Gå til innhold

Stadig flere barn har lesbiske mødre...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva synes du om det? 

 

 

 

❤️

Anonymkode: e9689...656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fantastisk for både mammaer og barn! Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? 

Anonymkode: 8b008...1a3

Skrevet

Og?

Anonymkode: c6766...4bc

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva synes du om det? 

 

 

 

❤️

Anonymkode: e9689...656

Ingenting, burde jeg synes noe om det?

Anonymkode: 61368...2c6

Skrevet

Jeg synes ikke noe spesielt.

Vi har et homofilt par i familien, som har en sønn født av surrogatmor i USA. Barna mine vet at familier kommer i alle varianter og tenker ikke noe spesielt om det.

Heldigvis er verden i ferd med å bli litt mer tolerant.

Anonymkode: e55c4...41e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke noe spesielt.

Vi har et homofilt par i familien, som har en sønn født av surrogatmor i USA. Barna mine vet at familier kommer i alle varianter og tenker ikke noe spesielt om det.

Heldigvis er verden i ferd med å bli litt mer tolerant.👍

Anonymkode: e55c4...41e

Takk, liker det.

Anonymkode: e9689...656

Skrevet

Det er jo en naturlig følge av at de har åpnet for assistert befruktning for kvinner som er i forhold med en annen kvinne, i tillegg til de som velger å reise til f.eks. København. 

Nå kjenner jeg flere barn som har to  mammaer, og de har alle gode foreldre og et tett nettverk rundt seg. 

Er mange andre barn som vokser opp med tvilsom oppfølging i en dysfunksjonell familie. Det er bekymringsfullt. 

Anonymkode: d8102...d9a

Skrevet

En undersøkelse viser at de beste foreldrene er to mødre! Barn med to mødre er heldige! 

Anonymkode: c616f...e3f

Skrevet

Synes ingenting eller jo forresten,  foreldre kommer i dag i alle varianter og vi lever i 2019☺

Skrevet

Synes det er flott! I motsetning til mange heterofile par blir ikke de lesbiske parene foreldre på slump. Det å få barn blir en veloverveid beslutning, og det øker sjansene for en god barndom for barna. 

Anonymkode: 44dab...a32

Skrevet

Tenker ingen verdens ting om det. Hverken positivt eller negativt. Har selv en homofil bror og dette er aldri noe jeg tenker så mye over. Eneste tanken min rundt homofili er at det er tragisk at det fortsatt er så mye fordommer. 

Anonymkode: 3769c...d45

Skrevet

Jeg kjenner jeg er glad for at det blir mer og mer normalisert at kjærlighet er naturlig i alle former.

 

Anonymkode: e805a...a78

Skrevet

I utgangspunktet tenker jeg ingenting. Men, med tanke på hvilke konsekvenser det kan ha å vokse opp uten en far, så gir det jo litt ekstra ansvar på disse mødrenes skuldre. 

Anonymkode: e75c5...156

Skrevet

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Lokket inn på den homofile galeien 😂 Av alle dumme kommentarer man leser her inne, så tar denne prisen for den dummeste

Anonymkode: 61368...2c6

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

😂😂😂

Anonymkode: 44dab...a32

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner jeg er glad for at det blir mer og mer normalisert at kjærlighet er naturlig i alle former.

 

Anonymkode: e805a...a78

Enig 

Anonymkode: e9689...656

Skrevet
17 minutes ago, Anonym bruker said:

Lokket inn på den homofile galeien 😂 Av alle dumme kommentarer man leser her inne, så tar denne prisen for den dummeste

Anonymkode: 61368...2c6

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Homofile galeien?? 

Anonymkode: e9689...656

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe å juble over, men det er ikke noe negativt heller. Helt nøytralt 

Anonymkode: 37a19...747

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Du vet at disse mødrene har brødre, fedre, fettere, onkler, mannlige venner? Hvis det er noe de mødrene vil fokusere på er å gi sønnene gode mannlige forbilder! Og selvsagt gi døtrene gode mannlige forbilder.

Den siste setningen er bare for dum! 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Hvordan mener du de blir påvirket til samme legning? Du vet at legning blir man født med? Jobbønske blir man ikke født med.

Anonymkode: 61368...2c6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Det er like sannsynlig som at siden mi mor giftet seg med en økonom, så skal jeg også falle for og gifte meg med en økonom? Samme logikk....

Anonymkode: 3442d...787

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Jeg har flere homofile venner, men ingen av dem har homofile foreldre. Hvor ble de påvirket fra da mener du?

Anonymkode: e55c4...41e

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Hahaha, seriøst?

 

Anonymkode: e55c4...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...