Gå til innhold

Stadig flere barn har lesbiske mødre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt fantastisk for både mammaer og barn! Hva ønsker du å oppnå med denne tråden? 

Anonymkode: 8b008...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva synes du om det? 

 

 

 

❤️

Anonymkode: e9689...656

Ingenting, burde jeg synes noe om det?

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe spesielt.

Vi har et homofilt par i familien, som har en sønn født av surrogatmor i USA. Barna mine vet at familier kommer i alle varianter og tenker ikke noe spesielt om det.

Heldigvis er verden i ferd med å bli litt mer tolerant.

Anonymkode: e55c4...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke noe spesielt.

Vi har et homofilt par i familien, som har en sønn født av surrogatmor i USA. Barna mine vet at familier kommer i alle varianter og tenker ikke noe spesielt om det.

Heldigvis er verden i ferd med å bli litt mer tolerant.👍

Anonymkode: e55c4...41e

Takk, liker det.

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo en naturlig følge av at de har åpnet for assistert befruktning for kvinner som er i forhold med en annen kvinne, i tillegg til de som velger å reise til f.eks. København. 

Nå kjenner jeg flere barn som har to  mammaer, og de har alle gode foreldre og et tett nettverk rundt seg. 

Er mange andre barn som vokser opp med tvilsom oppfølging i en dysfunksjonell familie. Det er bekymringsfullt. 

Anonymkode: d8102...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En undersøkelse viser at de beste foreldrene er to mødre! Barn med to mødre er heldige! 

Anonymkode: c616f...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ingenting eller jo forresten,  foreldre kommer i dag i alle varianter og vi lever i 2019☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott! I motsetning til mange heterofile par blir ikke de lesbiske parene foreldre på slump. Det å få barn blir en veloverveid beslutning, og det øker sjansene for en god barndom for barna. 

Anonymkode: 44dab...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ingen verdens ting om det. Hverken positivt eller negativt. Har selv en homofil bror og dette er aldri noe jeg tenker så mye over. Eneste tanken min rundt homofili er at det er tragisk at det fortsatt er så mye fordommer. 

Anonymkode: 3769c...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg er glad for at det blir mer og mer normalisert at kjærlighet er naturlig i alle former.

 

Anonymkode: e805a...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet tenker jeg ingenting. Men, med tanke på hvilke konsekvenser det kan ha å vokse opp uten en far, så gir det jo litt ekstra ansvar på disse mødrenes skuldre. 

Anonymkode: e75c5...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Lokket inn på den homofile galeien 😂 Av alle dumme kommentarer man leser her inne, så tar denne prisen for den dummeste

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

😂😂😂

Anonymkode: 44dab...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner jeg er glad for at det blir mer og mer normalisert at kjærlighet er naturlig i alle former.

 

Anonymkode: e805a...a78

Enig 

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Anonym bruker said:

Lokket inn på den homofile galeien 😂 Av alle dumme kommentarer man leser her inne, så tar denne prisen for den dummeste

Anonymkode: 61368...2c6

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Homofile galeien?? 

Anonymkode: e9689...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe å juble over, men det er ikke noe negativt heller. Helt nøytralt 

Anonymkode: 37a19...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Du vet at disse mødrene har brødre, fedre, fettere, onkler, mannlige venner? Hvis det er noe de mødrene vil fokusere på er å gi sønnene gode mannlige forbilder! Og selvsagt gi døtrene gode mannlige forbilder.

Den siste setningen er bare for dum! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Hvordan mener du de blir påvirket til samme legning? Du vet at legning blir man født med? Jobbønske blir man ikke født med.

Anonymkode: 61368...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Det er like sannsynlig som at siden mi mor giftet seg med en økonom, så skal jeg også falle for og gifte meg med en økonom? Samme logikk....

Anonymkode: 3442d...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en kjent sak at barna tar etter foreldrene, for eksempel velger samme yrke. Kanskje blir de påvirket til samme legning.

Anonymkode: 3e395...05a

Jeg har flere homofile venner, men ingen av dem har homofile foreldre. Hvor ble de påvirket fra da mener du?

Anonymkode: e55c4...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at barn, særlig gutter, kan få problemer med å vokse opp uten en mannlig rollemodell.

Det er også fare for at barna kan bli lokker inn på den homofile galeien.

Anonymkode: 3e395...05a

Hahaha, seriøst?

 

Anonymkode: e55c4...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...