Gå til innhold

August 2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt veldig dårlig og urolig her. Spyr ikke, kan vel takke den standhaftige brekkreflexen for det, men er så utrolig dårlig at jeg har isolert meg på soverommet skjermet fra lyd og lukter. Begrenset hva jeg kan spise å drikke men holder på det jeg får i meg. 

Vært på to kontroller og nå skal jeg ikke på kontroll igjen før ord ul i mars. Er elleve uker på mandag. Lengter masse hjem til Norge og familie iom så bekymret som jeg er. Jordmor her er dog veldig forståelsesfull og skulle sende remiss til samtal på sykehuset jeg skal føde på for å forsøke legge en plan for fødsel da det sist ble akutt. 

Samboer er veldig glad for alt, jeg er veldig sliten og gjør ikke så mye nå. Med første var jeg og sengeliggende frem til uke 14 men var ikke i nærheten av så dårlig som nå. Kommende storesøsken vet ikke noe enda, i øvrig vet absolut ingen noe enda. Ikke har vi kjøpt noe heller. Har litt klær fra før men jeg venter nok med å skaffe noe før det nærmer seg og jeg kjenner meg tryggere. 

Anonymkode: 024d7...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

17 timer siden, Heelsordie skrev:

Synes det er litt komisk for her jeg bor er vi regnet som 2 trimester etter 12 uke...  

Ikke sant? De sier jo det her også på sykehuset at etter uke 12 så er en i 2 trimester. Men i følge denne siden er en ikke det før etter uke 13. så en regner tydeligvis litt ulikt da🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter :)?

Her har den verste kvalmen roet seg men kaster opp 1-3 ganger i døgnet og konstant "uggen". Er så sliten :(

11+4 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, First00 skrev:

Hvordan går det med dere jenter :)?

Her har den verste kvalmen roet seg men kaster opp 1-3 ganger i døgnet og konstant "uggen". Er så sliten :(

11+4 idag

Her går det bra. Kvalmen har gitt seg her, men har slitt med influensa og penicillin 😅 nå som jeg er ferdig med kuren har jeg fått hodeverk og vondt i mandelen på høyre side. Ellers har jeg fått bekkenløsning ? Noen nerver må være i klem. Klarer av å til ikke gå på venstre ben 😅 og har en del stikninger enda i magen.

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som skal over i 2.trimester? Lage en ny gruppe der for oss med termin  i august 2019? 

Endret av Mamma ønsker fler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...