Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

På 28.2.2018 den 11.17, Håp❤️ skrev:

6 her 😊 bli gjerne med i Facebook gruppa vår for november, den er hemmelig :) 

Har lyst å bli med hvis den er "hemmelig", ikke bare "lukket"? (er den bare lukket så kan alle på facebook se hvem som er medlem, og det er jo ganske avslørende...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som sliter ekstremt med kvalme? Er i så elendig form at jeg ligger i sengen store deler av dagen, står jeg opp så kjenner jeg kvalmen bre seg med en gang. Er i uke 9+2 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmor med 2 små ♥♥ skrev:

Godt det ikke bare er meg 😂 7 år siden siste graviditet her, men føler meg nesten som første gangs da jeg har glemt mye 😅 

Ja, jeg har også glemt en del 😂😂 Og føles som første gang.. Men merker stor forskjell at nå har jeg en mann ved min side, det hadde jeg ikke forrige gang.. Mer irritasjon ute å går nå 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Prettyprey skrev:

Er det bare jeg som sliter ekstremt med kvalme? Er i så elendig form at jeg ligger i sengen store deler av dagen, står jeg opp så kjenner jeg kvalmen bre seg med en gang. Er i uke 9+2 nå.

Samme her, var å fikk tabletter hos legen igår, slik at jeg skal fungere litt av dagen 🙈 har også invistert i seabands på apoteket, de fungerer til en viss grad 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ja, jeg har også glemt en del 😂😂 Og føles som første gang.. Men merker stor forskjell at nå har jeg en mann ved min side, det hadde jeg ikke forrige gang.. Mer irritasjon ute å går nå 😂😂😂

Ha ha 😂😂 Stakkars min merker hormonene han også 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere vært på UL i det siste? 😊 Jeg venter spent, skal neste uke, er da 9+6, spent på hvor mye man kan se 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har noen av dere vært på UL i det siste? 😊 Jeg venter spent, skal neste uke, er da 9+6, spent på hvor mye man kan se 😀

Jeg var på UL i går (9+5). Fikk se en liten reke med dunkend hjerte. Kunne godt se hodeformen og kroppen, og en liten begynnende fot ❤️ Nå skal jeg ikke tilbake før OUL i slutten av mai. Spennende å se hvordan ting har utviklet seg da. Krysser fingrer 🤞🏻❤️💙 masse lykke til! 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har noen av dere vært på UL i det siste? 😊 Jeg venter spent, skal neste uke, er da 9+6, spent på hvor mye man kan se 😀

Det er jeg også spent på😊 Skal til mandag, er da 9+1. Var på ul i uke 10 forrige svangerskap og da så babyen ut som en liten bamsemums som hoppa rundt inni der😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på UL i går (9+5). Fikk se en liten reke med dunkend hjerte. Kunne godt se hodeformen og kroppen, og en liten begynnende fot ❤️ Nå skal jeg ikke tilbake før OUL i slutten av mai. Spennende å se hvordan ting har utviklet seg da. Krysser fingrer 🤞🏻❤️💙 masse lykke til! 

Anonymkode: b762f...a8b

Fikk du med bilde? :-) Kan man spørre om sånt hos gyn? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fikk du med bilde? :-) Kan man spørre om sånt hos gyn? 😂

Jeg spurte om bilde ja, så det får man ❤️ Haha, jeg vet ikke om man kan spørre, men gjør det uansett 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg spurte om bilde ja, så det får man ❤️ Haha, jeg vet ikke om man kan spørre, men gjør det uansett 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Må få med bilde jeg også ❤ tenker å fortelle det til storesøster og vise bildet 😊 samboer får heller ikke blitt med 🤔🤔 Føler bildet blir eneste måten å involvere de på nå så tidlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Må få med bilde jeg også ❤ tenker å fortelle det til storesøster og vise bildet 😊 samboer får heller ikke blitt med 🤔🤔 Føler bildet blir eneste måten å involvere de på nå så tidlig 😂

Ja, enig! Jeg spurte om bilde fordi lillesøstra mi var så interessert i å se! 😍

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med i denne gruppa jeg også...foreløpig forventet dato er 23. Nov. Kan hende den blir forskjøvet inn i desember etter ul, men sist gang fødte jeg 3 uker for tidlig så vil tro jeg kommer til å føde i november uansett 😊

 

Sist gang var for 9 år siden da, så alt er nærmest nytt igjen. Kan ikke huske å ha vært SÅ dårlig første gangen. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Minandre skrev:

Blir med i denne gruppa jeg også...foreløpig forventet dato er 23. Nov. Kan hende den blir forskjøvet inn i desember etter ul, men sist gang fødte jeg 3 uker for tidlig så vil tro jeg kommer til å føde i november uansett 😊

 

Sist gang var for 9 år siden da, så alt er nærmest nytt igjen. Kan ikke huske å ha vært SÅ dårlig første gangen. 🙈

Gratulerer 😊😊 

Er min 2. også, og 9år siden 😊 Kan ikke huske jeg var så dårlig forrige gang som nå 🤢🤒 

Hvor gammel er du? Jeg har akkurat fylt 30år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten trøst å se at vi er så mange som er kjempedårlige, haha :hjerte: Det mest frustrerende for meg er at jeg er den første i vennegjengen som skal ha barn, så det virker ikke som de helt tror på meg når jeg sier at jeg er dritdårlig og ligger som oftest rett ut i sengen etter jobb 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 17.58, Snart_mammatil2 skrev:

Gratulerer 😊😊 

Er min 2. også, og 9år siden 😊 Kan ikke huske jeg var så dårlig forrige gang som nå 🤢🤒 

Hvor gammel er du? Jeg har akkurat fylt 30år

Jeg har akkurat fylt 37 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på UL nå, driiiiitnervøs 😨 Håper alt er som det skal ❤ 9+6 idag ❤ MÅ huske å få med bilde ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt i sjokk 😂😂 Alt stod bra til, men vent! Det var to bebiser, to hjerter som blinket ❤❤ Her ble det jammen dobbel lykke! Å hjelp 😂❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

Er helt i sjokk 😂😂 Alt stod bra til, men vent! Det var to bebiser, to hjerter som blinket ❤❤ Her ble det jammen dobbel lykke! Å hjelp 😂❤

OI! Gratulerer så mye!!! Dobbel lykke! Hva tenker du nå? 😅😍

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

OI! Gratulerer så mye!!! Dobbel lykke! Hva tenker du nå? 😅😍

Anonymkode: b762f...a8b

Tenker... HJEEEELP! 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere tvillinger i familien? Gratulerer så mye ❤️❤️

Anonymkode: 4389a...cb8

Hadde aldri trodd jeg kom til å få tvillinger 😂😂 Faren til min mann er tvilling, men trodde dette var arvelig på morsiden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tenker... HJEEEELP! 😂😂😂

Haha! Det går så fint atte! 😍 hva sa mannen da??

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Det går så fint atte! 😍 hva sa mannen da??

Anonymkode: b762f...a8b

Han smiler som bare det. "Nå må vi ha stasjonsvogn" sa han 😂😂 Jeg er nok den som er mest engstelig her 😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg å 😊 Termin 22 NOV 😊 7+5. Har vært noe kvalm, men det er avtatt noe. Er kun trøtt og øm i puppene.

Har 2 barn fra før. Yngste er snart 11. Eldste er 14 🙊

Føler at jeg starter helt på nytt 😊🙊❤️

Anonymkode: c0832...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...