Evablaum Skrevet 14. april 2018 #76 Skrevet 14. april 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe. Jeg tenkte å foreslå at Petra kan holde tale, arrangere lek (er) i gavedrysset, men tror ikke det faller i god jord hos henne . Hun tenker at hun kun fremstår som nær venninne ved å være arrangør 🤔 HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Hun ER en veldig nær venninne.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #77 Skrevet 14. april 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke så mye som skal planlegges. Så lenge vi ikke trenger og møtes går det jo fint. Kan planlegge via messenger/Facebook HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Da er problemet løst da 😊 Anonymkode: 28a77...dee
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #78 Skrevet 14. april 2018 Det er jo du som lager drama her. Og svarene dine bare underbygger dette. JEG vil ikke samarbeide med folk ikke JEG liker. Hun var uhøflig mot MIN mann osv. Men dette ha handler ikke om deg. Hun er en nær venninne av din søster. Hun som er i sentrum vettu. Men som en ekte drama queen ser du neppe dette. Men du, hvis du ser så mange her som mener du lager drama... da kan du gå ut i fra at de rundt deg gjør det samme også, selvom de ikke sier det til deg. Anonymkode: ad3d3...d92
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #79 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, Evablaum skrev: Hun ER en veldig nær venninne. Ja, selvfølgelig er hun det, virker imidlertid som at hun assosierer arrangør med å være nær venninne. Hun er ikke noe mindre nær venninne av og ikke være arrangør HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #80 Skrevet 14. april 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, selvfølgelig er hun det, virker imidlertid som at hun assosierer arrangør med å være nær venninne. Hun er ikke noe mindre nær venninne av og ikke være arrangør HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Hun føler jo tydeligvis det. Du får henne til å føle det antageligvis Anonymkode: d160c...35d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #81 Skrevet 14. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun føler jo tydeligvis det. Du får henne til å føle det antageligvis Anonymkode: d160c...35d Nå er det vel vennskapet som avgjør hvor nære man er. At Petra føler det motsatte, må hun ta på sin kappe.Hi skal ikke anerkjenne hvor nært vennskapet er på grunnlag av hvem som står som arrangør. Er forresten søsteren din i gruppa på fb hi? Anonymkode: fccae...086
Polly-Esther Skrevet 14. april 2018 #82 Skrevet 14. april 2018 Dere krangler om å få arrangere babyshower?! Hahahahaha 😂😂 La nå henne få være med, er det så jævlig nøye da? Be the bigger person.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #83 Skrevet 14. april 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det vel vennskapet som avgjør hvor nære man er. At Petra føler det motsatte, må hun ta på sin kappe.Hi skal ikke anerkjenne hvor nært vennskapet er på grunnlag av hvem som står som arrangør. Er forresten søsteren din i gruppa på fb hi? Anonymkode: fccae...086 Det er overraskelsesgavedryss så søsteren min er ikke med i gruppa. Jeg sa til Petra at hun får være medarrangør siden det er så viktig for henne, med forbehold at all planlegging skjer via Messenger eller facebookgruppa. Så får vi se om hun godkjenner eller lager ytterligere sak HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #84 Skrevet 14. april 2018 51 minutter siden, Polly-Esther skrev: Dere krangler om å få arrangere babyshower?! Hahahahaha 😂😂 La nå henne få være med, er det så jævlig nøye da? Be the bigger person. Ja, Jeg ble så lei av hele opplegget at jeg sa hun fikk være arrangør. HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #85 Skrevet 14. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun føler jo tydeligvis det. Du får henne til å føle det antageligvis Anonymkode: d160c...35d Hvis en så liten ting får henne til å tvile på sin relasjon til den gravide venninnen, så kan de umulig være spesielt close... Anonymkode: 7afc8...b45
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #86 Skrevet 14. april 2018 På 13.4.2018 den 9.07, Anonym bruker skrev: Det er jo du som lager drama Om hun er en nær venninne av søsteren din og kanskje så for seg at hun skulle arrangere babyshower for henne er det vel ikke så rart at hun vil være med å arrangere når det da ble du som tok det første initiativet. Hvorfor kan ikke hun også få stå som arrangør om hun ønsker det? Anonymkode: 61f26...567 Eit godt tegn på PETRA. Anonymkode: 680e2...f60
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #87 Skrevet 14. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er overraskelsesgavedryss så søsteren min er ikke med i gruppa. Jeg sa til Petra at hun får være medarrangør siden det er så viktig for henne, med forbehold at all planlegging skjer via Messenger eller facebookgruppa. Så får vi se om hun godkjenner eller lager ytterligere sak HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Da spiller det jo ingen rolle hvem som står som arrangør. Petra trenger visst en realitetsorientering. Anonymkode: fccae...086
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #88 Skrevet 14. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis en så liten ting får henne til å tvile på sin relasjon til den gravide venninnen, så kan de umulig være spesielt close... Anonymkode: 7afc8...b45 Hun har vel ett enormt behov for bekreftelser. Skulle ikke tro hun var psykolog. HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #89 Skrevet 14. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har vel ett enormt behov for bekreftelser. Skulle ikke tro hun var psykolog. HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Tok vel utdannelsen for å tette igjen sårene i sitt eget sjeleliv. Anonymkode: 7afc8...b45
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #90 Skrevet 14. april 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er overraskelsesgavedryss så søsteren min er ikke med i gruppa. Jeg sa til Petra at hun får være medarrangør siden det er så viktig for henne, med forbehold at all planlegging skjer via Messenger eller facebookgruppa. Så får vi se om hun godkjenner eller lager ytterligere sak HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Tro nok Petra vil ha all kontroll og kun mine forslag er best. Anonymkode: 680e2...f60
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #91 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tok vel utdannelsen for å tette igjen sårene i sitt eget sjeleliv. Anonymkode: 7afc8...b45 Bra beskrivelse! Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #92 Skrevet 14. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tro nok Petra vil ha all kontroll og kun mine forslag er best. Anonymkode: 680e2...f60 Vi får vente å se. Hun skrev at hun ikke skulle lage trøbbel og ikke overkjøre meg.HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #93 Skrevet 14. april 2018 Søsteren din er på en måte heldig som har så mange i livet sitt som er glad i henne, at dere kappes om å være mest viktig for henne og gjøre stas på henne. Det er mange mennesker som ville gitt mye for å i det hele tatt ha noen som ville ordne til babyshower for dem. Når det er sagt så virker dere som en smålig og kranglete gjeng alle sammen, som ikke evner å sette det som er viktig i fokus: nemlig å gi søsteren din en koselig oppmerksomhet i forbindelse med at hun skal ha baby. Det fremstår egentlig som viktigere for dere å ri deres kjepphester, enn å gjøre stas på søsteren din. Og det går meg til å lure på om det egentlig er henne dere gjør det for, eller om dere bare bruker dette som en mulighet til å "ta" hverandre. Anonymkode: 62a87...448
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #94 Skrevet 14. april 2018 Fokuset her bør være babyshower og søstera di,ikke alle dere andre. Du bør sette alle inviterte som arrangør haha... Poenget er egentlig å ha det gøy! Anonymkode: 5703b...1b8
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #95 Skrevet 14. april 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fokuset her bør være babyshower og søstera di,ikke alle dere andre. Du bør sette alle inviterte som arrangør haha... Poenget er egentlig å ha det gøy! Anonymkode: 5703b...1b8 I mine øyne er i grunn alle inviterte arrangør. Aldri i livet om søsteren min ville lagt vekt på hvem som er arrangør. Det føles bra å slutte fred. Er faen ikke rart det er krig i verden. HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå