Gå til innhold

Å rive barn ut av armene på foreldrene

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Herregud??» Det var da ikke det jeg spurte om. Prøv igjen. 

Anonymkode: 5b7db...e0a

Ja, jeg prøver på ny: Det å krysse grensen fra Mexico til USA har alltid vært et problem. Det er bare det at Trump er den første til å gå så hardt ut! Så, ja, det med Obama er sant! Trump har jo vist seg som en handlingens mann og den første til å få møte med en viss annen galning!

Anonymkode: f526e...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg prøver på ny: Det å krysse grensen fra Mexico til USA har alltid vært et problem. Det er bare det at Trump er den første til å gå så hardt ut! Så, ja, det med Obama er sant! Trump har jo vist seg som en handlingens mann og den første til å få møte med en viss annen galning!

Du motsier deg selv. Trump «var den første til å gå så hardt ut? Så ja, det med Obama er sant?» Hva betyr det? 

Jeg spør om dette foregikk også med Obama som president. Ble barn revet ut av foreldrenes armer da og, på samme måte som nå under Trumps ledelse? Noen som vet?

Gjest Antarctica
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev at foreldrene ble sendt ut uten barna. Da syntes jeg du var en naturlig person å spørre.

Nå blir det sansynlig vis gjort endringer. I praksis betyr vell det at barna kan plasseres i et slags fengsel, sammen med foreldrene, men på ubestemt tid. Sansynlig vis en dårligere løsning for barna. Regner med at alle som har skrevet under på opprop er kjempefornøyde.

Anonymkode: 7b017...f73

Det er dårligere å være i fengsel MED mor og far enn å være i fengsel UTEN dem...?

Vårherre bevares.

Gjest Antarctica
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du motsier deg selv. Trump «var den første til å gå så hardt ut? Så ja, det med Obama er sant?» Hva betyr det? 

Jeg spør om dette foregikk også med Obama som president. Ble barn revet ut av foreldrenes armer da og, på samme måte som nå under Trumps ledelse? Noen som vet?

Det har foregått i ca 16 måneder. Så nei. Det var annen praksis før.

Gjest Antarctica
Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ved å dyrke og applaudere galningen, ja.

Skrevet
10 minutter siden, Pashla skrev:

Ved å dyrke og applaudere galningen, ja.

Han er uansett den første.

Gjest Antarctica
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er uansett den første.

Det er ingen stor ære i å være den første som bejubler en tyrann nok til å bli godtatt av vedkommende.

Skrevet
7 timer siden, Pashla skrev:

Det har foregått i ca 16 måneder. Så nei. Det var annen praksis før.

Takk. Var bare det jeg lurte på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...