Peggy Skrevet 1. mai 2018 #101 Skrevet 1. mai 2018 På 5.3.2018 den 21.19, Anonym bruker skrev: Skulle ønske jeg visste hva hun het. Er skikkelig nysgjerrig på hvem hun er. Men slik info kan man naturligvis ikke utgi her Anonymkode: 5a55d...2ff Veldig enig med deg 🤔
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #102 Skrevet 1. mai 2018 Det finner du lett ved å google! Anonymkode: 8e12f...e59
Lilletrille17 Skrevet 1. mai 2018 #103 Skrevet 1. mai 2018 Mors side av saken er godt beskrevet på "Angelicas julekalender" på Facebook.. Hva som virkelig stemmer i denne saken er jo vanskelig å vite, men at det har sviktet totalt i flere instanser her er det vel liten tvil om. Uavhengig av mor og hva hun gjorde/ikke gjorde/burde gjort. Fryktelig tragisk hele saken.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #104 Skrevet 1. mai 2018 https://www.tv2.no/v/1071506/ Anonymkode: b3cc0...6bc
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #105 Skrevet 1. mai 2018 6 timer siden, Lilletrille17 skrev: Mors side av saken er godt beskrevet på "Angelicas julekalender" på Facebook.. Hva som virkelig stemmer i denne saken er jo vanskelig å vite, men at det har sviktet totalt i flere instanser her er det vel liten tvil om. Uavhengig av mor og hva hun gjorde/ikke gjorde/burde gjort. Fryktelig tragisk hele saken. Oi. En sak har alltid to sider, og denne saken er nok komplisert. Jeg reagerer likevel på at hele verden rundt Angelika og moren blir beskrevet som så grusom. Hvordan kan det stemme at absolutt alle skoler, helsevesen, instanser osv rundt dem er så «hjerterå, korrupte og skjødesløse» som hun beskriver? Angelika og moren mot verden, liksom. Enten har moren en psykisk diagnose, eller så har de vært helt utrolig max uheldige. Anonymkode: b3064...de7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #106 Skrevet 1. mai 2018 Dette er nok en mor som ikke har greid å gjøre barnet sitt i stand til å fungere ute i verden og når hun blir syk så har hun heller ikke orket å tvinge barnet til å motta behandling. Anorexi er nok en komplisert sykdom, men jeg tror det er en grunn til at akkurat denne jenta utviklet en så alvorlig sykdom. Anonymkode: 8afc5...dbe
Nyttårs barn Skrevet 1. mai 2018 #107 Skrevet 1. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var nok en av dem som i begynnelsen syntes veldig synd på denne moren. Etter rettsaken derimot å alt som kom frem har jeg forandra helt syn på det. Stakkars unge å stakkars far som ikke fikk mulighet til å hjelpe sin datter. Hvor var mor å resten av familien på mors side, dem så ei stakkars jente som ble sykere å sykere . Anonymkode: acfdc...e6a Ja jeg lurer også veldig på hvor resten av familien har vært disse årene, de må jo ha sett at noe skurrer. Men dette viser bare at alle barn er så totalt prisgitt sine foreldre og deres ressurser. Det er skummelt å tenke på hvor mye vi foreldre kan styre og hvordan vi påvirker barna våre til å se verden på den ene eller andre måten. Dette er en mor som har påvirket datterens sin til å oppfatte vanlig omgang og typiske barnekonflikter til å være mobbing. Og helsepersonell og deres forsøk på behandling av sykdommen har også blitt tatt ille opp.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2018 #108 Skrevet 1. mai 2018 24 minutter siden, Nyttårs barn skrev: Ja jeg lurer også veldig på hvor resten av familien har vært disse årene, de må jo ha sett at noe skurrer. Men dette viser bare at alle barn er så totalt prisgitt sine foreldre og deres ressurser. Det er skummelt å tenke på hvor mye vi foreldre kan styre og hvordan vi påvirker barna våre til å se verden på den ene eller andre måten. Dette er en mor som har påvirket datterens sin til å oppfatte vanlig omgang og typiske barnekonflikter til å være mobbing. Og helsepersonell og deres forsøk på behandling av sykdommen har også blitt tatt ille opp. Faren til Valdres moren er vel lege hvis jeg ikke husker helt feil. Hvordan kan de ikke ha merket atferden til datteren deres og hvordan det påvirket barnebarnet deres Anonymkode: 89cae...5c1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2018 #109 Skrevet 2. mai 2018 Mor har vel ikke blitt sprø helt på egen hånd, det ligger vel også noe i hennes bakgrunn. Foreldre gjør ganske mye mot sine barn som gir dem problemer senere i livet. Det går masse folk rundt med skader fra oppveksten, det er nok en illusjon at det offentlige kan sikre at alle barn får en god barndom. Det er grenser for hva diverse instanser kan oppdage og gjøre noe med, vi ønsker vel ikke et overvåkingssamfunn, heller. Foreldrene, i dette tilfelle mor, har ansvaret. Anonymkode: 8e12f...e59
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #110 Skrevet 15. mai 2018 Nå er hun dømt til tre år fengsel, da. Anonymkode: f4af0...fc6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #111 Skrevet 15. mai 2018 Veldig flott at hun ble dømt! Det var helt riktig ut i fra opplysningene som har kommet frem i løpet av saken. Når forsvareren hennes påstår at det vil stride mot folks alminnelige rettsfølelse dersom hun skulle dømmes for dette, tror jeg heller det hadde vært stikk motsatt. Anonymkode: 2df91...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå