Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #76 Skrevet 3. juni 2019 På 1.6.2019 den 16.56, Anonym bruker skrev: Hva med å følge barnet? Ta en kaffe med foreldrene mens bursdagen er... Anonymkode: 1ae0a...187 Hvorfor er det ALLTID "ta en kaffe"? Anonymkode: 8b892...4ad
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #77 Skrevet 3. juni 2019 Ingen som leser at hi også har barn som må følges på cup? Hun KAN ikke følge! Hadde heller ikke sendt min i bursdag alene til noen mitt barn var redd for, jeg setter mitt barn først selvfølgelig. Og det burde alle gjøre, betyr ikke jeg er en mobber eller slem person, jeg har barn som er oppdratt til å ikke mobbe, hjelpe ved sånne situasjoner de ser på skolen men skulle det komme til en situasjon hvor barnet mitt gråter og er redd ety annet barn pga vold el mobbing så hadde jeg lagt bort pedagogiske delen av meg ang det andre barnet. Mitt barn først. Og jeg jobber på skole så jeg ser maaaaange situasjoner ..... neida barn er ikke slemme men de gjør jommen meg mange slemme ting mot andre barn noen ganger. Anonymkode: 4fab8...9e1
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #78 Skrevet 3. juni 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ALLTID "ta en kaffe"? Anonymkode: 8b892...4ad Ta en te da, eller ett glass vann. Alternativt bare sitt der, hjelp til, prat. Hva du gjør der er irrelevant, hensikten er å være der som en trygghet for barnet. Anonymkode: 1ae0a...187
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #79 Skrevet 3. juni 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen som leser at hi også har barn som må følges på cup? Hun KAN ikke følge! Hadde heller ikke sendt min i bursdag alene til noen mitt barn var redd for, jeg setter mitt barn først selvfølgelig. Og det burde alle gjøre, betyr ikke jeg er en mobber eller slem person, jeg har barn som er oppdratt til å ikke mobbe, hjelpe ved sånne situasjoner de ser på skolen men skulle det komme til en situasjon hvor barnet mitt gråter og er redd ety annet barn pga vold el mobbing så hadde jeg lagt bort pedagogiske delen av meg ang det andre barnet. Mitt barn først. Og jeg jobber på skole så jeg ser maaaaange situasjoner ..... neida barn er ikke slemme men de gjør jommen meg mange slemme ting mot andre barn noen ganger. Anonymkode: 4fab8...9e1 Sjansen er faktisk stor for at barnet har en far. Kanskje han kan steppe inn? Anonymkode: 1ae0a...187
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #80 Skrevet 3. juni 2019 På 1.6.2019 den 16.56, Anonym bruker skrev: Hva med å følge barnet? Ta en kaffe med foreldrene mens bursdagen er... Anonymkode: 1ae0a...187 Ja. Gjør det, og forsøk å ikke lage noen sak av din tilstedeværelse. Det er mye bedre enn å ikke komme. Anonymkode: 9ffc5...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #81 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det ALLTID "ta en kaffe"? Anonymkode: 8b892...4ad For det er det alle normale menneker gjør. Anonymkode: 80dfd...c15
Sommerkroppen 2029 Skrevet 3. juni 2019 #82 Skrevet 3. juni 2019 (endret) 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjelder dette også barnet med Downssyndrom, Asberger eller en annen del av autismespekteret? Hva med det nye barnet ingen kjenner, eller mobbeofferet i klassen som mobberen har klart å isolere/utestenge? Er det greit at disse også sitter aleine på bursdagen sin bare fordi vi ikke skal tvinge barnet vårt? Anonymkode: 1ae0a...187 Nå svarer jeg konkret på HI sitt spørsmål og deres situasjon. I hennes tilfelle gjelder dette et barn som mobber og plager andre, og som HI sitt barn av den grunn ikke liker. Hun skriver at ungen hennes gråter og ber om å få slippe. Man tvinger ikke ungen sin til å gå i sin mobbers bursdag altså. Det grenser jo til omsorgssvikt! Alle de andre tilfellene er noe annet og langt ifra denne settingen. Endret 3. juni 2019 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #83 Skrevet 3. juni 2019 9 hours ago, Anonym bruker said: Sjansen er faktisk stor for at barnet har en far. Kanskje han kan steppe inn? Anonymkode: 1ae0a...187 pappan er dessverre ikke i bilde, har ikke vert i livet deres siden tvillingene var små. jeg er gift med en ny mann som har et barn fra før på 10mnd, babyen skal være med på cupen ,da far er borte på jobbreise til søndagen. Skjønner at alle mener noe , noe er enig ,mens andre ikke. Jeg vil alltid sette mine egen barn først, at barnet skal gå i en bursdag han er redd bursdagsbarnet er ikke aktuelt Anonymkode: 3efe6...42b
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #84 Skrevet 3. juni 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: pappan er dessverre ikke i bilde, har ikke vert i livet deres siden tvillingene var små. jeg er gift med en ny mann som har et barn fra før på 10mnd, babyen skal være med på cupen ,da far er borte på jobbreise til søndagen. Skjønner at alle mener noe , noe er enig ,mens andre ikke. Jeg vil alltid sette mine egen barn først, at barnet skal gå i en bursdag han er redd bursdagsbarnet er ikke aktuelt Anonymkode: 3efe6...42b Hvis du allerede har bestemt deg, hvorfor spør du her inne da? Anonymkode: 1ae0a...187
Toneelise Skrevet 6. juni 2019 #85 Skrevet 6. juni 2019 På 1.6.2019 den 17.33, mamma til adhd gutt<3 skrev: Slemme unger faktisk .. Ja når barnet mobber og erter og plager andre barn er barnet slemt eller foreldrene har ikke oppdratt barnet. Da vil jeg ikke at mitt barn skal være sammen med det barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå