Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #51 Skrevet 1. januar 2019 Jeg er også med. 162 høy, trodde vekten fortsatt var 62,7. Men kommet opp til 64,7 i løpet av desember ( ikke bare i jula ting har sklidd ut). Mål 59 kg. Fant frem Lifesum appen idag. Trener ofte, så maten som er problemet. Anonymkode: e6adc...981
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #52 Skrevet 2. januar 2019 Da er jeg igang:-) Vekt i dag: 64,3 tenker jeg skal ha onsdag som fast veiedag og sette opp en plan med mål for hver onsdag fremover. Mål til neste onsdag: 64,0 kg. Kirsebær Anonymkode: 98a2c...943
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #53 Skrevet 2. januar 2019 På 30.12.2018 den 11.40, Anonym bruker skrev: er man 163 er idealvekten 63 Anonymkode: a3b94...6fd Hvorfor skulle den være det? For en på 163cm må vell grensen til o ervektig ligge på rundt 63 kg? Da jeg var ung var tom.elfi gerreglen at du burde veie ca 53 kg hvis du var 163 høy. Anonymkode: da3aa...0b2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #54 Skrevet 2. januar 2019 Kunne godt tenke meg det. Er 168 cm høy, og gikk ned fra 100 kg til 70 kg i fjor med lavkarbo og masse trening, og kommer til å fortsette med det Anonymkode: accb4...840
topaz Skrevet 2. januar 2019 #55 Skrevet 2. januar 2019 Jeg er med! Er 173 og veier ca 81 kg. Målet mitt er 70. Mat og søtt er mitt problem. Når det gjelder søtt må jeg bare gå "cold turky". Så vet jeg at jeg tenker mindre og mindre på det etter det har gått en stund. Så må jeg bli mer bevisst på porsjonene mine når jeg spiser. Er så glad i mat! Har en tendens til å spise litt for mye. Skal prøve å fylle på med mer grønnsaker! Trening: har lyst til å komme i gang (ikke vært aktiv på alt for lang tid). Men merker jeg må tenke litt på hvordan jeg kan få aktivitet inn i hverdagen. Alt for lett å skylde på små barn og at man er sliten etter en lang dag. Og at det er mørkt ute! :P
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #56 Skrevet 2. januar 2019 På 30.12.2018 den 9.58, Anonym bruker skrev: Jeg veier 78-79 og skal under 65 kg før sommeren (juli) Satser på 1300-1500 kcal om dagen og en del trening. Jeg er godt i gang med trening. Anonymkode: ae7b6...e1b Jeg er i gang jeg også. Glemte helt å legge til: Alder: 36 år Høyde: 172 cm Startvekt: 79,5 kg Mål: 65 kg innen 1. Juli Kallenavn: Tredemølla Løp/gikk 1 10km i går og spiste ca 1400 kcal. Fisk, grønnsaker og frukt, overraskende mye mat i de kaloriene og ganske enkelt å holde seg uten godteri. Spiste ikke frokost siden jeg sov lenge 😁 Bruker myfitnesspal (den synkroniserer med pulsklokka) Anonymkode: ae7b6...e1b
Oktavia Skrevet 2. januar 2019 #57 Skrevet 2. januar 2019 Det er dag to i dag for meg og skapet er fult av fristelser. Kan ikke kaste alt heller da jeg unner barna litt kos nå å da. Dag 1: frokost; 2 stekte egg, 2 skiver oksefilet. Tidlig middag; stekt karbonadedeig, litt gulrot, paprika og brokkoli, pluss ost på toppen. Salt med agurk og tomat. Kvelds snacks; stekte oste chips og en neve mandler. Drukket en kaffe, en boks cola zero, fun light og vann. Dag 2: frokost; 1 stekt egg og en pakke skivet bacon. Sen middag/kvelds; kokte grønnsaker i smør (blomkål, brokkoli og litt gulrot) og biff. Snacks; en neve mandler. Drukket; fun light og vann. Jeg er midt i innflytting så har ikke rukket å trene. Har pakket ut og rydder i hele dag. Samt danset ca 20 min med min datter. Jeg har også spist alt for lite. Må rett og slett handle litt i morgen. Reminder; 80 kilo nå og vil ned til 60 kilo. Skal veie med ca en gang i uken. Har ikke vekt så må innom søsteren. Jeg er 37 år og er alenemor til 4 nydelige barn. Hvordan spiser og trener dere andre? Har dere tatt førbilde?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #58 Skrevet 3. januar 2019 smørbukka her, på dag to på detox. Selve sukkeravvenningen går over all forventning. Jeg må innrømme at jeg nesten ikke engang har lyst på på søtmat. Men...veide meg for første gang på en lang stund i går og vekten viste 69,7 kg GRRRRRØØØSSSS!!! så mye har jeg aldri veid utenom svangerskap. Så da er det 10+ ned Men er ved godt mot! Teller ikke kalorier, men spiser maks to knekkebrød til frokost/lunsj med det jeg vil av pålegg. I tillegg spiser jeg vanlig middag med familien. Unngår kveldsmat helt. Vil tippe at jeg ligger på 13-1500 kcal pr dag. Skal ha en treningsøkt i helgen, pluss at jeg skal sykle til jobben i morgen, så da blir det to ganger denne uka Anonymkode: dfd2f...3d6
Oktavia Skrevet 3. januar 2019 #59 Skrevet 3. januar 2019 Dag tre her. Frokost: 1 liten boks makrell i tomat. Lunsj: 1/2 pakke bacon, 1 stekt egg med ost, tomat, agurk og seter rømme. Middag: karbonadedeig med blomkål, og brokkoli. Snacks; 1/2 pakke bacon, ost stekt til chips og en neve mandler. Drukket: vann, kaffe og cola zero. Jeg tørrbørster hele kroppen hver kveld for å få fart på sirkulasjon og vannet i kroppen. Flyr på do hele natten men verdt det. Ingen søtsug.
Oktavia Skrevet 3. januar 2019 #60 Skrevet 3. januar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: smørbukka her, på dag to på detox. Selve sukkeravvenningen går over all forventning. Jeg må innrømme at jeg nesten ikke engang har lyst på på søtmat. Men...veide meg for første gang på en lang stund i går og vekten viste 69,7 kg GRRRRRØØØSSSS!!! så mye har jeg aldri veid utenom svangerskap. Så da er det 10+ ned Men er ved godt mot! Teller ikke kalorier, men spiser maks to knekkebrød til frokost/lunsj med det jeg vil av pålegg. I tillegg spiser jeg vanlig middag med familien. Unngår kveldsmat helt. Vil tippe at jeg ligger på 13-1500 kcal pr dag. Skal ha en treningsøkt i helgen, pluss at jeg skal sykle til jobben i morgen, så da blir det to ganger denne uka Anonymkode: dfd2f...3d6 Hvordan detox? 🤔 Super nysgjerrig 😋
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #61 Skrevet 3. januar 2019 18 minutter siden, Oktavia skrev: Dag tre her. Frokost: 1 liten boks makrell i tomat. Lunsj: 1/2 pakke bacon, 1 stekt egg med ost, tomat, agurk og seter rømme. Middag: karbonadedeig med blomkål, og brokkoli. Snacks; 1/2 pakke bacon, ost stekt til chips og en neve mandler. Drukket: vann, kaffe og cola zero. Jeg tørrbørster hele kroppen hver kveld for å få fart på sirkulasjon og vannet i kroppen. Flyr på do hele natten men verdt det. Ingen søtsug. Husk at lavkarbo består av mer enn egg og bacon da Anonymkode: c47ac...ceb
Oktavia Skrevet 3. januar 2019 #62 Skrevet 3. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Husk at lavkarbo består av mer enn egg og bacon da Anonymkode: c47ac...ceb Det er derfor jeg spiser andre ting også. Har gått ned 25 kilo på lavkarbo high fat før. Lavkarbo er ikke med fett, som bacon.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #63 Skrevet 3. januar 2019 41 minutter siden, Oktavia skrev: Hvordan detox? 🤔 Super nysgjerrig 😋 Haha..detox i den forstand av NULL sukkerholdig mat. Ikke tarmskylling eller te-kur men vet det finnes mange slike detoxer som skal fungere meget brA! Anonymkode: dfd2f...3d6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #64 Skrevet 3. januar 2019 16 minutter siden, Oktavia skrev: Det er derfor jeg spiser andre ting også. Har gått ned 25 kilo på lavkarbo high fat før. Lavkarbo er ikke med fett, som bacon. Hei, er supernyskjerrig på tørrbørsting, hva er det? Kunne du forklart meg? hilsrn smørbukka Anonymkode: dfd2f...3d6
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #65 Skrevet 4. januar 2019 Status fra Iform2019 😅 Går over all forventning disse dagene. Har spist som følger: Frokost: 1 liten neve mandler Lunsj: 2 tynne knekkebrød med lettost og druer Middag: Kyllingfilet meg grønnsaker og fullkornsris. Litt saus laget på kokosmelk og lett creme fresh. Kvelds: Kokt egg eller litt frukt Drikker vann/sukkerfri saft, litt Pepsi Max og te. Anonymkode: 62534...3b4
Oktavia Skrevet 4. januar 2019 #66 Skrevet 4. januar 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha..detox i den forstand av NULL sukkerholdig mat. Ikke tarmskylling eller te-kur men vet det finnes mange slike detoxer som skal fungere meget brA! Anonymkode: dfd2f...3d6 Ok. Ja jeg bruker ikke sukker jeg heller. Prøver å holde meg rundt 15-20 gram karbohydrater pr dag. Glipper på halslinser nå som jeg er forkjølet. Men blir max 3 Dager i døgnet. Deler de i fire 🤣
Oktavia Skrevet 4. januar 2019 #67 Skrevet 4. januar 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei, er supernyskjerrig på tørrbørsting, hva er det? Kunne du forklart meg? hilsrn smørbukka Anonymkode: dfd2f...3d6 Jeg kjøpte for lenge siden en stor børste til kroppen. Starter på bena og jobber meg oppover mot hjertet. Følger noen YouTube videoer. Det fjerner døde hudceller og setter i gang blodsirkulasjonen. Kjenner huden er litt glattere på kun 3 dager! Krem etterpå såklart.
Oktavia Skrevet 4. januar 2019 #68 Skrevet 4. januar 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Status fra Iform2019 😅 Går over all forventning disse dagene. Har spist som følger: Frokost: 1 liten neve mandler Lunsj: 2 tynne knekkebrød med lettost og druer Middag: Kyllingfilet meg grønnsaker og fullkornsris. Litt saus laget på kokosmelk og lett creme fresh. Kvelds: Kokt egg eller litt frukt Drikker vann/sukkerfri saft, litt Pepsi Max og te. Anonymkode: 62534...3b4 Dette blir spennende! Ser ut som du er på moderat Lowcarb og jeg på Lowcarb HighFat. Gleder meg til å følge hva du spiser! Frokosten i dag ble en svart kaffe. Etter våkenatt med minste var det akkurat det som trengtes for å få de andre på skolen. Nå er det senga og så blir det frokost/lunsj senere 😁 Ha en flott slanke dag folkens 💪💪💪
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #70 Skrevet 5. januar 2019 På 4.1.2019 den 8.50, Oktavia skrev: Dette blir spennende! Ser ut som du er på moderat Lowcarb og jeg på Lowcarb HighFat. Gleder meg til å følge hva du spiser! Frokosten i dag ble en svart kaffe. Etter våkenatt med minste var det akkurat det som trengtes for å få de andre på skolen. Nå er det senga og så blir det frokost/lunsj senere 😁 Ha en flott slanke dag folkens 💪💪💪 Ja, jeg følger ikke noen spesiell kur. Bare spiser mindre og relativt sunt. Gått ned 1,6 kg. Veier nå 62.4 🎉 Anonymkode: 62534...3b4
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #71 Skrevet 5. januar 2019 Dere som har 5-10kg dere skal ned.... hva med å trene styrke for å stramme opp kroppen ? Istedenfor å bli hekta på at tall på vekta? Anonymkode: a01e4...3fc
Oktavia Skrevet 5. januar 2019 #72 Skrevet 5. januar 2019 Jeg har lyst på sjokolade. Ikke litt. Men alt jeg har i kjøleskapet. I kveld er suget sterkt!!!! Momler kyllingfilet og salat men det hjelper ikke helt...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #73 Skrevet 5. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som har 5-10kg dere skal ned.... hva med å trene styrke for å stramme opp kroppen ? Istedenfor å bli hekta på at tall på vekta? Anonymkode: a01e4...3fc Kanskje fordi vi er sterke og stramme, men litt for tunge? Det gjelder i hvertfall meg. Anonymkode: da3aa...0b2
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #74 Skrevet 7. januar 2019 Smørbukka her veide meg i dag tidlig og veide 68,9, det er 0,7 ned på under en uke, og jeg føler ikke jeg har vært sååå flink (peanøtter i helgen, snaksekvelds med kyllingfilet på søndag). Men har kuttet snopet HELT. Så flinke dere er musemora og anni3b4!!! har begynt å skrubbe kroppen og, slik som oktavia foreslo, det var deilig og håper det vil gi effekter på sikt og stå imot suget oktaviA, dette klarer du!!! Anonymkode: dfd2f...3d6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #75 Skrevet 7. januar 2019 På 5.1.2019 den 19.07, Anonym bruker skrev: Dere som har 5-10kg dere skal ned.... hva med å trene styrke for å stramme opp kroppen ? Istedenfor å bli hekta på at tall på vekta? Anonymkode: a01e4...3fc Hvorfor utelukker det ene det andre? Jeg trener både styrke og kardio. Er godt trent og har greit med muskelmasse. Så skal ikke stå på det. Jeg vil likevel ned litt i fettprosent. Anonymkode: 62534...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå