Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #26 Skrevet 13. april 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, hvor ser du at jeg skrev at dere skulle sniffe forhistorien? 😆 Jeg tenkte jeg skulle fatte meg i korthet, men ser at relasjonen til meg og Petra er relevant. Jeg lever fint med at folk er uenig med meg HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Selvfølgelig så er det relevant at du og Petra har en dårlig forhistorie. Hadde du skrevet litt om den, så hadde du nok fått litt andre svar. For sånn som du har skrevet den, så er det du som fremstår som smålig dramaqueen, og det er jo ikke sikkert at det stemmer i det hele tatt. Anonymkode: d160c...35d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #27 Skrevet 13. april 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig så er det relevant at du og Petra har en dårlig forhistorie. Hadde du skrevet litt om den, så hadde du nok fått litt andre svar. For sånn som du har skrevet den, så er det du som fremstår som smålig dramaqueen, og det er jo ikke sikkert at det stemmer i det hele tatt. Anonymkode: d160c...35d Jeg ser den. Var litt for kortfattet det jeg skrev. HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #28 Skrevet 13. april 2018 HI, du er stikk dum. Får en held drøss med råd om å bli voksen og la den stakkars venninna få være med som arrangør, også hiver du deg på det eneste svaret som støtter deg? Du var jo ikke ute etter råd, men bekreftelse! Noe du nesten ikke har fått, da problemet ditt er ikke 'Petra' i det hele tatt, men et sykelig kontroll-og maktbehov. Jeg regner med 'Petra' er sjeleglad for å slippe å ha deg som venninne, og gremmes over å måtte forholde seg til deg i det hele tatt. Leser hun denne tråden, ville jeg rådet henne til å snakke med søsteren din og heller avtale noe annet for de som ikke orker det rare styret ditt, HI. Anonymkode: cd227...779
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #29 Skrevet 13. april 2018 Uansett forhistorie så synes jeg at voksne ikke skal lage så mye drama. Jeg synes du skal slutte med dramaet og gjennomføre med henne som arrangør i tillegg. Du trenger ikke lage drama for ingenting og jeg skjønner heller ikke hva sommer problemet. Hun vil også delta sol arrangør og det er viktig for henne som venn av søsteren din. Om du mener det er hun som lager drama, så er det åpenbart at det ikke er ingenting for henne. Hvis hun er en nær venn av søsteren din, så kan det være viktig for søsteren din også. Er det virkelig så viktig hvem som står som arrangør? Anonymkode: f0fc9...84d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #30 Skrevet 13. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Snakket med en venninne av meg og hun mente jeg burde stå på mitt. Jeg er så ambivalent... HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Jeg sier meg enig med både deg og din venninne, selv om flertallet her tydeligvis er imot 😊 Anonymkode: 104df...43f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #31 Skrevet 13. april 2018 Snakk om å lage problemer ut av ingenting. Hva så om du og hun venninnen ikke er bestevenner. Tenk på den vordende mor. Er det så mye å planlegge da ? Anonymkode: 28a77...dee
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #32 Skrevet 13. april 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sier meg enig med både deg og din venninne, selv om flertallet her tydeligvis er imot 😊 Anonymkode: 104df...43f Huff. Føler at uansett hva jeg gjør blir det galt. Jeg skrev at hun kunne bidra med lek eller liknende dersom hun ønsket det, men det var ikke bra nok for henne . Virker som hun legger sjela i å bli oppført som arrangør. Søsteren min gir blaffen i hvem som er arrangør så lenge det arrangeres gavedryss. Tenk om alle vennene hadde sendt meg personlig melding og spurt om å være arrangør? HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #33 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff. Føler at uansett hva jeg gjør blir det galt. Jeg skrev at hun kunne bidra med lek eller liknende dersom hun ønsket det, men det var ikke bra nok for henne . Virker som hun legger sjela i å bli oppført som arrangør. Søsteren min gir blaffen i hvem som er arrangør så lenge det arrangeres gavedryss. Tenk om alle vennene hadde sendt meg personlig melding og spurt om å være arrangør? HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Åå giid, ja tenk om! Nå oppkonstruerer du falske problemstillinger i tillegg; nok et bevis på at du er dramaqueen'en her. Vet du hva det vil si å forholde seg til fakta? En eneste person har spurt. Og du sier nei fordi du er et ekkelt menneske. Igjen - du er stokk dum og burde la være å arrangere dette i det hele tatt. Anonymkode: cd227...779
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #34 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Huff. Føler at uansett hva jeg gjør blir det galt. Jeg skrev at hun kunne bidra med lek eller liknende dersom hun ønsket det, men det var ikke bra nok for henne . Virker som hun legger sjela i å bli oppført som arrangør. Søsteren min gir blaffen i hvem som er arrangør så lenge det arrangeres gavedryss. Tenk om alle vennene hadde sendt meg personlig melding og spurt om å være arrangør? HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Mulig hun er litt bitter på meg. Husker en gang hun ikke ble invitert i barnet mitt sin 2-årsdag og ble skikkelig fornærmet for det. Hun lagde stor sak av det og skuffelsen var enorm. En gang la jeg ut bilde av meg og mannen samt barnet vårt (tatt av henne, den gangen vi var venner). Hun lagde sak av at jeg ikke oppførte henne som fotograf da jeg la ut bilde på Facebook. Hvis vi skal planlegge gavedrysset sammen må vi møtes alle 3 og jeg er redd det skal bli dårlig stemning. Har fått nok av det opp gjennom årene. Tror det bunner i ganske mye dette at hun er "besatt" av å være arrangør, Hun ønsker makt og kanskje har hun mindreverdighetskomplekser? Huff, og dette bruker jeg tiden min på... HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Chupa chups Skrevet 13. april 2018 #35 Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Huff. Føler at uansett hva jeg gjør blir det galt. Jeg skrev at hun kunne bidra med lek eller liknende dersom hun ønsket det, men det var ikke bra nok for henne . Virker som hun legger sjela i å bli oppført som arrangør. Søsteren min gir blaffen i hvem som er arrangør så lenge det arrangeres gavedryss. Tenk om alle vennene hadde sendt meg personlig melding og spurt om å være arrangør? HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Hadde du hatt empati, hadde du skjønt at hun legger sjela si i det fordi det er viktig for henne. Og det burde du kanskje respektere?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #36 Skrevet 13. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakk om å lage problemer ut av ingenting. Hva så om du og hun venninnen ikke er bestevenner. Tenk på den vordende mor. Er det så mye å planlegge da ? Anonymkode: 28a77...dee Er ikke så mye som skal planlegges. Så lenge vi ikke trenger og møtes går det jo fint. Kan planlegge via messenger/Facebook HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #37 Skrevet 13. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åå giid, ja tenk om! Nå oppkonstruerer du falske problemstillinger i tillegg; nok et bevis på at du er dramaqueen'en her. Vet du hva det vil si å forholde seg til fakta? En eneste person har spurt. Og du sier nei fordi du er et ekkelt menneske. Igjen - du er stokk dum og burde la være å arrangere dette i det hele tatt. Anonymkode: cd227...779 Jeg kunne aldri vært besatt av å være arrangør. Det viser hvor ulike jeg og Petra er.Hi Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #38 Skrevet 13. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig hun er litt bitter på meg. Husker en gang hun ikke ble invitert i barnet mitt sin 2-årsdag og ble skikkelig fornærmet for det. Hun lagde stor sak av det og skuffelsen var enorm. En gang la jeg ut bilde av meg og mannen samt barnet vårt (tatt av henne, den gangen vi var venner). Hun lagde sak av at jeg ikke oppførte henne som fotograf da jeg la ut bilde på Facebook. Hvis vi skal planlegge gavedrysset sammen må vi møtes alle 3 og jeg er redd det skal bli dårlig stemning. Har fått nok av det opp gjennom årene. Tror det bunner i ganske mye dette at hun er "besatt" av å være arrangør, Hun ønsker makt og kanskje har hun mindreverdighetskomplekser? Huff, og dette bruker jeg tiden min på... HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Interressant at du ikke ser sammenhengen. Lettere for oss som ser sånt utenfra. De eksemplene du kommer med, er eksempler der hun har blitt utelatt og tilsidesatt. Mest sannsynlig har dette skjedd over lengre tid og mange ganger. Hun er kanskje en usikker person, ei som trenger snille og inkluderende mennesker rundt seg, som ser at hun gjerne vil være en god venn men kanskje det ikke er like lett for henne. Og når hun ikke har hatt det så lett - ja, da kjemper hun. Og du, hi, er helt tydelig totalt blottet for innsikt i dette, du har vel nok venner og driteri hvordan 'Petra' har det, så lenge du får sagt din mening og får gjøre so du vil. Jeg sier det igjen; 'Petra' bør være sjeleglad for at dere ikke er venner lenger. Anonymkode: cd227...779
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #39 Skrevet 13. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig hun er litt bitter på meg. Husker en gang hun ikke ble invitert i barnet mitt sin 2-årsdag og ble skikkelig fornærmet for det. Hun lagde stor sak av det og skuffelsen var enorm. En gang la jeg ut bilde av meg og mannen samt barnet vårt (tatt av henne, den gangen vi var venner). Hun lagde sak av at jeg ikke oppførte henne som fotograf da jeg la ut bilde på Facebook. Hvis vi skal planlegge gavedrysset sammen må vi møtes alle 3 og jeg er redd det skal bli dårlig stemning. Har fått nok av det opp gjennom årene. Tror det bunner i ganske mye dette at hun er "besatt" av å være arrangør, Hun ønsker makt og kanskje har hun mindreverdighetskomplekser? Huff, og dette bruker jeg tiden min på... HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Enten så troller du, eller så er du 15 år gammel. Anonymkode: 0be02...c98
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #40 Skrevet 13. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig hun er litt bitter på meg. Husker en gang hun ikke ble invitert i barnet mitt sin 2-årsdag og ble skikkelig fornærmet for det. Hun lagde stor sak av det og skuffelsen var enorm. En gang la jeg ut bilde av meg og mannen samt barnet vårt (tatt av henne, den gangen vi var venner). Hun lagde sak av at jeg ikke oppførte henne som fotograf da jeg la ut bilde på Facebook. Hvis vi skal planlegge gavedrysset sammen må vi møtes alle 3 og jeg er redd det skal bli dårlig stemning. Har fått nok av det opp gjennom årene. Tror det bunner i ganske mye dette at hun er "besatt" av å være arrangør, Hun ønsker makt og kanskje har hun mindreverdighetskomplekser? Huff, og dette bruker jeg tiden min på... HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Høres ut som om du er venninne med kusinen min. Hun er en sånn dramaqueen, som er maktsyk , eiesyk og elsker all oppmerksomhet, og hun ser helst at hun får all g all ære for hva det enn skal være. Nei sett henne på plass å la henne ikke få trumfe gjennom viljen sin denne gangen. Anonymkode: 104df...43f
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #41 Skrevet 13. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Interressant at du ikke ser sammenhengen. Lettere for oss som ser sånt utenfra. De eksemplene du kommer med, er eksempler der hun har blitt utelatt og tilsidesatt. Mest sannsynlig har dette skjedd over lengre tid og mange ganger. Hun er kanskje en usikker person, ei som trenger snille og inkluderende mennesker rundt seg, som ser at hun gjerne vil være en god venn men kanskje det ikke er like lett for henne. Og når hun ikke har hatt det så lett - ja, da kjemper hun. Og du, hi, er helt tydelig totalt blottet for innsikt i dette, du har vel nok venner og driteri hvordan 'Petra' har det, så lenge du får sagt din mening og får gjøre so du vil. Jeg sier det igjen; 'Petra' bør være sjeleglad for at dere ikke er venner lenger. Anonymkode: cd227...779 Tilsidesatt for at hun ikke ble invitert i bursdag? I likhet med 90 % av det totale antall venner jeg har (har ikke mange nære venner) som heller ikke ble invitert Generelt har jeg lite til overs for Petra, blant annet grunnet at hun har oppført seg dårlig mot mannen min fra første stund (uhøflig etc), men jeg omgås med henne i bursdager etc, sier "hei" og "ha det", men later ikke som jeg digger henne Kanskje hun er lei seg for at jeg tok initiativ til at det er best vi ikke møtes mer (etter utallige diskusjoner jeg følte tærte mye på meg, at vennskapet ikke var liv laga). Dette er 1,5 år siden HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #42 Skrevet 13. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som om du er venninne med kusinen min. Hun er en sånn dramaqueen, som er maktsyk , eiesyk og elsker all oppmerksomhet, og hun ser helst at hun får all g all ære for hva det enn skal være. Nei sett henne på plass å la henne ikke få trumfe gjennom viljen sin denne gangen. Anonymkode: 104df...43f Du er en av få som er enig med meg. Så hva bør jeg si til henne? Gidder ikke skrive før mye. Venninnen til søstra mi elsker oppmerksomhet, var toastmaster i bryllupet til søsteren min og var selvfølgelig skuffa over at hun ikke ble valgt som forlover (Jeg ble valgt). HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #43 Skrevet 13. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enten så troller du, eller så er du 15 år gammel. Anonymkode: 0be02...c98 Tydeligvis uvanlig problemstilling dette. Jeg ser at det er et i-landsproblem. Som jeg sa til en annen venninne tidligere i dag "Jeg er flau over at dette i det hele tatt skal være ett tema" HI Anonymkode: 39cf7...0b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #44 Skrevet 13. april 2018 Du ser det tydeligvis ikke selv, men du er med på å skape disse situasjonene like mye som Petra. Og det med bildet hun hadde tatt og du la ut - der er det jo du som gjorde feil, mens du mener hun var urimelig. Du er så sikker på at du har rett - da burde du jo også greie å skrive et svar til Petra som du kan stå for selv... Anonymkode: 29c43...1f8
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #45 Skrevet 13. april 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er en av få som er enig med meg. Så hva bør jeg si til henne? Gidder ikke skrive før mye. Venninnen til søstra mi elsker oppmerksomhet, var toastmaster i bryllupet til søsteren min og var selvfølgelig skuffa over at hun ikke ble valgt som forlover (Jeg ble valgt). HI Anonymkode: 39cf7...0b6 'Jeg ble valgt'..? Hva i huleste har det med denne saken å gjøre? Annet at du IGJEN beviser at du er mer oppmerksomhetssyk enn henne? Du svarer kun de som er enig med deg, du tar ikke til deg noen andre råd, du er helt klart skyld i at denne venninna har det sånn, og du er smålig. Enten er du et troll, eller så er du et ekkelt menneske (ekker begge deler). Uansett så fortjener du all den dritten du får fra folk. Anonymkode: cd227...779
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #46 Skrevet 14. april 2018 ...det er en babyshower (noe som i utgangspunktet er en tåpelig aktivitet), ikke et bryllup. Du snakker om å planlegge, og at festkomiteen skal ha møter osv 😅 Inkluder, deleger, og bli ferdig. Anonymkode: 7e844...89d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #47 Skrevet 14. april 2018 Hi, jeg støtter deg. Det er jo ikke slik at du ikke vil invitere henne, du ville bare ikke ha henne tett på, for det har du dårlig erfaring med. Stol på deg selv! Det virker som om flere her inne mener at bare du er snill og grei og inkluderer henne, så blir hun fornøyd. Mens du vet at hun ikke gjør det, hun er kverrulerende og har behov for å markere seg. Man sender IKKE melding og ber om å bli arrangør til en fest man er invitert til, man spør om man kan bidra med noe. Hun har et tydelig behov for å vise at hun er en nær venn av søsteren din. Hvorfor det? Er man nære venner så vet man det, trenger ikke titler på facebook for å reklamere for det. Anonymkode: 4e9a4...841
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #48 Skrevet 14. april 2018 Det er du som lager drama. Uansett historie, egentlig. Og måten du responderer på her bekrefter jo bare inntrykket. Anonymkode: 4a3c4...96b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #49 Skrevet 14. april 2018 Møter, festkomité, planlegging? Av en babyshower? Eller gavedryss som du sier, myyye finere enn den amerikanske litt vulgære og alminnelige babyshower.. Hjelpes.. Din søster er sikkert glad for at dere bruker så mye energi på dette...eller hva tror du? Helt utrolig. Og du lager et innlegg i beste fornærmet -stil, fremstiller deg selv som sentrum og får det til å handle om at du synes dette er vanskelig? Si til Petra at du som søster ønsker å gjøre dette og at det er viktig for deg å gjøre det alene. Enkelt og greit. Ikke legg dine greier på Petra, det er ikke hennes skyld at du er dramatisk anlagt. Anonymkode: a44a8...f52
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #50 Skrevet 14. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig hun er litt bitter på meg. Husker en gang hun ikke ble invitert i barnet mitt sin 2-årsdag og ble skikkelig fornærmet for det. Hun lagde stor sak av det og skuffelsen var enorm. En gang la jeg ut bilde av meg og mannen samt barnet vårt (tatt av henne, den gangen vi var venner). Hun lagde sak av at jeg ikke oppførte henne som fotograf da jeg la ut bilde på Facebook. Hvis vi skal planlegge gavedrysset sammen må vi møtes alle 3 og jeg er redd det skal bli dårlig stemning. Har fått nok av det opp gjennom årene. Tror det bunner i ganske mye dette at hun er "besatt" av å være arrangør, Hun ønsker makt og kanskje har hun mindreverdighetskomplekser? Huff, og dette bruker jeg tiden min på... HI Anonymkode: 39cf7...0b6 Makt?? Gjennom et Facebookarrangement og en babyshower?? Kjære vene. Du legger alt for mye i dette😂😂😂 Anonymkode: a170f...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå