Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #76 Skrevet 2. februar 2019 1 time siden, Darwinia:-) skrev: Jeg vet forskjellen. Men ettersom høyde mest sannsynlig er tilnærmet normalfordelt og ikke alle husker helt hva median var er det mest hensiktsmessig å bruke gjrennomsnitt.  I denne sammenhengen, en diskusjon om fedme på et mammaforum, er gjennomsnitt en tilnærming som er nærme nok. Hvorfor mener du at det er sannsynlig? Jeg spør fordi jeg ville antatt at noe annet.  Anonymkode: b4806...60b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #77 Skrevet 2. februar 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk over til kontorarbeid for et år siden. Jeg har bestandig spist mye og veldig mye fast food, men har aldre gått opp i kg og har veid 80 kg og jeg er 1.89 høy. Det siste året har jeg gått opp til 125 kg og har bare begynt å spise enda mere. Hvordan kunne man fått til en endring, jeg har egentlig prøvd alt. Noen forslag her inne da:-) Anonymkode: 8fcd0...3ca Hva har du prøvd da? Du må spise mindre rett og slett. Du venner magen din til større porsjoner, og merker derfor ikke så godt hvor mye du egentlig spiser. Anonymkode: 58d6d...d51
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #78 Skrevet 2. februar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Tull. Du har morbidly obese og super obese. Uansett er ikke HI då veldig overvektig at det fjør noe. All denne hausinga med BMI er tullete.  Any BMI ≥ 35 is severe obesity A BMI of ≥ 40 is morbid obesity A BMI of ≥ 50 is super obese  Anonymkode: fdc4e...359 Det er jo ikke tull, det er slik vekta er lagt opp. Ikke noe hakk over obese. Anonymkode: 4a1af...5e1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #79 Skrevet 2. februar 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor mener du at det er sannsynlig? Jeg spør fordi jeg ville antatt at noe annet.  Anonymkode: b4806...60b  Anonymkode: b4806...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå