Gå til innhold

Stadig flere barn har lesbiske mødre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo du som er blottet for kunnskap, og det er sånne som deg som som viser nettsamfunnet fra sin mørkeste side.

Anonymkode: 61368...2c6

Nei... Som noen andre nevnte, et barn uten en far vil lete etter faren sin. Enten ved å faktisk lete etter ham, eller ved å i voksen alder søke etter en farsfigur. Og det kan være skadelig. Å gå inn for det, det er ikke riktig. Det man bør gå inn for er å gi barna det beste de kan få, gode forbilder. Stabilitet. Og så videre. 

Å ta utgangspunkt i å lage barn, når den ene forelderen ikke er tilstede og kanskje ikke vet om ungen sin engang, det går selvsagt ikke utover de som bestiller barnet, men det går utover barnet selv. Nå snakker jeg om prøverør. 

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Wikipedia?! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 12cf4...f17

 

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Wikipedia...seriøst? Du vet at alle kan skrive hva de vil på Wikipedia?

Anonymkode: 61368...2c6

Jeg vet ikke om det er vits i å diskutere med vesener som ikke har evnen til å bruke Google ;)

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

 

Jeg vet ikke om det er vits i å diskutere med vesener som ikke har evnen til å bruke Google ;)

Anonymkode: 77179...7f1

Haha, du driter du deg ut. Det er jo du som må dokumentere påstandene du kommer med, ikke andre som må lete rundt på google. Men du klarer ikke det engang, og når du da kommer med Wikipedia, så sier det alt om kunnskapsnivået ditt.

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg vet ikke om det er vits i å diskutere med vesener som ikke har evnen til å bruke Google ;)

Anonymkode: 77179...7f1

Den som kommer med påstanden, må komme med kildene. 

Googla litt jeg og, men fant ikke noe som sa at lesbiske mødre er mer voldelige!

https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2010/dec/12/lesbian-mothers-my-two-mums 

Anonymkode: 12cf4...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, du driter du deg ut. Det er jo du som må dokumentere påstandene du kommer med, ikke andre som må lete rundt på google. Men du klarer ikke det engang, og når du da kommer med Wikipedia, så sier det alt om kunnskapsnivået ditt.

Anonymkode: 61368...2c6

http://dev.cjcenter.org/_files/cvi/IPV Sexual Orientation Report for web.pdf

https://www.bbc.com/news/magazine-29994648

 

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den som kommer med påstanden, må komme med kildene. 

Googla litt jeg og, men fant ikke noe som sa at lesbiske mødre er mer voldelige!

https://www.google.no/amp/s/amp.theguardian.com/lifeandstyle/2010/dec/12/lesbian-mothers-my-two-mums 

Anonymkode: 12cf4...f17

http://dev.cjcenter.org/_files/cvi/IPV Sexual Orientation Report for web.pdf

https://www.bbc.com/news/magazine-29994648

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg reagerer på, er at i den studien du viser til, var det 14.000 personer med. 1% ble kategorisert som ikke-heteroseksuelle, så lenge de hadde hvertfall et tidligere forhold med noen av samme kjønn. Men det står ikke at overgrepene skjedde i disse forholdene. 

Anonymkode: 12cf4...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Altså - barn har blitt født av lesbiske mødre siden tidenes morgen. Forskjellen er jo bare at nå slipper de lesbiske damene å motvillig gifte seg med en mann for å kunne ha et familieliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei... Som noen andre nevnte, et barn uten en far vil lete etter faren sin. Enten ved å faktisk lete etter ham, eller ved å i voksen alder søke etter en farsfigur. Og det kan være skadelig. Å gå inn for det, det er ikke riktig. Det man bør gå inn for er å gi barna det beste de kan få, gode forbilder. Stabilitet. Og så videre. 

Å ta utgangspunkt i å lage barn, når den ene forelderen ikke er tilstede og kanskje ikke vet om ungen sin engang, det går selvsagt ikke utover de som bestiller barnet, men det går utover barnet selv. Nå snakker jeg om prøverør. 

Anonymkode: 77179...7f1

Jøss. Vet du mye om prøverør? Du vet at det som oftest brukes egg og sædceller fra paret selv? 

Anonymkode: eeea9...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei... Som noen andre nevnte, et barn uten en far vil lete etter faren sin. Enten ved å faktisk lete etter ham, eller ved å i voksen alder søke etter en farsfigur. Og det kan være skadelig. Å gå inn for det, det er ikke riktig. Det man bør gå inn for er å gi barna det beste de kan få, gode forbilder. Stabilitet. Og så videre. 

Å ta utgangspunkt i å lage barn, når den ene forelderen ikke er tilstede og kanskje ikke vet om ungen sin engang, det går selvsagt ikke utover de som bestiller barnet, men det går utover barnet selv. Nå snakker jeg om prøverør. 

Anonymkode: 77179...7f1

Nå driver du fri diktning her. Eller så har du sett «Tore på sporet» litt for ofte. Dine fantasier og fabuleringer om søken etter farsfigur gjelder det også alle barn av alenemødre forresten? 

De fleste prøverørsbarn er blitt til av foreldrenes kjønnsceller, ikke av genmateriale fra donorer.

Drikk litt mindre rødvin neste gang du skriver innlegg. 

Anonymkode: bb39e...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 20.29, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Men gjør det noe da?

Anonymkode: 7057f...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.5.2019 den 14.25, Anonym bruker skrev:

Men gjør det noe da?

Anonymkode: 7057f...b0d

Dette 

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2019 den 7.56, Anonym bruker skrev:

Jøss. Vet du mye om prøverør? Du vet at det som oftest brukes egg og sædceller fra paret selv? 

Anonymkode: eeea9...669

 

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 18.52, Anonym bruker skrev:

En undersøkelse viser at de beste foreldrene er to mødre! Barn med to mødre er heldige! 

Anonymkode: c616f...e3f

Dummeste jeg har hørt 

Anonymkode: 5d9ce...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dummeste jeg har hørt 

Anonymkode: 5d9ce...252

Tydeligvis veldig skjermet du da

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 22.42, Anonym bruker skrev:

Tydeligvis veldig skjermet du da

Anonymkode: 61368...2c6

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...