Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Barnet vil ikke i hele tatt, dette barnet sliter en del og er en del slem og mobber de andre i klassen. Men er det veldig slemt av oss og la barnet slippe? Barnet som fyller blir 9, er allerede flere som ikke skal, i alle fall 5 Dette barnet er litt utenfor da det er mye sint og forstyrrer en del i klassen. Hva hadde dere gjort ? Anonymkode: 3efe6...42b
*blomst* Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Da hadde jeg sendt i bursdag. Høres ut som dette er et barn som strever, og som mest sannsynlig møter mye negativt rundt seg. Ville anstrengt meg for å bidra til at bursdagen ble fin 😊
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Hvis ungen strever psykisk og sosialt blir d jo ikke bedre av at foreldre avlyser på barnas (gjestenes) vegne. Tenk deg da.. nesten alle kommer, kontra nesten ingen. For en dårlig følelse dette bursdagsbarnet da får om det ikke kommer noen . Det er jo h*ns dag. Vil si at vi foreldre har ett ansvar her, hva er det vi skal prøve å lære barna våre? Støtte de som har d vanskelig eller gi de en kald skulder? Hvis barnet mobber og er endel slem kan jeg nesten med 90% sikkerhet si at dette ene barnet opplever akkuart det samme avogtil fra alle barna i klassen , bare hver sin tur! Vær litt mere voksen og oppfordre heller barnet ditt til å vise omsorg for de som er vanskelige istedenfor å svare med å avvise en bursdaginvitasjon. De fleste barn som sliter og oppleves slemme er kanskje de som virkelig trenger en ekstra klem eller få ekstra positiv oppmerksomhet. Sorry langt svar men trodde at alle voksne tenkte litt i de baner jeg gjør.. Anonymkode: 1aaff...085
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis ungen strever psykisk og sosialt blir d jo ikke bedre av at foreldre avlyser på barnas (gjestenes) vegne. Tenk deg da.. nesten alle kommer, kontra nesten ingen. For en dårlig følelse dette bursdagsbarnet da får om det ikke kommer noen . Det er jo h*ns dag. Vil si at vi foreldre har ett ansvar her, hva er det vi skal prøve å lære barna våre? Støtte de som har d vanskelig eller gi de en kald skulder? Hvis barnet mobber og er endel slem kan jeg nesten med 90% sikkerhet si at dette ene barnet opplever akkuart det samme avogtil fra alle barna i klassen , bare hver sin tur! Vær litt mere voksen og oppfordre heller barnet ditt til å vise omsorg for de som er vanskelige istedenfor å svare med å avvise en bursdaginvitasjon. De fleste barn som sliter og oppleves slemme er kanskje de som virkelig trenger en ekstra klem eller få ekstra positiv oppmerksomhet. Sorry langt svar men trodde at alle voksne tenkte litt i de baner jeg gjør.. Anonymkode: 1aaff...085 Det prøvde vi virkelig på og det endte med brekt håndledd på grunn av vold fra bursdagsbarnet. Så her er det slutt på å være snill og grei. Ikke alle av disse ungene strever heller. De er dårlig oppdratt eller er rett og slett ikke snille, men finner det helt naturlig å være bøller. Jeg « ofrer» ikke mitt barn for at andre skal ha det bra. Anonymkode: a3fac...df9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis ungen strever psykisk og sosialt blir d jo ikke bedre av at foreldre avlyser på barnas (gjestenes) vegne. Tenk deg da.. nesten alle kommer, kontra nesten ingen. For en dårlig følelse dette bursdagsbarnet da får om det ikke kommer noen . Det er jo h*ns dag. Vil si at vi foreldre har ett ansvar her, hva er det vi skal prøve å lære barna våre? Støtte de som har d vanskelig eller gi de en kald skulder? Hvis barnet mobber og er endel slem kan jeg nesten med 90% sikkerhet si at dette ene barnet opplever akkuart det samme avogtil fra alle barna i klassen , bare hver sin tur! Vær litt mere voksen og oppfordre heller barnet ditt til å vise omsorg for de som er vanskelige istedenfor å svare med å avvise en bursdaginvitasjon. De fleste barn som sliter og oppleves slemme er kanskje de som virkelig trenger en ekstra klem eller få ekstra positiv oppmerksomhet. Sorry langt svar men trodde at alle voksne tenkte litt i de baner jeg gjør.. Anonymkode: 1aaff...085 Dette! Anonymkode: 64162...cd4
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #6 Skrevet 1. juni 2019 Idiotisk av dere foreldre å holde barna hjemme 😧 Det er jo nettopp i denne bursdagen dere burde gå i. Anonymkode: 953f9...887
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #7 Skrevet 1. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Idiotisk av dere foreldre å holde barna hjemme 😧 Det er jo nettopp i denne bursdagen dere burde gå i. Anonymkode: 953f9...887 Så det er helt greit at gjestene går i bursdag og er redde? Anonymkode: a3fac...df9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #8 Skrevet 1. juni 2019 Hvorfor spør du her hvis du allerede har bestemt deg? Anonymkode: 1ae0a...187
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #9 Skrevet 1. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det er helt greit at gjestene går i bursdag og er redde? Anonymkode: a3fac...df9 Hva med å følge barnet? Ta en kaffe med foreldrene mens bursdagen er... Anonymkode: 1ae0a...187
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #10 Skrevet 1. juni 2019 Jeg mener unger i utgangspunktet skal møte opp i bursdag. MEN, er bursdagsbarnet slemt og mobber de andre ville mitt barn sluppet å gått. Jeg hadde sendt en melding å sagt at «Truls kommer dessverre ikke i bursdagen. Dette da han opplever at bursdagsbarnet mobber og sier stygge ting til Truls. Anonymkode: 2dca4...2c5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #11 Skrevet 1. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva med å følge barnet? Ta en kaffe med foreldrene mens bursdagen er... Anonymkode: 1ae0a...187 Foreldrene til sånne unger har jeg dessverre ikke mye til felles med. De ser stort sett ingen feil ved sine bøllete barn og er umulige å samarbeide med. Anonymkode: a3fac...df9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #12 Skrevet 1. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Foreldrene til sånne unger har jeg dessverre ikke mye til felles med. De ser stort sett ingen feil ved sine bøllete barn og er umulige å samarbeide med. Anonymkode: a3fac...df9 Seriøst? Til sånne unger? Du ser ikke det at du er på akkurat samme måte selv nå? Du er med og tillater at barnet ditt ekskluderer ett annet barn. Anonymkode: 1ae0a...187
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #13 Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Seriøst? Til sånne unger? Du ser ikke det at du er på akkurat samme måte selv nå? Du er med og tillater at barnet ditt ekskluderer ett annet barn. Anonymkode: 1ae0a...187 Forøvrig så var forslaget mitt kun ment for at barnet ditt ikke skulle føle seg utrygg i bursdagen. Ikke for at du skulle bli bestevenner med foreldrene. Anonymkode: 1ae0a...187
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #14 Skrevet 1. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Til sånne unger? Du ser ikke det at du er på akkurat samme måte selv nå? Du er med og tillater at barnet ditt ekskluderer ett annet barn. Anonymkode: 1ae0a...187 Men skal jeg ofre mitt barn for at et annet barn skal få herse med det? Anonymkode: a3fac...df9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #15 Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men skal jeg ofre mitt barn for at et annet barn skal få herse med det? Anonymkode: a3fac...df9 Men hvorfor i all verden har du startet denne tråden? Du spør om råd, om det er greit å la barnet slippe. Men du er jo ikke interessert i noen av rådene, da du allerede har bestemt deg. Anonymkode: fdfaf...d91
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juni 2019 #16 Skrevet 1. juni 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men skal jeg ofre mitt barn for at et annet barn skal få herse med det? Anonymkode: a3fac...df9 Du kan vel både sende barnet i bursdag og samtidig vise at du støtter barnet ditt? Si til foreldrene at du gjerne vil være tilstede og spør om du får hjelpe til med noe i selskapet?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juni 2019 #17 Skrevet 1. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Foreldrene til sånne unger har jeg dessverre ikke mye til felles med. De ser stort sett ingen feil ved sine bøllete barn og er umulige å samarbeide med. Anonymkode: a3fac...df9 Jeg sliter med å ta deg seriøst etter denne uttalelsen
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #18 Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Du kan vel både sende barnet i bursdag og samtidig vise at du støtter barnet ditt? Si til foreldrene at du gjerne vil være tilstede og spør om du får hjelpe til med noe i selskapet? Som du ser av svaret hennes over på mitt forslag om det samme så ønsker hun ikke omgås foreldre til «sånne unger». Skjønner ikke at foreldre kan være så lite løsningsorientert 🙄 Anonymkode: 1ae0a...187
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juni 2019 #19 Skrevet 1. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Som du ser av svaret hennes over på mitt forslag om det samme så ønsker hun ikke omgås foreldre til «sånne unger». Skjønner ikke at foreldre kan være så lite løsningsorientert 🙄 Anonymkode: 1ae0a...187 Jeg så det etter jeg svarte og da fant jeg ut at det er vanskelig å ta henne seriøst
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #20 Skrevet 1. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor i all verden har du startet denne tråden? Du spør om råd, om det er greit å la barnet slippe. Men du er jo ikke interessert i noen av rådene, da du allerede har bestemt deg. Anonymkode: fdfaf...d91 Anonym df9 er ikke hi, men en som har kuppet tråden som sin egen Anonymkode: cd92d...066
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #21 Skrevet 1. juni 2019 9 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg så det etter jeg svarte og da fant jeg ut at det er vanskelig å ta henne seriøst Det er ikke hi dere svarer Anonymkode: cd92d...066
Toneelise Skrevet 1. juni 2019 #22 Skrevet 1. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Barnet vil ikke i hele tatt, dette barnet sliter en del og er en del slem og mobber de andre i klassen. Men er det veldig slemt av oss og la barnet slippe? Barnet som fyller blir 9, er allerede flere som ikke skal, i alle fall 5 Dette barnet er litt utenfor da det er mye sint og forstyrrer en del i klassen. Hva hadde dere gjort ? Anonymkode: 3efe6...42b Latt barnet være hjemme å fortalt foreldrene hvorfor. Når de ikke kan oppdra ungen sin slik at h*n ikke er slem og mobber vil jeg ikke tvinge barnet mitt til å omgås han eller henne. Slemme unger ønsker jeg faktisk ikke at barnet mitt leker med.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #23 Skrevet 1. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Anonym df9 er ikke hi, men en som har kuppet tråden som sin egen Anonymkode: cd92d...066 Oj, den såg ikke jeg. Skjønt, det har vært tilfeller der hi har fått ny anonym kode... Men, håper virkelig at det stemmer som du sier, at det kun er noen som liker å fyre oppunder... Anonymkode: 1ae0a...187
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juni 2019 #24 Skrevet 1. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke hi dere svarer Anonymkode: cd92d...066 Da beklager jeg. Burde lest bedre...
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juni 2019 #25 Skrevet 1. juni 2019 2 minutter siden, Toneelise skrev: Latt barnet være hjemme å fortalt foreldrene hvorfor. Når de ikke kan oppdra ungen sin slik at h*n ikke er slem og mobber vil jeg ikke tvinge barnet mitt til å omgås han eller henne. Slemme unger ønsker jeg faktisk ikke at barnet mitt leker med. Slemme unger faktisk ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå