Gå til innhold

Stadig flere barn har lesbiske mødre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, rita v. skrev:

Man skal hvertfall ikke å slik fumling dekket av det offentlige. Det har mer enn nok viktigere ting å bruke penger på, som dyr medisin til kreftsyke.

Fumling?

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 hours ago, Anonym bruker said:

Og hva synes du om det? 

 

 

 

❤️

Anonymkode: e9689...656

Koselig ❤️ kjenner flere mødre ,og de er helt supre, gode mammaer, barna har det fint

Anonymkode: 472a0...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis du hadde fått en infeksjon slik at egglederne dine ble ødelagt så var det universets plan at du ikke skulle bli mor? 

 

Anonymkode: bb39e...d27

Nei, da var det ditt utsvevende liv som gjorde det.

Anonymkode: 304b9...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, da var det ditt utsvevende liv som gjorde det.

Anonymkode: 304b9...37e

Så dum er det ikke lov til å være

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Det eneste jeg tenker etter å ha lest denne tråden, er at jeg håper inderlig ikke noen prøverørsbarn har lest dette! Tenk at det finnes mennesker som mener de ikke burde ha levd! For et menneskesyn! Enkelte ting burde man virkelig holde for seg selv og sin enkle tankegang. Første prøverørsbarn kom på 70 tallet, etter det har det blitt skapt veldig mange barn. Så sannsynligheten for at det sitter et prøverørsbarn å leser igjennom disse kommentarene er der. Skam dere! 

Endret av Marihønne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Koselig ❤️ kjenner flere mødre ,og de er helt supre, gode mammaer, barna har det fint

Anonymkode: 472a0...ef0

Enig❤️

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, da var det ditt utsvevende liv som gjorde det.

Anonymkode: 304b9...37e

Er du virkelig så dum? 

Anonymkode: eeea9...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 20.29, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Homofil er ikke noe man velger å bli. Man vet sin egen legning fra tidlig av, men av og til kreves det utforsking for å være helt sikker. Det betyr ikke at man har blitt påvirka. Guriland...

Anonymkode: 88ef0...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marihønne skrev:

Det eneste jeg tenker etter å ha lest denne tråden, er at jeg håper inderlig ikke noen prøverørsbarn har lest dette! Tenk at det finnes mennesker som mener de ikke burde ha levd! For et menneskesyn! Enkelte ting burde man virkelig holde for seg selv og sin enkle tankegang. Første prøverørsbarn kom på 70 tallet, etter det har det blitt skapt veldig mange barn. Så sannsynligheten for at det sitter et prøverørsbarn å leser igjennom disse kommentarene er der. Skam dere! 

Ingen som sier at de ikke skulle ha levd. Men at foreldrene deres gikk mot biologisk lov er jo ikke noen hemmelighet. 

Anonymkode: adebf...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor syk du enn måtte være i hodet så klarer jeg å følge tankegangen din. Om jeg er enig vet jeg ikke. 

Jeg forundres over holdningene dine, er dette det eneste i dagens samfunn du er mot?

Det er MYE som er «tukling med naturen» så hva mer er du mot? 

Du virker litt kort faktisk. 

Anonymkode: 3769c...d45

Det er mange ting jeg er mot, og det et mange ting jeg er for. 

Og selvfølgelig må man gå til personangrep og kalle folk kort og syk i hodet ut fra en eneste mening. 

Anonymkode: adebf...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som sier at de ikke skulle ha levd. Men at foreldrene deres gikk mot biologisk lov er jo ikke noen hemmelighet. 

Anonymkode: adebf...393

La meg spørre deg om en ting; er du imot vaksiner? Cellegift ved kreftsykdom? 

Keisersnitt hvis mora ikke klarer å få ut barnet den naturlige veien? Epidural v fødsel?

Alt dette er jo tukling med naturen, og mot biologisk lov.

Du vil sikkert svare at dette er for å redde liv som allerede er der, men hvor trekker du egentlig grensa ved fertilitetsbehandling? Er all medisinsk hjelp til å unnfange barn mot naturen og dermed en styggedom, eller er fex hormonbehandling for å bli gravid OK?

Eller er de barna også skapt på «kunstig» vis etter ditt syn?

Anonymkode: 1d26d...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

La meg spørre deg om en ting; er du imot vaksiner? Cellegift ved kreftsykdom? 

Keisersnitt hvis mora ikke klarer å få ut barnet den naturlige veien? Epidural v fødsel?

Alt dette er jo tukling med naturen, og mot biologisk lov.

Du vil sikkert svare at dette er for å redde liv som allerede er der, men hvor trekker du egentlig grensa ved fertilitetsbehandling? Er all medisinsk hjelp til å unnfange barn mot naturen og dermed en styggedom, eller er fex hormonbehandling for å bli gravid OK?

Eller er de barna også skapt på «kunstig» vis etter ditt syn?

Anonymkode: 1d26d...77e

Det kommer alltid an på situasjonen. En mann på 90 år med kreft tenker jeg at ikke har noen hensikt å gi cellegift. Livet er snart over og det blir å gå mot den biologiske lov.  Alt er ikke sort/hvitt. 

Jeg har heller ikke beskrevet noe som en styggedom, jeg dømmer ingen som har gjort det og jeg ser ikke på de så dårlige mennesker eller noe. Det er bare å gå mot den biologiske lov. «Alle vet hvordan barn blir til»? Nope. Ikke nå lenger. Man kan gjøre det på flere måter

Anonymkode: adebf...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer alltid an på situasjonen. En mann på 90 år med kreft tenker jeg at ikke har noen hensikt å gi cellegift. Livet er snart over og det blir å gå mot den biologiske lov.  Alt er ikke sort/hvitt. 

Jeg har heller ikke beskrevet noe som en styggedom, jeg dømmer ingen som har gjort det og jeg ser ikke på de så dårlige mennesker eller noe. Det er bare å gå mot den biologiske lov. «Alle vet hvordan barn blir til»? Nope. Ikke nå lenger. Man kan gjøre det på flere måter

Anonymkode: adebf...393

Ok

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.5.2019 den 18.52, Anonym bruker skrev:

En undersøkelse viser at de beste foreldrene er to mødre! Barn med to mødre er heldige! 

Anonymkode: c616f...e3f

Men samtidig er lesbiske par de voldeligste også.. hmm.. her er det noe som ikke stemmer ;)

Anonymkode: f8509...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer alltid an på situasjonen. En mann på 90 år med kreft tenker jeg at ikke har noen hensikt å gi cellegift. Livet er snart over og det blir å gå mot den biologiske lov.  Alt er ikke sort/hvitt. 

Jeg har heller ikke beskrevet noe som en styggedom, jeg dømmer ingen som har gjort det og jeg ser ikke på de så dårlige mennesker eller noe. Det er bare å gå mot den biologiske lov. «Alle vet hvordan barn blir til»? Nope. Ikke nå lenger. Man kan gjøre det på flere måter

Anonymkode: adebf...393

Nei, det trengs fortsatt en kvinne og en mann. Å frata barnet en far er ikke annet enn ondskap

Anonymkode: f8509...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2019 den 18.32, Anonym bruker skrev:

Nei, da var det ditt utsvevende liv som gjorde det.

Anonymkode: 304b9...37e

Fri og bevare meg vel. Du vet ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: bb39e...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men samtidig er lesbiske par de voldeligste også.. hmm.. her er det noe som ikke stemmer ;)

Anonymkode: f8509...3d0

Hæ? 

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men samtidig er lesbiske par de voldeligste også.. hmm.. her er det noe som ikke stemmer ;)

Anonymkode: f8509...3d0

Hvor har du det i fra? Det er nok bare noe du finner på

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke ivf-behandling (prøverør) spesielt vanlig hos lesbiske, da, dere. 

De fleste blir gravide ved inseminasjon. Som teknisk sett er nesten mindre avansert enn et samleie.

Ut over det er jeg for så vidt tilhenger av at flere blir fosterhjem og alt det der, men det er jo helt uavhengig av samlivsform. Min erfaring tilsier ikke at det er spesielt utfordrende for verken barn eller voksne at familiens foreldre har samme kjønn. 

Anonymkode: b6e11...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 20.11, Anonym bruker skrev:

Hæ? 

Anonymkode: e9689...656

Hæ? Er du så uviten? 

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 20.21, Anonym bruker skrev:

Hvor har du det i fra? Det er nok bare noe du finner på

Anonymkode: 61368...2c6

Forskning. HAHAHA... dere som skriver her har jo ikke LEST noe om emnet engang! 
Flaut! 

Lesbiske par er voldelige. Par med to menn er flyktige; de holder ikke sammen. Det gjør forøvrig ikke lesbene heller. 

 

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden viser virkelig nettsamfunnet fra sin mørkeste side! 

Tenk at så mange der ute er så fullstendig blottet for kunnskap om emnet. NEI... barn har det ikke bra med to mammaer. Eller to pappaer. Det er ikke optimalt. Det er ikke naturlig. 

Anonymkode: 77179...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Forskning. HAHAHA... dere som skriver her har jo ikke LEST noe om emnet engang! 
Flaut! 

Lesbiske par er voldelige. Par med to menn er flyktige; de holder ikke sammen. Det gjør forøvrig ikke lesbene heller. 

 

Anonymkode: 77179...7f1

Kom med dokumentasjon som støtter påstandene dine da. Hvis det er så vanlig som du sier, så burde ikke det være vanskelig

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Denne tråden viser virkelig nettsamfunnet fra sin mørkeste side! 

Tenk at så mange der ute er så fullstendig blottet for kunnskap om emnet. NEI... barn har det ikke bra med to mammaer. Eller to pappaer. Det er ikke optimalt. Det er ikke naturlig. 

Anonymkode: 77179...7f1

Det er jo du som er blottet for kunnskap, og det er sånne som deg som som viser nettsamfunnet fra sin mørkeste side.

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...