Gå til innhold

Sliter med angst og depresjon, og null forståelse fra mannen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh, det har jeg faktisk ikke tenkt på! Men det skal jeg jaggu sjekke ut! Takk for tips! :)

Anonymkode: eda44...a7d

Nei noe psykolog hadde vi ikke der. Kun ting som er knytta til arbeidsplassen. Men var verdt å sjekke!

Anonymkode: eda44...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for oppløftende ord. Og jeg vet du har helt rett! Jeg har ingen problemer med å la ting ligge, lista mi er rimelig lav.... men unger må hentes og lekser gjøres og aktiviteter organiseres og middagen må på bordet. Og da må jeg være der, parat, tilgjengelig. Jeg trenger egentlig bare å kunne dra hjem å ikke gjøre noe som helst. Men det er ikke gjennomførbart.... 😕 

jeg skal begynne på et brev til legen i morgen og skrive ned alt som skrives kan. Om jeg får til :( det sitter bare så innmari langt inne... 

men takk, for at du forstår! Lat er jeg hvertfall ikke, det er det ingen som kjenner meg som mener :) 

Anonymkode: eda44...a7d

Har du noe familie i nærheten? Hvis du har det så troe jeg faktisk jeg bare ville sagt til han en kveld at etter jobb i morgen så kommer du til å dra til familien din i noen dager fordi du trenger å hente deg inn og nå har det sagt stopp for deg. Da er han faktisk nødt til å ta seg av både unger og hjem de dagene. Snakker ikke om uker, men et par-tre dager. Dette kan han også ha godt av, å se hvor mye du faktisk gjør hjemme og kjenne på det selv. Kanskje han setter mer pris på deg etterpå. 

Når du kommer hjem igjen har du en alvorsprat med ham om at noe må endres. Han må begynne å bidra.

Har du begynt på brevet til legen?

Anonymkode: c5f4b...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...