Admin Skrevet 31. mars 2019 #76 Skrevet 31. mars 2019 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #77 Skrevet 31. mars 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk skal du jaggu meg ha! Du kjenner meg tydeligvis godt bare ved å lese et par av mine ytringer. Godt gjort! Hadde du hatt mulighet til å spørre blant omgangskretsen min og kollegene mine, så hadde de nok ledd høyt og lenge hvis du påstod at jeg var enkelt møblert, gitt. Og for å ha sagt det, så består stort sett det meste av omgangskretsen og nær sagt alle mine kolleger av folk med høyere akademiske utdannelser. Anonymkode: 355cf...6d8 Hjelper jo lite å omgi seg med intellekt om en ikke har det selv da... Anonymkode: 7ee4c...28c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #78 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hjelper jo lite å omgi seg med intellekt om en ikke har det selv da... Anonymkode: 7ee4c...28c Jøss, for ei bitter kjerring du er Anonymkode: 13973...29f
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #79 Skrevet 31. mars 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for at du hjelper meg å finne de riktige ordene! Det er mye av dette jeg legger i begrepet modenhet. Blant annet evnen til å se ørlite grann lenger enn dit nesa rekker. Anonymkode: 355cf...6d8 Ordet dere leter etter er pensjonist og gæmlis. Ikke lett å huske når en drar på åra sikkert. Gæmlisene er jo NRK fan, de som ser på de kanalene for de har enda ikke skjønt at verden er større enn Norge og at det finnes mer der ute. Slikt handler ikke om modenhet dessverre, men innovasjon og nytekning og nettopp det å se lenger enn nesa rekker. Som du brukte elegant til å motsnakke deg selv ovenfor. Anonymkode: 7ee4c...28c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #80 Skrevet 31. mars 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ordet dere leter etter er pensjonist og gæmlis. Ikke lett å huske når en drar på åra sikkert. Gæmlisene er jo NRK fan, de som ser på de kanalene for de har enda ikke skjønt at verden er større enn Norge og at det finnes mer der ute. Slikt handler ikke om modenhet dessverre, men innovasjon og nytekning og nettopp det å se lenger enn nesa rekker. Som du brukte elegant til å motsnakke deg selv ovenfor. Anonymkode: 7ee4c...28c 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelper jo lite å omgi seg med intellekt om en ikke har det selv da... Anonymkode: 7ee4c...28c Mot latterliggjøring og total vilje og evne til å tilegne seg kunnskap orker jeg ikke lenger å gjøre forsøk på å formidle hvor viktig det er å tilegne seg informasjon, nyheter og kunnskap. Et siste godt råd fra meg er at dere bør gi NRK en sjanse, selvfølgelig ledsaget av advarselen om at det jo kan skje at dere lærer noe. Om Norge, om norsk samfunnsliv og politikk, om vitenskap, om norsk språk og kultur, og om verden. Politikk, kultur, natur, mennesker, mangfold - lista er uendelig. Start med Newton. Takk for meg. Anonymkode: 355cf...6d8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #81 Skrevet 31. mars 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mot latterliggjøring og total vilje og evne til å tilegne seg kunnskap orker jeg ikke lenger å gjøre forsøk på å formidle hvor viktig det er å tilegne seg informasjon, nyheter og kunnskap. Et siste godt råd fra meg er at dere bør gi NRK en sjanse, selvfølgelig ledsaget av advarselen om at det jo kan skje at dere lærer noe. Om Norge, om norsk samfunnsliv og politikk, om vitenskap, om norsk språk og kultur, og om verden. Politikk, kultur, natur, mennesker, mangfold - lista er uendelig. Start med Newton. Takk for meg. Anonymkode: 355cf...6d8 Det tragiske her er jo at du fortsatt tror det er bare NRK som har dette. Og at du faktisk tror det er du som har mest kunnskap her siden du har lært den «sannheten». Anonymkode: 7ee4c...28c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #82 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det tragiske her er jo at du fortsatt tror det er bare NRK som har dette. Og at du faktisk tror det er du som har mest kunnskap her siden du har lært den «sannheten». Anonymkode: 7ee4c...28c Ok, jeg klarer ikke å la være. Hvor i all verden finner du at jeg kun bruker NRK? Se, det finner du nemlig ikke. Jeg bruker selvfølgelig mange andre kilder også, NRK er en brikke i puslespillet mitt. Forøvrig en større brikke enn en del andre kilders brikker. Såmn. Anonymkode: 355cf...6d8
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #83 Skrevet 31. mars 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det tragiske her er jo at du fortsatt tror det er bare NRK som har dette. Og at du faktisk tror det er du som har mest kunnskap her siden du har lært den «sannheten». Anonymkode: 7ee4c...28c Hvilke kanaler mener du er bedre til å formidle kunskap om norsk samfunnsliv, norsk politikk og norsk språk enn NRK? Anonymkode: 92c19...712
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #84 Skrevet 31. mars 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke kanaler mener du er bedre til å formidle kunskap om norsk samfunnsliv, norsk politikk og norsk språk enn NRK? Anonymkode: 92c19...712 Hva med å leve livet istedenfor å se på andres liv på TV? Anonymkode: 7ee4c...28c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #85 Skrevet 31. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva med å leve livet istedenfor å se på andres liv på TV? Anonymkode: 7ee4c...28c Hva med å svare konkret på et spørsmål istedenfor å svare med noe svada som ikke har med spørsmålet å gjøre? Anonymkode: 92c19...712
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #86 Skrevet 31. mars 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva med å svare konkret på et spørsmål istedenfor å svare med noe svada som ikke har med spørsmålet å gjøre? Anonymkode: 92c19...712 Herregud... du er ikke god. Håper for Guds skyld du jobber i NRK😂 Anonymkode: 7ee4c...28c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #87 Skrevet 31. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud... du er ikke god. Håper for Guds skyld du jobber i NRK😂 Anonymkode: 7ee4c...28c Det er du som ikke er god, og som flyr i strupen på den etter den andre Hi Anonymkode: 13973...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå