Gå til innhold

August 2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ånei ! Begynte du å blø så du fikk ny UL? Så trist 

Anonymkode: fb24c...eb4

Ingen blødning.. ville bare se et bankende hjerte, og så var det ingenting å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.12.2018 den 15.30, Emilie2019 skrev:

Da var det over for meg.. tom, og krympet fostersekk i uke 8

Huff så trist :( Fikk skikkelig vondt inni meg nå.. Trøste klem sendes i din rettning ❤️

Anonymkode: 65934...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2018 den 20.55, Anonym bruker skrev:

Høret til her, enn så lenge! 

Fant ut at jeg er gravid for noen dager siden. Er 5+4 idag. 

Skal til legen i morgen for å ta noen prøver og finne ut som jeg kan fullføre dette svangerskapet.. :(

Krysser fingre og tær.

Anonymkode: 65934...825

Hei igjen! Jeg siterer min egen her nå.. 

Legen skulle gjøre alt han kunne for å finne ut om jeg kunne fullføre dette svangerskapet og hørte med de på sykehuset hvor jeg går til behandling..(Nevrologisk avd) De ringte med å sa vi kunne prøve å se hvordan det ville gå! Så måtte begynne med å kutte medisiner ut brått...Det har ikke gitt noe godt resultat så konklusjon er at dette svangerskapet blir ikke noe av😔 Har et barn fra før som vi ser på som mirakel barnet, så sånn sett er vi jo kjempe fornøyde..Men håpe om en til har jo kommet det siste året. Denne graviditeten var ikke planlagt og ble advart om å ikke bli gravid nå som jeg er til behandling og prevansjons middlene vi bruker har ikke vært vanntett..(blitt gravid på prevansjon ja) 

Så nå etter jul og ny året skal vi inn å utføre en abort 😢 Jeg er ganske i mot abort men pga tilstanden min er det ingen utvei...Så da sier jeg takk for meg her inne for denne gang. 

 

Lykke til alle dere med spirer i magen<3 

Anonymkode: 65934...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her ☺️ termin ca 17 august. Har 3 barn fra før, har en følelse av at det er tvillinger 😯 ultralyd 03 januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, C'est la vie skrev:

Hører til her ☺️ termin ca 17 august. Har 3 barn fra før, har en følelse av at det er tvillinger 😯 ultralyd 03 januar. 

Hva får deg til å tenke det er tvillinger? Gratulerer med graviditeten😊

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei igjen! Jeg siterer min egen her nå.. 

Legen skulle gjøre alt han kunne for å finne ut om jeg kunne fullføre dette svangerskapet og hørte med de på sykehuset hvor jeg går til behandling..(Nevrologisk avd) De ringte med å sa vi kunne prøve å se hvordan det ville gå! Så måtte begynne med å kutte medisiner ut brått...Det har ikke gitt noe godt resultat så konklusjon er at dette svangerskapet blir ikke noe av😔 Har et barn fra før som vi ser på som mirakel barnet, så sånn sett er vi jo kjempe fornøyde..Men håpe om en til har jo kommet det siste året. Denne graviditeten var ikke planlagt og ble advart om å ikke bli gravid nå som jeg er til behandling og prevansjons middlene vi bruker har ikke vært vanntett..(blitt gravid på prevansjon ja) 

Så nå etter jul og ny året skal vi inn å utføre en abort 😢 Jeg er ganske i mot abort men pga tilstanden min er det ingen utvei...Så da sier jeg takk for meg her inne for denne gang. 

 

Lykke til alle dere med spirer i magen<3 

Anonymkode: 65934...825

Nei så trist 😞 håper det går bra med deg! Stor klem!

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva får deg til å tenke det er tvillinger? Gratulerer med graviditeten😊

Anonymkode: fb24c...eb4

Magen har vokst så mye. Jeg har tvillinger fra før. Å alt minner meg om det svangerskapet. Men yngste er 1 år, så kan være de slappe magemusklene som gir etter tidlig. Jeg er mye mere trøtt og kvalm nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2018 den 22.56, Anonym bruker skrev:

Emilie2019 kanskje det bare er tidlig enda å høre og se? Hvor langt er du på vei nå? Hva sa de på UL?

Anonymkode: fb24c...eb4

Jeg skulle vært over åtte uker, så for tidlig er det ikke. Fostersekken er også alt for liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Emilie2019 skrev:

Jeg skulle vært over åtte uker, så for tidlig er det ikke. Fostersekken er også alt for liten

Ååå. Så trist 😥 jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har mistet mange ganger. Å man ser tydelig hjertet, fostersekk og en liten reke med innvendig ultralyd ul 6+4.

Håper virkelig det går veien for deg fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei så trist 😞 håper det går bra med deg! Stor klem!

Anonymkode: fb24c...eb4

Det går greit på dagtid når vi har andre ting å gjøre og barnet vi har er tilstedet. Men når kvelden kommer så kommer tankene..Men jeg vet jo at dette er for det beste, er ingen som har gått gravid med tilstanden jeg har..Så siden formen min nå er blitt akutt værre og fostret med 90% Sannsynlighet vil ta skade av medisinene jeg bruker (MÅ BRUKE) så er det ingen utvei. Har snakket med sykehuset, de ville ha meg inn allerede 27.desember, jo fortere jo bedre sa de. Siden deres hoved pri nå er helsen min. 

Dette var jo ikke planlagt heller siden vi gikk på prevansjons middel, men ja har vist klart å bli gravid på de allikevel😔 

Plan var å få flere når jeg er 100% friskemeldt og kroppen min har fått tid til å komme seg etter all behandling og medisin bruk.. 

 

Anonymkode: 65934...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det går greit på dagtid når vi har andre ting å gjøre og barnet vi har er tilstedet. Men når kvelden kommer så kommer tankene..Men jeg vet jo at dette er for det beste, er ingen som har gått gravid med tilstanden jeg har..Så siden formen min nå er blitt akutt værre og fostret med 90% Sannsynlighet vil ta skade av medisinene jeg bruker (MÅ BRUKE) så er det ingen utvei. Har snakket med sykehuset, de ville ha meg inn allerede 27.desember, jo fortere jo bedre sa de. Siden deres hoved pri nå er helsen min. 

Dette var jo ikke planlagt heller siden vi gikk på prevansjons middel, men ja har vist klart å bli gravid på de allikevel😔 

Plan var å få flere når jeg er 100% friskemeldt og kroppen min har fått tid til å komme seg etter all behandling og medisin bruk.. 

 

Anonymkode: 65934...825

Må være tungt med abort! Men du har folk som støtter deg, og det var for ditt eget beste og kanskje barnets beste også! Er nok det rette valget. Så kommer det nye sjanser igjen når du er friskmeldt ❤️ Uansett ønsker dere god jul og håper du finner en måte å kjempe deg igjennom dette på en grei måte. Klem 

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1 idag, med kun trøtthet og hyppig vannlating som symptomer 😕 Hadde lav HCG og lang doblingstid sist. 1400+ i HCG 5+1. Er det noen her som har hatt så lav som det går bra for eller er det kun meg? :( 

Anonymkode: b89e7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere tenkt dere en august gruppe på Facebook :)? Vet ikke om det går an å lage den sånn at ikke våre venner ser at vi er med der?? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne være med på fb. Men kanskje opprette en gruppe i februar sånn at de fleste er over 12 uker. ? Sånn i tilfelle man blir bustet 😂

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her (enn så lenge) Har fått 2 forskjellige terminer med kalkulatorer. 29/8 og 1/9😊 har time til tidlig ul 17/1, så får vel en dato å forholde meg til da😅 hvis termin opprettholdes i august blir jeg gjerne med på facebookgruppe etterhvert😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Jeg er kjempe kvalm.. plutselig blitt svimmel(at jeg så uklart) . Puppene er vonde og større. Alt er liksom anderledes enn med første. Har jente fra før. Lurer på om det enten er 2 inni der eller en gutt 😛 er 8 uker. Hva med dere? Noen nye symptomer? Ja åsså har jeg mye stikninger på venstre side nederst i magen. (Flere som har dette?)

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempe kvalm hele tiden. Kaster opp 3-6 ganger om dagen. Veldig sliten. Fått sykemelding i 2 uker. Puppene er også ømme og blitt mye større 😂 husker ikke at det skjedde så tidlig sist svangerskap. 

Har ingen stikninger i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også masse stikninger nederst i magen og er utrolig kvalm hele tiden. Ikke kastet opp, men skulle nesten ønske jeg hadde så kanskje jeg slapp kvalmen... Ofte svimmel og må overlate bilkjøringen til mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen vært på tidlig ul? Jeg skal det på onsdag grunnen brun utflod en uke nå og da vil jeg være 7+0. Lurer litt på hva jeg kan forvente å se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, First00 skrev:

Har noen vært på tidlig ul? Jeg skal det på onsdag grunnen brun utflod en uke nå og da vil jeg være 7+0. Lurer litt på hva jeg kan forvente å se? 

Jeg har vært på ultralyd 6+4 de to tidligere svangerskapene. Du ser en liten "reke" med bankende hjerte ☺️ men du må nok å innvendig ultralyd for å se noe tydelig. Jeg skal på tidlig ul på torsdag. Da er jeg over 8 uker, her får vi tidlig ul. Har mistet en rekke ganger før første. Så tror ikke på det, før jeg ser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C'est la vie skrev:

Jeg har vært på ultralyd 6+4 de to tidligere svangerskapene. Du ser en liten "reke" med bankende hjerte ☺️ men du må nok å innvendig ultralyd for å se noe tydelig. Jeg skal på tidlig ul på torsdag. Da er jeg over 8 uker, her får vi tidlig ul. Har mistet en rekke ganger før første. Så tror ikke på det, før jeg ser det. 

Oi spennende. Jeg trenger sårt bekreftelse på om alt er bra eller ikke. 

Lykke til på ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, First00 skrev:

Oi spennende. Jeg trenger sårt bekreftelse på om alt er bra eller ikke. 

Lykke til på ul :)

Nr 1 er uke 8 med nr 3. Utvendig ul derfor utydelig. 

Bilde nr 2 er uke 6+4 med tvillingene innvendig um

Bilde nr 3 er uke 8+5 med tvillingene innvendig ul

 

Hjertet synes kjempe godt som blinker. 

1107315545521625963.JPG

Screenshot_20181230_115338_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20181230_115353_com.android.chrome.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2018 den 18.24, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere? Jeg er kjempe kvalm.. plutselig blitt svimmel(at jeg så uklart) . Puppene er vonde og større. Alt er liksom anderledes enn med første. Har jente fra før. Lurer på om det enten er 2 inni der eller en gutt 😛 er 8 uker. Hva med dere? Noen nye symptomer? Ja åsså har jeg mye stikninger på venstre side nederst i magen. (Flere som har dette?)

Anonymkode: fb24c...eb4

Ingen symptomer enda egentlig. Veldig trøtt, men det har jeg i grunn vært siste 1,5 året😂 litt kvalm dersom det går for lang tid mellom måltidene, ellers ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...