Gå til innhold

Hva er det mest harry du vet om til hus og hjem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svarte/lilla tapeter (gjerne med mønster som glitrer) er det mest harry jeg ser. Og "lysekroner" som er helt nye, gullrammer som er altfor store, svarte skinn over møblene osv. 

Anonymkode: 43768...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Svarte/lilla tapeter (gjerne med mønster som glitrer) er det mest harry jeg ser. Og "lysekroner" som er helt nye, gullrammer som er altfor store, svarte skinn over møblene osv. 

Anonymkode: 43768...e51

Gullrammer som er alt for store? Hva mener du med det?

Anonymkode: 0d2e3...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎09‎.‎2018 den 11.07, Anonym bruker skrev:

Godt vi er forskjellige🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gullrammer som er alt for store? Hva mener du med det?

Anonymkode: 0d2e3...0ba

Brede, overdimensjonerte rammer som egentlig bare passer på enorme malerier på museer. Det som tidligere ble kalt "homsebarokk"... Men det er det vel ikke lov å tulle med i dag, sikkert altfor stigmatiserende:) 

Anonymkode: 43768...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2018 den 13.57, Anonym bruker skrev:

Her inne er så mange opptatt av hva som er «harry». 

Det er ikke alt jeg liker her i verden, både når det gjelder navn, interiør, klær osv. Likevel velger jeg å holde det for meg selv. Det er jo min personlige smak, og den er riktig for meg, ikke alle andre. 

Her inne har jeg lagt merke til at folk fryder seg når de får lov å snakke dritt om andres valg. Lurer på hvordan barn dere oppdrar der det er OK å gjøre narr av andre. 

Helt uskyldig mener dere sikkert. Det er kanskje folk her inne som har den stilen dere henger ut. 

Nei, jeg har nesten ingen av de tingene som nevnes da,men dere synes sikkert mitt hjem er tragisk. Jeg har mye arvede møbler. Skikkelig gamelt endel av de. Har en slagbenk ved kjøkkenbordet som er 200 år. Har filleryer på gulvet, ikke fordi de er så fine men fordi bestemor har vevet de (og fordi det er gulvkaldt) jeg har en gammel stige på badet faktisk, den er fra trehytta til pappa da han var barn. 

Ellers er det fritt for visdomsord og masseprodusert dekor. 

Synes det er bra folk har forskjellig smak, og jeg besøker heller et «harry» hjem så lenge menneskene er varme og inkluderende fremfor det perfekte hjem (i deres øyne) med dømmende mennesker som tror de besitter fasiten hva personlig smak angår. 

Anonymkode: 6fca2...52c

Aaaaah...mennesket på sitt verste er tilnærmet en levende bakterie som formerer seg via likesinnede og livnærer seg på hat. Gjennom alle tider. Uoriginalt og såååå last year. Eller decade. Century om du vil. Men bakterier er vanskelig å temme, der er noe vi alle vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke denne fascinasjonen for gipsvegger. Gips er et fullstendig dødt materiale, skjørt og stygt. Du må ha spesialutstyr for å henge opp noe som helst, og hakk og sår oppstår bare du ser stygt på dem. Kommer aldri  inn i mitt hjem. Takke meg til smartpanel, det ser i alle fall levende ut. Et spikerhull i smartpanel kan man fylle med akrylmasse og ev såvidt dra over maling, så er det borte. 

Anonymkode: 672af...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke denne fascinasjonen for gipsvegger. Gips er et fullstendig dødt materiale, skjørt og stygt. Du må ha spesialutstyr for å henge opp noe som helst, og hakk og sår oppstår bare du ser stygt på dem. Kommer aldri  inn i mitt hjem. Takke meg til smartpanel, det ser i alle fall levende ut. Et spikerhull i smartpanel kan man fylle med akrylmasse og ev såvidt dra over maling, så er det borte. 

Anonymkode: 672af...723

I grunnen ikke, fordi det er en fake struktur i smartpanelet som man eliminerer hvis man bruker akryl- eller sparkelmasse. Da blir det et slett område på en ru overflate, og hullet vil på den måten aldri forsvinne. 

Jeg har ingen av de problemene du skisserer med mine gipsvegger. 

Anonymkode: 9d1a2...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...