt. De kan lett bli fysiske, farlige og veldig skumle. Anonymkode: eab65...e2d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #37 Skrevet 25. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Unnskyldninger unnskyldninger unnskyldninger. *gjesp* Anonymkode: 957e4...65 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men hi, hva har du tenkt å gjøre med situasjonen? Som du ser er alle her i tråden helt enig i hva vi syns om denne mannen, og alle er enig med at du blir overkjørt, så jeg lurer på om svarene her har vært til hjelp? Jeg håper det.. Anonymkode: 4eacb...dee Svarene har vært veldig til hjelp.jeg har fått bekrefta en del ting som jeg selv ser. Jeg er bare redd for å gjøre noe feil med tanke på om Vi kanskje bare er i en dårlig periode osv . Jeg tenker jo naturligvis på babyen og at jeg ønsker den skal få en oppvekst sammen m mor og far. Er redd for at jeg overreagerer osv... Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #38 Skrevet 25. juni 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: ab1f6...1b9 Du overreagerer dessverre ikke. Jeg håper veldig at du tar skrittet og får hjelp til å komme deg ut av forholdet. Du fortjener så mye bedre! Anonymkode: 304c2...cca
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2019 #39 Skrevet 25. juni 2019 Les gjennom alt du har skrevet i denne tråden og les det som om det er din søster eller beste venninne som skriver det. Hvordan tolker du da situasjonen? Du tar ikke feil, og om du ikke handler nå og kommer deg bort så risikerer du å gjøre en langt større feil enn om du blir for å se.. Anonymkode: deed1...7d9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #40 Skrevet 27. juni 2019 På 25.6.2019 den 13.30, Anonym bruker skrev: Nei jeg orker jo ikke det. Jeg sitter vel og håper at ting skal endre seg, for det var veldig bra før han plutselig endret seg. Har liksom aldri vært nye venninner av han inni bildet osv før. Før så hadde vi det jeg vil si et ganske greit forhold. Det med at han plutselig nå har begynt få venninner osv og skal reise spis middag med dem osv var noe jeg tror aldri hadde vært et tema tidligere. Det virker som at enten så faller maska hans, ellers så har han mistet helt respekten for meg. Med tanke på at han påstår alle hand tidligere forhold har gått til dass pga at dama har vært sykelig sjalu er noe som får meg til å tenke at det her kanskje ikke er første gangen sånne ting skjer. Han mener han kan gjør som han vil ellers betyr jeg ingenting føles d som.. Anonymkode: ab1f6...1b9 Hvordan vet du det?🤔 Anonymkode: b923a...ec9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #41 Skrevet 27. juni 2019 På 25.6.2019 den 21.10, Anonym bruker skrev: På 25.6.2019 den 19.05, Anonym bruker skrev: Svarene har vært veldig til hjelp.jeg har fått bekrefta en del ting som jeg selv ser. Jeg er bare redd for å gjøre noe feil med tanke på om Vi kanskje bare er i en dårlig periode osv . Jeg tenker jo naturligvis på babyen og at jeg ønsker den skal få en oppvekst sammen m mor og far. Er redd for at jeg overreagerer osv... Anonymkode: ab1f6...1b9 Overreagerer? Du har en samboer som - lyver gang på gang . vil ikke ha sex - ikke er interessert i babyen - er sur og rastløs - har daglig kontakt utenom trening med hun han trener med, og vil ikke trene med deg lenger - kritiserer deg, sier du er jævlig stygg. At trningspartneren er mye bedre og har peiling på omtrent alt tydeligvis - legger skylden på deg for at han oppfører seg som han gjør - han sier du er alkoholiker fordi du drikker et glass vin - sier du er en ubrukelig mamma - er så ille at din familie ikke vil ha noe med han å gjøre - manipulerer og truer deg - når dere har avtalt å gjøre noe sammen, så dumper han deg til fordel for en kompis, og later som om det er kompisen som har bedt han med ut - påstår at alle damer i tidigere forhold var sykelig sjalu - han sier du er kjedelig og uinteressant - blir sur når han ikke får det som han vil og du ikke danser etter han sin pipe Er dette en type mann du ville ønsket at din datter ble sammen med? Anonymkode: 9ea30...069
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #42 Skrevet 27. juni 2019 Nå må du ikle være dum. Det oser jo utroskap lang vei. Sjekk tlf hans eller noe. Har opplevd utroskap flere ganger og det begynner som du sier her.. han tar sikkert tlf med seg over alt og legger den opp ned osv. Jeg hadde ikke finni meg i det en gang til. Bli med på trening så du får møtt denne dama Anonymkode: b740d...e96
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2019 #43 Skrevet 27. juni 2019 På 24.6.2019 den 16.33, Anonym bruker skrev: Hei. Jeg og samboer har et barn på 10 mnd. Vi trente sammen før vi fikk barn og gjennom hele graviditeten. Pga ammeproblemer osv, så har det tatt meg ganske lang tid å kom tilbake igjen på trening. Har ikke ordentlig kommet i gang før nå i juni. Samboer har brukt mye tid på trening i denne perioden og har vært mye borte. Vært generelt lite hjemme pga at han prioriterer alt annet foran oss. For halvannen mnd siden møtte han igjen ei han kjente når han var barn på trening. Hun drev med styrkeløft. Han jugde hjemme og sa at hun var ei som hadde passet han når han var liten, så jeg tenkte ikke mer på det siden jeg antok da at det var en godt voksen dame. Han pratet mye om henne hjemme. Bestekompisen hans har mast på han om å begynne med styrkeløft siden før vi ble sammen. Noe han alltid har sagt at han ikke gidder. Plutselig etter å ha møtt henne begynner han hjemme og lese om styrkeløft osv og begynner med det selv. Han har aldri tidligere hatt noe spesifikt klokkeslett og vær på trening, men plutselig begynner d og bli veldig viktig å være der til et spesifikt klokkeslett. Alt Anna blir feil hvis det går han i mot. Han endrer seg også hjemme. Vil ikke lenger ha sex og legging av baby som han endelig begynte ta del i går rett vest. Han er sur mot meg og virker rastløs når han endelig kommer hjem fra trening, for da vil han tren mer. Så og sitt se en serie med meg selv om klokka har bikka over 22, virker helt umulig for han blir irritabel og mener han burde løpe eller noe. Etterhvert begynner jeg å stille spm tegn for jeg finner ved en tilfeldighet ut at hun «som passa han som liten» ikke er mer enn et år eldre enn han. Når jeg stiller spm tegn til d så svarer han ikke først. Deretter mener han at han aldri har sagt noe sånt. Og innrømmer hu er samme alder som han. Samtidig så begynner jeg å trene igjen, og uka før han møtte hun andre på trening så fikk jeg en treningsbag med utstyr osv for han var han sur på meg for at vi ikke enda fikk trent sammen, og ville ha meg med. Nå vil han ikke trene med meg lenger for alt er så mye bedre der han er. Folka og utstyr osv... jeg begynner å stille spm tegn til om han trener med henne. når jeg til slutt spør hvor mye kontakt han har med henne så melder dem sammen daglig i tilegg til trening. Jeg sier at jeg syns d her er vondt osv og om han kan kutte d ut. Etter mye om og men sier han at han skal d, for så at jeg finner ut at han bare jugde og satt meldte med henne omtrent paralelt. Så på igjen ble det en krangel om hvorfor han juger osv.. han sier igjen han skal kutte kontakt. For at jeg nå igjen har finni ut at han enda ikke har det. Er jeg dum eller foregår det mer her enn jeg tenker selv? Anonymkode: ab1f6...1b9 Du vet vel svaret her? Han hadde jeg ikke samla på altså. Det er jo nå han virkelig trengtes hjemme og da løper han etter ei anna dame, slutter med sex (med deg) og er irritabel...? Anonymkode: 2056e...ee2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #44 Skrevet 30. juni 2019 På 27.6.2019 den 16.13, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det?🤔 Anonymkode: b923a...ec9 Såklart så kan jeg ikke vite det. Det var vel kanskje ei han fikk igjen noe kontakt med under graviditeten som plagde meg litt, men det var ikke i så stor grad osv. Da virket d iallefall som at han brydde seg til dels om d og respekterte meg litt. Men tidligere så har det iallefall ikke påvirket forholdet vårt sånn. Før så virket han intr i og være med meg og at vi skulle være sammen på ting osv. Finne på ting sammen Og liksom ha noe sammen da. Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #45 Skrevet 30. juni 2019 På 27.6.2019 den 16.47, Anonym bruker skrev: Overreagerer? Du har en samboer som - lyver gang på gang . vil ikke ha sex - ikke er interessert i babyen - er sur og rastløs - har daglig kontakt utenom trening med hun han trener med, og vil ikke trene med deg lenger - kritiserer deg, sier du er jævlig stygg. At trningspartneren er mye bedre og har peiling på omtrent alt tydeligvis - legger skylden på deg for at han oppfører seg som han gjør - han sier du er alkoholiker fordi du drikker et glass vin - sier du er en ubrukelig mamma - er så ille at din familie ikke vil ha noe med han å gjøre - manipulerer og truer deg - når dere har avtalt å gjøre noe sammen, så dumper han deg til fordel for en kompis, og later som om det er kompisen som har bedt han med ut - påstår at alle damer i tidigere forhold var sykelig sjalu - han sier du er kjedelig og uinteressant - blir sur når han ikke får det som han vil og du ikke danser etter han sin pipe Er dette en type mann du ville ønsket at din datter ble sammen med? Anonymkode: 9ea30...069 Nei , jeg hadde ikke ønsket at hun skulle sitte med de vonde følelsene jeg sitter med nå pga en hun var sammen med. Jeg hadde ønsket at hun var sammen med en som elsket henne og ville at hun skulle ha det best mulig. Som respekterte henne og var redd for å miste det de hadde sammen. Og aldri ville såre henne med viten og vilje uansett om han kanskje ikke mente det samme som henne. Og som tok følelsene hennes på alvor. Jeg har vel nå fått vite at han fortsatt har kontakt med denne jenta, for han mener jeg er urimelig og at han ikke kutter ut venner fordi at dama er sjalu. Så sånn jeg nå forsto det , så har han like mye kontakt til tross for at han gjentagende tidligere sa han skulle kutte d ut og jeg har tatt han i den løgnen nå 3 ganger. Jeg hadde naturligvis forstått dette hvis det var snakk om ei venninne han hadde hatt siden vi ble sammen og jeg hadde møtt henne da. Da hadde jeg nok heller aldri sagt noe galt på det. det som er vondt er vel at han lyver. Skjuler kontakten. Sier at følelsene mine rundt det her er latterlige, og ikke respekterer dem. Og at han da ikke virker til å bry seg om at det går dårlig med oss. Det føles ikke som at han bryr seg om meg som en kjæreste når han vet hvor vondt jeg har fått d pga d her , men samtidig ikke har noen samvittighet som stopper han i å fortsette å ta kontakt med denne jenta. Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #46 Skrevet 30. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei , jeg hadde ikke ønsket at hun skulle sitte med de vonde følelsene jeg sitter med nå pga en hun var sammen med. Jeg hadde ønsket at hun var sammen med en som elsket henne og ville at hun skulle ha det best mulig. Som respekterte henne og var redd for å miste det de hadde sammen. Og aldri ville såre henne med viten og vilje uansett om han kanskje ikke mente det samme som henne. Og som tok følelsene hennes på alvor. Jeg har vel nå fått vite at han fortsatt har kontakt med denne jenta, for han mener jeg er urimelig og at han ikke kutter ut venner fordi at dama er sjalu. Så sånn jeg nå forsto det , så har han like mye kontakt til tross for at han gjentagende tidligere sa han skulle kutte d ut og jeg har tatt han i den løgnen nå 3 ganger. Jeg hadde naturligvis forstått dette hvis det var snakk om ei venninne han hadde hatt siden vi ble sammen og jeg hadde møtt henne da. Da hadde jeg nok heller aldri sagt noe galt på det. det som er vondt er vel at han lyver. Skjuler kontakten. Sier at følelsene mine rundt det her er latterlige, og ikke respekterer dem. Og at han da ikke virker til å bry seg om at det går dårlig med oss. Det føles ikke som at han bryr seg om meg som en kjæreste når han vet hvor vondt jeg har fått d pga d her , men samtidig ikke har noen samvittighet som stopper han i å fortsette å ta kontakt med denne jenta. Anonymkode: ab1f6...1b9 Du ønsker ikke dette for datteren din, så hvorfor ønsker du å ha det sånn selv? hva lærer du datteren din ved å vokse opp i dette tror du Han bare lyver for deg, han respektere deg ikke, han bryr seg ikke om deg, han har ikke omsorg og empati for deg. Så hvorfor fortsetter du men han`? Hva er det han gir deg som er så bra at du er villig til å godta oppførselen hans? Anonymkode: 9ea30...069
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #47 Skrevet 30. juni 2019 Han har to muligheter, og begge er helt okei for han. Nr en er å ha en "kone" hjemme til å ta seg av hus, hjem og barn, men som han ikke gidder å ha sex med (regner med han har en elskerinne) og som han tilbringer minst mulig tid med. Han har det helt greit og får i pose og sekk. Nr to er at du gjør det slutt, da vil han kunne si til alle at kona gikk fra han, det er derfor barnet er skilsmissebarn osv. Han vil høste medlidenhet og omsorg samtidig som blir fri til å date sin nye elskerinne åpent. Han kommer aldri til å gå fra deg, han har det altfor konfortabelt som han har det. Anonymkode: 93b1c...60a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #48 Skrevet 30. juni 2019 Man føler seg jo rett og slett som en fjott. Man har en kjæreste som vet at han sårer meg, lyver til meg, vet at forholdet går dårlig pga det, fortsetter med kontakten med hu andre uten tanke på meg og det jeg føler rundt det. Noe som jeg vil si reflekterer at han ikke eier respekt for meg eller det vi har sammen, el iallefall kunne heller ha jobba for å fått bra igjen i stedet for. Man sitter og vet at vedkommende ikke bryr seg om en, selv om han prøver innbille meg det. Kjæresten skal jo liksom være den som er der for deg og den man regner med at bryr seg om en. Også skal man samtidig prøve finne frem en selvtillitt til å prøve få det her på rett kjøl og gi av seg selv... det er ikke lett. Anonymkode: ab1f6...1b9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #49 Skrevet 30. juni 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man føler seg jo rett og slett som en fjott. Man har en kjæreste som vet at han sårer meg, lyver til meg, vet at forholdet går dårlig pga det, fortsetter med kontakten med hu andre uten tanke på meg og det jeg føler rundt det. Noe som jeg vil si reflekterer at han ikke eier respekt for meg eller det vi har sammen, el iallefall kunne heller ha jobba for å fått bra igjen i stedet for. Man sitter og vet at vedkommende ikke bryr seg om en, selv om han prøver innbille meg det. Kjæresten skal jo liksom være den som er der for deg og den man regner med at bryr seg om en. Også skal man samtidig prøve finne frem en selvtillitt til å prøve få det her på rett kjøl og gi av seg selv... det er ikke lett. Anonymkode: ab1f6...1b9 Ok, men nå er det som det er og du har et valg. Du har fått veldig mange råd her nå og hjelp til å se hvordan framtiden din vil bli med denne mannen. Nå må du bestemme deg for hva du vil for nå går svarene dine her bare i det samme. Anonymkode: b923a...ec9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #50 Skrevet 1. juli 2019 På 24.6.2019 den 19.47, Anonym bruker skrev: Om du har familie og venner så gjør dem oppmerksom på det som foregår. Du vil trenge hjelp til å forlate dem. De vil gjøre alt for å få dine venner, kolleger og til og med familie mot deg. De vil fremstille deg som mentalt ustabil for å få deg til å virke som en person man ikke kan stole på. De vil fremstille deg som det verste i offentlige for å lage mest mulig problemer for deg. Derfor dokumenter alt! De er flinke til å få alle til å tro på dem. Du kommer til å bli mentalt sliten. Om du forlater han så må du gå NO CONTACT og la familie håndtere det med barna. Eventuelt familievernkontoret. Dra dit alene allerede nå og fortell hvordan du har det og alt han gjør. Kom han i forkjøpet, han vil garantert ødlegge for deg så mye han kan. Anonymkode: eab65...e2d Signerer denne. Og dokumentasjone er veldig viktig. Jeg kom meg vekk fra en sånn person, men det kostet meg mange av de jeg trodde var mine beste venner. Heldigvis hadde jeg fortalt noen om det dårlige forholdet, bl.a familien og noen få venner, så noen venner har jeg igjen. Kom deg på fmvk og ha gjerne en del timer der alene, slik at du får lagt frem din versjon, med tiden kan fmvk kalle inn samboeren din, eller du kan forlange at han blir med på timene. Er du like heldig som meg, så kommer noe av hans sanne jeg frem på de timene. De er ikke helt vekke de som jobber der, de ser det de ser. Anonymkode: 12d32...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå