Gå til innhold

Hva er det mest harry du vet om til hus og hjem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Brune treskap fra 90 og 2000-tallet som blir halvhjertet hvitmalt og skifter knotter kjøpt på kremmerhuset.

Sjukt mye pynteputer i sofaer og senger. 

Billige kaffemaskiner som støver ned og ikke er i bruk.

Anonymkode: e0852...8d4

Billige kaffemaskiner?? 

Forklar.. 

Anonymkode: 246aa...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få meg rosa nylonteppe til å ha under toalettet. Og oppå lokket skal jeg få meg samme utførelse i trekk. det er harry men jeg elsker det. Jeg ønsker meg også trekk til toalettpapirer. Slike med dukker inni. 

Anonymkode: 79e1b...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, soleia skrev:

Ja, ja, som det står over her, så er det ikkje noko gale i å vere harry, du kan vere hyggelig og grei for det 😆

Det har eg også, og vil ha enda meir 😂det er eg  som skal trivst her 

Anonymkode: 4eb49...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har eg også, og vil ha enda meir 😂det er eg  som skal trivst her 

Anonymkode: 4eb49...0b3

Godt poeng! De som ikke liker seg kan jo bare tufte videre.

Anonymkode: 79e1b...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som har sagt at det er noe galt i å være harry. Og det er uansett forskjell på hva folk synes er harry. Det er jo bare på gøy dette her. Jeg har for eksempel noen klesplagg av polyester, har masse falske planter, bruker selvbruningskrem og har høyttalere i mange rom. Alt det er skikkelig trollharry. 

Hi 

Anonymkode: 9d1a2...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ingen som har sagt at det er noe galt i å være harry. Og det er uansett forskjell på hva folk synes er harry. Det er jo bare på gøy dette her. Jeg har for eksempel noen klesplagg av polyester, har masse falske planter, bruker selvbruningskrem og har høyttalere i mange rom. Alt det er skikkelig trollharry. 

Hi 

Anonymkode: 9d1a2...1c6

Er det skikkelig harry og ha klær av polyester?

Anonymkode: 0d2e3...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det skikkelig harry og ha klær av polyester?

Anonymkode: 0d2e3...0ba

Ja, det er harry å ha klær av alt som startet med polyo. Miljøversting. 

Anonymkode: 79e1b...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Billige kaffemaskiner?? 

Forklar.. 

Anonymkode: 246aa...f78

Sikkert sånne som meg. 

Jeg har en kaffetrakter fra ca år 2000 som jeg kanskje bruker 3-4 ganger i året 😆

Anonymkode: 6e11c...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert sånne som meg. 

Jeg har en kaffetrakter fra ca år 2000 som jeg kanskje bruker 3-4 ganger i året 😆

Anonymkode: 6e11c...ff5

Glemte å nevne at den kostet 99.- 😮😉😆

Anonymkode: 6e11c...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glemte å nevne at den kostet 99.- 😮😉😆

Anonymkode: 6e11c...ff5

Jeg óg. Har en moccamaster som brukes kun til gjester. Blir fort litt støv på den ;)

Anonymkode: 8371b...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skinnsofa, recliner i skinn, sånn klistermerke av marmor på møbler 🤢

wallstickers, lyslykter

Anonymkode: 40626...fa1

Klistermerke av marmor? Det vet jeg ikke hva er, opplys meg!

Anonymkode: 372a5...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal få meg rosa nylonteppe til å ha under toalettet. Og oppå lokket skal jeg få meg samme utførelse i trekk. det er harry men jeg elsker det. Jeg ønsker meg også trekk til toalettpapirer. Slike med dukker inni. 

Anonymkode: 79e1b...0ef

Bare husk å vaske teppet og dolokktrekket ofte 😜 Alle gamle hadde teppe på do og slik dukke før. Artig 😁 

Jeg har dessverre ingen klar stil, men jeg får sikkert pekefingeren av dannelsespolitiet, for manglende estetisk sans og. Jeg er god venn med IKEA, og det er sikkert harry i manges øyne. 

Anonymkode: c16db...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, nå fikk du meg til å smile😄Den var dritsøt🤪

Anonymkode: 1908c...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er sikkert harry☺️ Her er det salig blanding av IKEA, møbler fra mellomkrigstiden, hjemmelaget og fra bohus/bomøbler. Eneste jysk-møbler slipper ikke innom døra her. Men det handler om kvalitet og ikke minst mangel på service. Ingen veggord, men et par små metallskilt. Moderne lamper, klassiske lamper og retro-lampe. Foreløpig ingen gulvtepper. Men gulvbelegg. Pynten er hummer og kanari, men bare ting som betyr noe for meg☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er Harry når ting blir for prangende. Merkeklær med stor logo så alle ser merke f.eks.  Vi har fleipa om å få personlig bilskilt på den gamle haugen av en bil vi har. Nå skal vi kjøpe ny(ere) bil, og den er mye mer prangende i seg selv. Når fjaggen da leker med tanken på personlig bilskilt så ringer alle alarmklokker hos meg, det vil IKKE funke, det er harry. På den gamle bilen hadde det vært ironisk, på den nye ville det være skrytete.

 

Av interiør så er jeg ikke så streng, alle har ulik smak. Men ting som åpebart er kjøpt for merket sin skyld, og ikke har noen funksjon, synes jeg er harry. En og annen merketing er ikke feil, men hvis alt som er i vinden kjøpes inn, uten å passe sammen hverken med hverandre eller resten av huset, blir det feil. Et hjem som er innredet med en fant fra hver bygd er derimot ikke harry, det er personlig.

Jeg synes også det er harry med julelys ute i alle slags farger, som blinker værre enn på et diskotek. Jeg synes det kan funke med som pynter på en gjennomført måte, om ikke annet så er det fascinerende, men noen prøver bare for hardt. Det ser ut som om de bare har kasta lyslenker og lys rundt på alt de kan finne av busker og kratt.

 

 

Anonymkode: c1d28...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
På 22.9.2018 den 2.04, Anonym bruker skrev:

For min del er det flosstepper og smartpanel. 

Anonymkode: 9d1a2...1c6

Venninna mi sa det samme da vi pusset om samtidig, jeg la smartpanel, hun la gips. Et år etterpå så hennes vegger FOR JÆVLIGE ut. Noen forsøkte å fortelle henne at gipsplater og 3 viltre guttunger er en dårlig kombinasjon, men det ville hun ikke høre på. Smartpanel var jo så harry, må vite...

Veggene mine er kanskje harry, men de ser ut som nye, 4 år etterpå. 

Endret av Darwinia:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... her vil jeg bare trekke frem svigermors hang til alt som glitrer, skinner og lyser. 

Feks et full-size dådyr satt sammen av lysende plastdioder. Står utenfor huset til jul og lyser opp 👍🏻

Anonymkode: 05406...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Darwinia:-) skrev:

Venninna mi sa det samme da vi pusset om samtidig, jeg la smartpanel, hun la gips. Et år etterpå så hennes vegger FOR JÆVLIGE ut. Noen forsøkte å fortelle henne at gipsplater og 3 viltre guttunger er en dårlig kombinasjon, men det ville hun ikke høre på. Smartpanel var jo så harry, må vite...

Veggene mine er kanskje harry, men de ser ut som nye, 4 år etterpå. 

Mine gipsvegger ser helt nye ut etter mange år og viltre barn. 

Anonymkode: 9f85c...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine gipsvegger ser helt nye ut etter mange år og viltre barn. 

Anonymkode: 9f85c...134

Kanskje ikke like viltre? Eller viltre på en måte som ikke går utover vegger? Eller kanskje du er litt flinkere til å begrense?

Men at smartpanel tåler mye mer enn gips, er jo fakta😊 Gips funker kanskje for deg og mange andre. Jeg har vært i mange hjem (noen UTEN barn😂) hvor det IKKE funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...