Gå til innhold

August 2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Ingen symptomer enda egentlig. Veldig trøtt, men det har jeg i grunn vært siste 1,5 året😂 litt kvalm dersom det går for lang tid mellom måltidene, ellers ingenting...

Så godt å høre at jeg ikke er alene med litt symptomer ❤️

Anonymkode: b89e7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.12.2018 den 11.56, C'est la vie skrev:

Nr 1 er uke 8 med nr 3. Utvendig ul derfor utydelig. 

Bilde nr 2 er uke 6+4 med tvillingene innvendig um

Bilde nr 3 er uke 8+5 med tvillingene innvendig ul

 

Hjertet synes kjempe godt som blinker. 

1107315545521625963.JPG

Screenshot_20181230_115338_com.android.chrome.jpg

Screenshot_20181230_115353_com.android.chrome.jpg

Åå så da ble det tvillinger ❤️👍 når fant du ut av det!? Og hva var symptomene?

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvalm på lillejulaften. Og har vært kvalm av og på etter det. Ømme pupper og litt mensmurringer. Har hatt veldig stikkinger og, men det er noen dager siden sist. 

Matlysten er rar. Ble avhengig av farris bris de første ukene, nå klarer jeg det ikke! Kaffe som jeg egentlig elsker smaker dårlig. Elsker melon yoghurt og brunost for tiden. Hehe. 7 uker i dag. Bestilt ultralyd når jeg er 12+4. Tenker det er like greit å vente til jeg er over de første 12 ukene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åå så da ble det tvillinger ❤️👍 når fant du ut av det!? Og hva var symptomene?

Anonymkode: fb24c...eb4

Jeg har tvillinger på 6 år og en på 1 år. 

Tvillingene var prøverør med kromosomtesting. Så visste sannsynligheten var der 😁 satt inn en gutt og ei jente. Det så vi på ultralyd uke 6+4. Var veldig kvalm fra uke 8-14 med tvillingene, Samt så trøtt at jeg ikke klarte å jobbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, C'est la vie skrev:

Jeg har tvillinger på 6 år og en på 1 år. 

Tvillingene var prøverør med kromosomtesting. Så visste sannsynligheten var der 😁 satt inn en gutt og ei jente. Det så vi på ultralyd uke 6+4. Var veldig kvalm fra uke 8-14 med tvillingene, Samt så trøtt at jeg ikke klarte å jobbe. 

Okei, jeg har et anderledes svangerskap denne gang. Ble ufattelig kvalm dagen før IKM så derfor jeg testet. Ble positiv med en gang. Og er enda kvalm. VELDIG trøtt og suuuuper øm i puppene. Mer stikninger og murringer også nå enn med første. Har allerede gått opp en bh størrelse 😂 er 8+2 håper igrunn det bare ligger en inni magen, men syns symptomene er veldig sterke nå enn sist. Fikk ikke positiv test før 5 dager etter ikm med første 😛 i går klarte jeg ikke mer måtte legge meg kvart på 10 😂 

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Okei, jeg har et anderledes svangerskap denne gang. Ble ufattelig kvalm dagen før IKM så derfor jeg testet. Ble positiv med en gang. Og er enda kvalm. VELDIG trøtt og suuuuper øm i puppene. Mer stikninger og murringer også nå enn med første. Har allerede gått opp en bh størrelse 😂 er 8+2 håper igrunn det bare ligger en inni magen, men syns symptomene er veldig sterke nå enn sist. Fikk ikke positiv test før 5 dager etter ikm med første 😛 i går klarte jeg ikke mer måtte legge meg kvart på 10 😂 

Anonymkode: fb24c...eb4

Kan høres slik ut ja ☺️ jeg hadde også veldig store pupper da. Samt at at stikkingen er mere intense med to. For livmora må vokse mye fortere. Blir spennende å se da. Selv spent på om det er to ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så nervøs med stikninga. Føler folk kjenner det mest på høyre side. Jeg kjenner det mest på venstre side..... er dette normalt ?

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så nervøs med stikninga. Føler folk kjenner det mest på høyre side. Jeg kjenner det mest på venstre side..... er dette normalt ?

Anonymkode: fb24c...eb4

Jeg har å kun på venstre side når jeg har dem :)

Anonymkode: b89e7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så nervøs med stikninga. Føler folk kjenner det mest på høyre side. Jeg kjenner det mest på venstre side..... er dette normalt ?

Anonymkode: fb24c...eb4

River godt på begge sider. Det er livmora di som vokser, så det er litt stikkinger der i festet. Ligament smerter ☺️

Du kan tenke deg det stakk når jeg var gravid med tvillingene og livmoren vokste nesten dobbelt så fort som med ett barn ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som har barn fra før? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på lillemor på 3 år med denne kvalmen og svimmelheten?! Trenger momhacks 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, C'est la vie skrev:

River godt på begge sider. Det er livmora di som vokser, så det er litt stikkinger der i festet. Ligament smerter ☺️

Du kan tenke deg det stakk når jeg var gravid med tvillingene og livmoren vokste nesten dobbelt så fort som med ett barn ☺️

Ja jeg hadde ikke sånne stikninger med jenta mi. Sa til typen- enten er det tvillinger ellers er det en gutt 😂

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, First00 skrev:

Er det flere her som har barn fra før? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på lillemor på 3 år med denne kvalmen og svimmelheten?! Trenger momhacks 😂

Har også en jente på 3 år fra før. Nei det må bare gå det 😂 regner med barnefar kan hjelpe til litt eller?

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, First00 skrev:

Er det flere her som har barn fra før? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på lillemor på 3 år med denne kvalmen og svimmelheten?! Trenger momhacks 😂

Jeg har 2 stk på 6år og en på 1 år ☺️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, C'est la vie skrev:

Jeg har 2 stk på 6år og en på 1 år ☺️😂

Og 2 i magen!? 😂 blir jo barnehage hos deg!! Heheh

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og 2 i magen!? 😂 blir jo barnehage hos deg!! Heheh

Anonymkode: fb24c...eb4

Eller jeg mener kanskje 2 😛 

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har også en jente på 3 år fra før. Nei det må bare gå det 😂 regner med barnefar kan hjelpe til litt eller?

Anonymkode: fb24c...eb4

Ja han hjelper til men han jobber store deler av døgnet mye så er endel alene med henne. Får hjelp av besteforeldre også men det er ikke like mye som jeg føler jeg trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og 2 i magen!? 😂 blir jo barnehage hos deg!! Heheh

Anonymkode: fb24c...eb4

Kanskje ja. Heller mere mot 1 nå ☺️ så lenge det er 1 eller 2 friske går det fint. Kjenner det tar på litt med 2 åring siden han ikke sover hele natta. Men begynner i bhg i dag 🤗

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, First00 skrev:

Er det flere her som har barn fra før? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å ta vare på lillemor på 3 år med denne kvalmen og svimmelheten?! Trenger momhacks 😂

Ja, jeg har ei på 1,5 år, håper formen fortsetter å holde seg relativt bra😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom fostersekk, fin sekk med bra form osv og en antydning til plommesekk idag 8+1 fra første dag i siste mens men kun 5+0 fra befruktning enl. NC (jeg har en veldig lang follikulær fase) Ny tid hos gynekologen 14/1. Jeg vet ikke hva jeg skal tro .. fastlegen har sagt at jeg skal telle fra 6/11 hele tiden men gynekologen mente at når eggløsningen/befruktningen var 28/11, så lang tid etter, så blir det feil. Han sa at vi fortsatt skal ha håp til neste time men dette var ett slag i trynet .. 

Anonymkode: b89e7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 18.56, Anonym bruker skrev:

Tom fostersekk, fin sekk med bra form osv og en antydning til plommesekk idag 8+1 fra første dag i siste mens men kun 5+0 fra befruktning enl. NC (jeg har en veldig lang follikulær fase) Ny tid hos gynekologen 14/1. Jeg vet ikke hva jeg skal tro .. fastlegen har sagt at jeg skal telle fra 6/11 hele tiden men gynekologen mente at når eggløsningen/befruktningen var 28/11, så lang tid etter, så blir det feil. Han sa at vi fortsatt skal ha håp til neste time men dette var ett slag i trynet .. 

Anonymkode: b89e7...a4f

Huffda. Lykke til uansett

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg også hører til inne på denne :) 

Første graviditet! 😍 fant ut 16 desember at jeg var gravid! Jeg følte meg på en måte annerledes, men kunne ikke helt sette fingeren på hvordan. Fikk sjokk da testen kom tilbake positiv, da jeg alltid har fått negative tester tidligere når jeg har tenkt at jeg kanskje var gravid. Jeg bestilte tidlig UL for å få graviditeten bekreftet, og jeg fikk time 22 desember. Trodde jeg var mellom 5-6 uker når jeg var der, men de mente jeg ikke var mer enn 4(noe).. Men! På eggstokkene mine kunne de se cyster på begge sider, pittelitt på høyre side, litt mer på venstre side. Legen som tok innvendig UL på meg fant da en cyste som var 3,5 x 2cm i tillegg til at den hadde en skillevegg ca midt inni. Noen andre som har hatt cyster under graviditet? Han sa at det i utgangspunktet ikke skulle ha noe å si for utviklingen av fosteret, men vi kunne bare se slimposen (eller hva det nå heter) inni der, da det fremdeles var veldig tidlig. Cysten var så stor at han ville ha meg tilbake 3 uker etter, så jeg skal tilbake til den private klinikken 12 januar. Da er jeg så langt på vei at jeg håper på å se hjerteslag mer enn noe annet! Den positive testen var liksom det lykkeligste øyeblikket i livet mitt, og jeg har sikkert tatt 14 tester tilsammen siden jeg ikke tror på det selv! (Vet jeg høres gal ut!😂)

Unnskyld for den lange romanen her, men jeg er har ikke skrevet noe på noen forum tidligere, bare lest masse. Og jeg er en bekymret gravid som vil vite alt om alt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg tør ennå ikke helt tro det. Men er endelig gravid igjen. Etter å ha hatt 2 MA og 1 SA ble vi endelig gravide igjen. Faktisk 14 dager etter SA var jeg gravid igjen. Er nå 10+5. Har vært på 2 ultralyder. Alt ser bra ut. så nå har jeg håp om at dette går bra. Har termin (i følge appen) 5 august.  Hadde siste UL i går pga blødning i helgen. skal si jeg ble ganske stressa. men så var det bare morkaken som lå foran åpningen, helt normalt i følge gyn. den flytter seg senere..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på tidlig ultralyd! Det vR helt fantastisk ❤️ Fikk se en bitteliten sak, og et hjerte som slo sterkt. Fikk også høre hjertelyden. Alt så bra ut så langt. Er en dag lenger på vei enn jeg trodde. Så er 8+3. Fikk termin 18 August. Nå ble det plutselig mer virkelig! Er så glad!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test på julaften.. 

Har en fra før, 2012. Hadde i 2013 sa, og ikke en eneste positiv test siden da, før nå. Ifølge jm termin rundt 24 august og i følge app 29 august. 

Klarer ikke helt glede meg over det enda, har en dårlig feeling og er redd. Kan ha med at jeg er sykemeldt for tiden pga stress og utmattelse å har mer tid å tenke på alt negativt kanskje 🤔

Større og ømme bryst, konstant kvalm, utrolig luktesans og konstant trøtt å sliten. 

Anonymkode: 024d7...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg med sikkerhet at jeg også hører til på august gruppen😍

Vært på tul i dag (7+3) og fikk se en perfekt liten skapning med bankende hjerte! 

Termin 31 august❤️❤️

344FF46A-C3A5-4892-B59B-886DE5879856.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...