Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

Her tar man noen måneders pause, så ramler man inn i fortvilelsen en kveld etter den jævla mannen har svidd kakemennene og her befinner det seg altså en ny julekalender! 18 sider med forhud, bilsikring, GOT og kålfargede polakker! Og dette har jeg gått glipp av, bare fordi jeg har studert og vært en god mor. Jeg burde igangsette selvpiskingen umiddelbart. Tilgi meg dibbere, jeg visste ikke hva jeg gjorde. 🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.12.2018 den 10.15, Fru Banderas skrev:

-samtidig som at hun påpeker at både låtskriving og sær skriving er innafor.

Banderas og Luten får migrene, skrur av skjermen og går en tur i skogen. "Der fikk dem passet deres påskrevet", konkluderer Annie.

Neineinei. "Der fikk dem passet deres på skrevet", konkluderer Annie. Skarre værra så skarre værra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sug lut skrev:

Neineinei. "Der fikk dem passet deres på skrevet", konkluderer Annie. Skarre værra så skarre værra. 

På skrevet.

Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mumua skrev:

Her tar man noen måneders pause, så ramler man inn i fortvilelsen en kveld etter den jævla mannen har svidd kakemennene og her befinner det seg altså en ny julekalender! 18 sider med forhud, bilsikring, GOT og kålfargede polakker! Og dette har jeg gått glipp av, bare fordi jeg har studert og vært en god mor. Jeg burde igangsette selvpiskingen umiddelbart. Tilgi meg dibbere, jeg visste ikke hva jeg gjorde. 🤦‍♀️

Juleglede å se deg, Mumua, og måtte kakemannen din få orden på baksten sin snarest! Eller namsmannen din, som autokorrekt mener passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mumua skrev:

Her tar man noen måneders pause, så ramler man inn i fortvilelsen en kveld etter den jævla mannen har svidd kakemennene og her befinner det seg altså en ny julekalender! 18 sider med forhud, bilsikring, GOT og kålfargede polakker! Og dette har jeg gått glipp av, bare fordi jeg har studert og vært en god mor. Jeg burde igangsette selvpiskingen umiddelbart. Tilgi meg dibbere, jeg visste ikke hva jeg gjorde. 🤦‍♀️

Du er tilgitt, så sant du nå lar egne unger klare seg med svidde kakemenn, og sporenstreks hiver deg inn i jakten på Jesusbarnet, eller var det barneLuten?  Eller barnelege kanskje,  det mente autocorect...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, sug lut skrev:

Juleglede å se deg, Mumua, og måtte kakemannen din få orden på baksten sin snarest! Eller namsmannen din, som autokorrekt mener passer bedre.

Hoho, skulle nok fyret opp namsmannen og, om jeg var i riktig humør. Jeg var lur nok til å prioritere kakedamer, kakeengler og kakeelefanter denne runden, så det var kun mennene som gikk tapt. Det var forsåvidt greit, hvem trenger vel menn uansett. Da ser jeg naturlig nok bort fra kålfargede polakker med sametruse og hyllebærsaft i baklomma 😍 Finnes slikt i kakemannform mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, jooooooda skrev:

Du er tilgitt, så sant du nå lar egne unger klare seg med svidde kakemenn, og sporenstreks hiver deg inn i jakten på Jesusbarnet, eller var det barneLuten?  Eller barnelege kanskje,  det mente autocorect...

Barnelege som luter kanskje? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Jeg tror Mumua er nissen. 

Neida 🤥 

Nissen sitter jo på låven med sin julegrøt. Jeg ligger på loftstua og er bare god og søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mumua skrev:

Neida 🤥 

Nissen sitter jo på låven med sin julegrøt. Jeg ligger på loftstua og er bare god og søt.

Vil du bytte? Jeg er hverken god eller søt her jeg ligger, bastet og bundet i baksetet på en gammal holk kjørt av en psykotisk dame-Josef på glatte polske vinterveier, og venter på mine redningskvinner, som synger trestemt alkopop på lugaren på ei Østersjø-ferje. Jeg tenker at du muligens bør hoppe inn og ta ledelsen her, du er garantert bedre operativt kvalifisert enn Bertrand Larssen noen gang var, profilbildet ditt lyser rabiat kattedame og de er livsfarlige.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 17. 

Denne julekalenderen er kjørt igjennom Google translate og deretter presset i syltepresse. Forfatteren tar overhodet ikke noe ansvar for hvordan historien utarter seg som en følge av dette. 

I den polske bilen begynner nå panikken å bre seg. - Hjælp! Jeg vil hjem til juuuul! Jeg vil hjem til julekukene! Slepp meg ut! Polske kjøtere! bæljer Jesusbarnet. 

Polakkene taster vilt inn i Google translate. - Jesus sier; Penisene  deres skal falle av og spises av sjakaler!! 

- VI ER BLITT FORBANNET AV DEMONJESUS!!! hyler kidnapperne og hiver armene i været. Dermed kjører bilen  av veien og havner oppned ei svensk grøft utenfor Maglarp. 

På Nordbysenteret er situasjonen også tilspisset. Tre anonyme brukere slåss om den siste posen med Caprisonne, og Giss har fått et nervøst sammenbrudd av alle som fyller handlevognene med bacon og juleskinke. - Dere kunne like gjerne ha spist meg!!? hviner hun, men angrer straks. Tre anonyme brukere ser litt for lenge på henne og legger tilbake fire pakker medisterpølse og en spekeskinke. (Er de blitt veganere? Eller satte Giss dem på en uhyrlig tanke?). 

Mumua får roet gemyttene ved å minne alle på at dersom de bruker for lang tid på å hamstre snus og gräddost, så blir det ingen tur til Systembolaget. Alle får fart på seg og styrter til kassen. 

Den polske bilen ligger øde og forlatt i den svenske grøfta. Er alle uskadd? Hvor er det blitt av dem? Har polakkene fortsatt penisene sine i behold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Vil du bytte? Jeg er hverken god eller søt her jeg ligger, bastet og bundet i baksetet på en gammal holk kjørt av en psykotisk dame-Josef på glatte polske vinterveier, og venter på mine redningskvinner, som synger trestemt alkopop på lugaren på ei Østersjø-ferje. Jeg tenker at du muligens bør hoppe inn og ta ledelsen her, du er garantert bedre operativt kvalifisert enn Bertrand Larssen noen gang var, profilbildet ditt lyser rabiat kattedame og de er livsfarlige.

Jammen, vi er da på vei, Luten!

Det er jo ikke bare-bare å samle sammen en busslast med fulle dibbere for redningsaksjon. Reiselederen har jo vært så uforsiktig å slippe oss av på Nordby. 

Hold ut - vi kommer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, jooooooda skrev:

Tredje side? Virkelig? Her er det noe rart på gang! Jeg tror det må være en konspirasjon. Jeg klarer ikke helt sånn på stående fot å komme på en troverdig teori på hvordan barnevernet og de kåløyefargede ploske JesusLutkjøperne har klart å dempe oss helt ned til tredje side. Det må være en eller annen form for sensur. Jeg melder herved barnevernsdamene og kålhuene til Ann Christin for bruddd på ett eller annet. Ann Christin, kan du komme tilbake nå, det skjer ike noe mer i Mjøndalen i kveld.

Nei nei nei, jeg nærmer meg ikke Mjøndalen før jeg måtte på biltema! Det er broderns felt! Han som var med i Mjøndalen rånebil og hang der oppe ;) Så sensur er helt lov der oppe, fritt vilt for alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ann Christin skrev:

Nei nei nei, jeg nærmer meg ikke Mjøndalen før jeg måtte på biltema! Det er broderns felt! Han som var med i Mjøndalen rånebil og hang der oppe ;) Så sensur er helt lov der oppe, fritt vilt for alle :D

Denne kalenderen mangler seriøst noen rånere. @the amazing spidermamma, nissen og rånere og englene på marken, en hyrde eller to (for en hyrdestund) og Krampus er sårt savnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å gjøre oppmerksom på at den originale  julematen er GRØT!!!!!

Nissen sitter jo ikke på låven og spiser ribbe eller lutefisk med bacon, vel? Jeg bare nevner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Giss skrev:

Jeg ønsker å gjøre oppmerksom på at den originale  julematen er GRØT!!!!!

Nissen sitter jo ikke på låven og spiser ribbe eller lutefisk med bacon, vel? Jeg bare nevner det!

Jeg tror du trenger noen militante grisehyrder! Megamilitante veganerhyrder, rett og slett!

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

Jeg tror du trenger noen militante grisehyrder! Megamilitante veganerhyrder, rett og slett!

Vi har da en militant veganer her.

Eline?
Elisa?

Jeg husker ikke helt hva hun heter, men jeg tror helt sikkert hun kan hjelpe deg, Giss 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gale damen skrev:

Vi har da en militant veganer her.

Eline?
Elisa?

Jeg husker ikke helt hva hun heter, men jeg tror helt sikkert hun kan hjelpe deg, Giss 🙂

Hun kler hyrdestav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i ettermiddag forsøkt å finne en kledelig kjole til julaften.

For å gjøre en lang historie kort, må det være et halvt liv siden jeg så meg selv bakfra og fra siden i et prøverom, for det synet som ventet meg kunne ingen forberedt meg på.

Jeg har blitt en meisebolle!

Hadde det ikke vært for at jeg allerede har fått meg julenick, ville jeg sporenstreks opprettet et under nicket "Meisebolla". Med dette som bakteppe, ber jeg deg ærbødigst, Spidermamma, om å lese  følgende søknad, og ha den in mente til luke 18 og utover.

 

 

SØKNAD OM SEXY BIROLLE I DE SISTE FÅ LUKENE SOM GJENSTÅR.

Jeg henvender meg til Dem med det ønske om å bli tilskrevet en rolle som sexy deltaker,
da jeg dessverre har vært utsatt for meg selv i profil,
kun iført undertøy,
med de traumer det medførte.

Jeg ber om forståelse for at jeg trenger å lese om meg selv som en sexy skapning frem til jul.
Håper De tar min søknad til følge.
Jeg er åpen for alle slags roller.

Mvh. Dramy Meisebolle Banderas

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs. Dramy skrev:

Jeg har i ettermiddag forsøkt å finne en kledelig kjole til julaften.

For å gjøre en lang historie kort, må det være et halvt liv siden jeg så meg selv bakfra og fra siden i et prøverom, for det synet som ventet meg kunne ingen forberedt meg på.

Jeg har blitt en meisebolle!

Hadde det ikke vært for at jeg allerede har fått meg julenick, ville jeg sporenstreks opprettet et under nicket "Meisebolla". Med dette som bakteppe, ber jeg deg ærbødigst, Spidermamma, om å lese  følgende søknad, og ha den in mente til luke 18 og utover.

 

 

SØKNAD OM SEXY BIROLLE I DE SISTE FÅ LUKENE SOM GJENSTÅR.

Jeg henvender meg til Dem med det ønske om å bli tilskrevet en rolle som sexy deltaker,
da jeg dessverre har vært utsatt for meg selv i profil,
kun iført undertøy,
med de traumer det medførte.

Jeg ber om forståelse for at jeg trenger å lese om meg selv som en sexy skapning frem til jul.
Håper De tar min søknad til følge.
Jeg er åpen for alle slags roller.

Mvh. Dramy Meisebolle Banderas

 

Pass deg for elgen. Den er ram på meiseboller. Mamma lurte en påske på hvorfor meisebollene alltid var borte noen timer etter ho hang de, men min sønn oppdaget det kjapt. Da elgen plutselig sto i hagen hennes å glefset i seg bollen. 

 

Grøt, ribbe hvorfor kan man ikke spise noe godt på julkvelden egentlig.  Jeg er oppvokst i ribbeland og gift med en i fra ribbeland og hver jul angrer jeg på at jeg ikke fant meg en i fra pinnekjøtt land.

 

Hva spiser de til jul i Polen? Hvis det er noe godt kan jeg vurderer å bytte plass med luten hvis ikke vi klarer å redde henne uten å ofre noe.

Selv om jeg har kanskje ikke så mye å gjøre i polen når jeg blir så full at gardemoen snurrer av 2 glass vegansk boble vin.

Vi må foresten lufte meg ofte jeg blir lett bilsyk på buss. Og blir jeg for bilsyk så blir andre bilsyk.

Anonymkode: 8f948...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pass deg for elgen. Den er ram på meiseboller. Mamma lurte en påske på hvorfor meisebollene alltid var borte noen timer etter ho hang de, men min sønn oppdaget det kjapt. Da elgen plutselig sto i hagen hennes å glefset i seg bollen. 

 

Grøt, ribbe hvorfor kan man ikke spise noe godt på julkvelden egentlig.  Jeg er oppvokst i ribbeland og gift med en i fra ribbeland og hver jul angrer jeg på at jeg ikke fant meg en i fra pinnekjøtt land.

 

Hva spiser de til jul i Polen? Hvis det er noe godt kan jeg vurderer å bytte plass med luten hvis ikke vi klarer å redde henne uten å ofre noe.

Selv om jeg har kanskje ikke så mye å gjøre i polen når jeg blir så full at gardemoen snurrer av 2 glass vegansk boble vin.

Vi må foresten lufte meg ofte jeg blir lett bilsyk på buss. Og blir jeg for bilsyk så blir andre bilsyk.

Anonymkode: 8f948...fe8

HAHAHA ser for meg Meisebolle Dramy kurtiseres heftig av Skogens Kongle (den dyslektiske elgen).

Har du forøvrig vurdert polygami? En pinnekjøttmann i tillegg? Som du bare kan stue vekk med julepynt forøvrig, men som tas fram sånn fx annenhver julaften som pinnekjøttalibi?

 Gud veit hva de spiser i Polen til jul? I Tsjekkia er det i hvert fall ikke liv laga - de spiser karpe. Det høres bare enda tristere ut enn juletorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jesusbarnet sikret skikkelig i bilen? For hvis den nå ligger på taket og han/hun ikke var sikret tilstrekkelig er jeg redd polakkene har drept jesusbarnet nå....

Anonymkode: dc1d3...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, sug lut skrev:

Vil du bytte? Jeg er hverken god eller søt her jeg ligger, bastet og bundet i baksetet på en gammal holk kjørt av en psykotisk dame-Josef på glatte polske vinterveier, og venter på mine redningskvinner, som synger trestemt alkopop på lugaren på ei Østersjø-ferje. Jeg tenker at du muligens bør hoppe inn og ta ledelsen her, du er garantert bedre operativt kvalifisert enn Bertrand Larssen noen gang var, profilbildet ditt lyser rabiat kattedame og de er livsfarlige.

Høres ut som min ekspertise er tiltrengt, jeg er tilfeldigvis spesialisert på slike tilfeller (bittelitt sært, men veldig spisset utdanning). Jeg skal sale opp S-maxen, finne frem kassetten med lystig 90-talls pop (for at det ikke skal bli for tung stemning), hiver kjetting, pisk og fårepølse inn i baksetet og trer balaklavaen raskt over hodet. Hold ut Lut, Winter is coming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jesusbarnet sikret skikkelig i bilen? For hvis den nå ligger på taket og han/hun ikke var sikret tilstrekkelig er jeg redd polakkene har drept jesusbarnet nå....

Anonymkode: dc1d3...3ad

Det hadde vært usannsynlig trist! Og u-julete! Og hvis så er tilfelle går jeg rett i rugg i et hjørne i dyp julepsykose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...