Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

Da kan jeg komme innom her ... gravid ca 5 uker ... foreløpig termin 21 nov. Hatt to sa tidligere, så er forsiktig optimist 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, mrsatilla har 2 skrev:

Da kan jeg komme innom her ... gravid ca 5 uker ... foreløpig termin 21 nov. Hatt to sa tidligere, så er forsiktig optimist 😊

Gratulerer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Da kan jeg komme innom her ... gravid ca 5 uker ... foreløpig termin 21 nov. Hatt to sa tidligere, så er forsiktig optimist 😊

Gratulerer! ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen helt grei. Ingen kvalme enda! Untatt noen få episoder her og der.  Er 6+1 i dag. Men utrolig trøtt, sliten, ømme pupper, følsom(griner veldig lett😅) og det murrer i magen fra tid til annen. Tar det som et godt tegn, kjenner det igjen fra forrige graviditet😊 En ting som er sikkert er at det ikke alltid er like lett å holde følge med en 3,5 åring mens man er gravid! Merker energien ikke er på topp! Noen andre som har barn fra før?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg reagerer mer på lukter, alt lukter så sinnsykt sterkt, og jeg blir kvalm av det! Til og med det som var favorittparfymen min som i utgangspunktet ikke lukter så veldig sterkt lukter vondt nå, så jeg prøver å bruke kremer uten lukt. Murrer litt i magen fra tid til annen, og kvalmen kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin ca 3 november her vist alt er som det ska.

Hadde litt blødninger ei lita veke ..nokon dagar etter mensen sku ha komt.

Positiv test ei veke etter dette.

Men føler ikkje den er så sterkt som den burde være. 

Khennet heller ingen tegn i kroppen .

Men klarer ikkje huske om eg kjente noko med dei andre barna heller.

Aldri vore kvalm heldigvis.verken med 1-2-3-4 og no 5 mann 😀

Anonymkode: 150b7...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm 24/7 nå, er 7+0.. Jeg ligger på sofaen hele dagen, pga at jeg er kvalm, trøtt og sliten.. men føler meg konstant sulten, selv om jeg nettopp har spist.. har ikke matlyst, men må spise.. en halvtime etter at jeg har spist er jeg like sulten 🤢😪 

Har dere merket noe på vekten? Jeg er i utgangspunktet litt rund 🤔 Har gått ned 1kg

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten min er den samme som før jeg ble gravid, men sikkert ikke lenge! Er vanlig slank. Spiser som en hest, er konstant sulten😭 Og er alltid sjesken på snop... Har satt meg som mål å ikke gå opp mer enn jeg gjorde forrige gang, gikk da opp ca 17 kg. Og omtrent 10 av de var vann! (Og ja, hadde veldig mye vann i kroppen på slutten) Kjenner jeg er redd for svangerskapsforgiftning denne gangen også😥 Noen som vet om det er større sjangs å få det hvis man fikk det første gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mekanikerfrue skrev:

Vekten min er den samme som før jeg ble gravid, men sikkert ikke lenge! Er vanlig slank. Spiser som en hest, er konstant sulten😭 Og er alltid sjesken på snop... Har satt meg som mål å ikke gå opp mer enn jeg gjorde forrige gang, gikk da opp ca 17 kg. Og omtrent 10 av de var vann! (Og ja, hadde veldig mye vann i kroppen på slutten) Kjenner jeg er redd for svangerskapsforgiftning denne gangen også😥 Noen som vet om det er større sjangs å få det hvis man fikk det første gangen? 

Jeg aner rett og slett ingenting om sv.forgiftning 🤔 Men har hørt om di som har hatt det i kun et av flere svangerskap 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her idag:hjerter:

har gått i to uker nå og følt det på meg at jeg hører til i denne gruppen, og i dag fikk jeg det bekreftet! Så deilig! 

Foreløpig termin 18.november. Og føler meg veldig gravid, tunge bryst og kvalm, pluss at magen kjennes som jeg har trent magemuskler i ett sett noen dager:eeeh: for ikke å snakke om at jeg kunne sovet 24/7:tunge1:

 

IMG_4164.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ønskebarnetnr2 skrev:

Melder meg inn her idag:hjerter:

har gått i to uker nå og følt det på meg at jeg hører til i denne gruppen, og i dag fikk jeg det bekreftet! Så deilig! 

Foreløpig termin 18.november. Og føler meg veldig gravid, tunge bryst og kvalm, pluss at magen kjennes som jeg har trent magemuskler i ett sett noen dager:eeeh: for ikke å snakke om at jeg kunne sovet 24/7:tunge1:

 

IMG_4164.JPG

Gratulerer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ønskebarnetnr2 skrev:

Melder meg inn her idag:hjerter:

har gått i to uker nå og følt det på meg at jeg hører til i denne gruppen, og i dag fikk jeg det bekreftet! Så deilig! 

Foreløpig termin 18.november. Og føler meg veldig gravid, tunge bryst og kvalm, pluss at magen kjennes som jeg har trent magemuskler i ett sett noen dager:eeeh: for ikke å snakke om at jeg kunne sovet 24/7:tunge1:

 

IMG_4164.JPG

Gratulerer så mye! ❤️

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.3.2018 den 18.17, Ønskebarnetnr2 skrev:

Melder meg inn her idag:hjerter:

har gått i to uker nå og følt det på meg at jeg hører til i denne gruppen, og i dag fikk jeg det bekreftet! Så deilig! 

Foreløpig termin 18.november. Og føler meg veldig gravid, tunge bryst og kvalm, pluss at magen kjennes som jeg har trent magemuskler i ett sett noen dager:eeeh: for ikke å snakke om at jeg kunne sovet 24/7:tunge1:

 

IMG_4164.JPG

Gratulerer så mye 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ostepopmamma skrev:

Fem uker på vei :-) Spent!

Gratulerer! ❤️ Jeg er 7+5! 🤞🏻 Bare jeg som synes ukene går veeeldig sent? 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Gratulerer! ❤️ Jeg er 7+5! 🤞🏻 Bare jeg som synes ukene går veeeldig sent? 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Gratulerer til deg og!

Hehe, jeg synes også ukene går særdeles sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer! ❤️ Jeg er 7+5! 🤞🏻 Bare jeg som synes ukene går veeeldig sent? 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Ukene går himla treigt 😂 7+2 idag ❤ skal på ny UL på onsdag ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ukene går himla treigt 😂 7+2 idag ❤ skal på ny UL på onsdag ❤

Jeg skal på UL 5.April! Håper man kan se og høre hjertet da!🤞🏻❤️ Er så spennende og nervepirrende på en og samme gang! 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal på UL 5.April! Håper man kan se og høre hjertet da!🤞🏻❤️ Er så spennende og nervepirrende på en og samme gang! 

Anonymkode: b762f...a8b

Da har du vel begynt på uke9? 😊😊 da må man se såppass ❤❤ jeg grugleder meg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+2 uker her , merker jeg blir mer og mer glad i min lille spire som kom som flyttet så uventet inn i magen min :hjerte: Morsinstinktet er sterkt allerede - utrolig rart og fascinerende <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Da har du vel begynt på uke9? 😊😊 da må man se såppass ❤❤ jeg grugleder meg 😊 

Ja, da skal jeg være 9+5 ca (om jeg regner riktig) så da håper jeg jo at man ser noe 🤞🏻❤️Lykke til!

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da skal jeg være 9+5 ca (om jeg regner riktig) så da håper jeg jo at man ser noe 🤞🏻❤️Lykke til!

Anonymkode: b762f...a8b

Jeg var på UL 10+5 med storesøster.. da såg vi tydelig at det var en baby ❤❤ hodet, armer og bein ❤❤ Jeg var litt i tvil om jeg skulle endre timen til etter påske, da vi har tenkt oss bort i påsken 🤔 når jeg skal på timen er jeg 8+1, regner med å kunne se myyye mer uken etter 🤔 

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Prettyprey skrev:

7+2 uker her , merker jeg blir mer og mer glad i min lille spire som kom som flyttet så uventet inn i magen min :hjerte: Morsinstinktet er sterkt allerede - utrolig rart og fascinerende <3

Kjenner til den 😘 Jeg ble uplanlagt gravid som 21åring, de følelsene man får for barnet i magen er utrolig sterke  ❤ Selv om det ikke alltid er planlagt, så bryr ikke kroppen seg om det 😂😊 Heldigvis ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg var på UL 10+5 med storesøster.. da såg vi tydelig at det var en baby ❤❤ hodet, armer og bein ❤❤ Jeg var litt i tvil om jeg skulle endre timen til etter påske, da vi har tenkt oss bort i påsken 🤔 når jeg skal på timen er jeg 8+1, regner med å kunne se myyye mer uken etter 🤔 

Hva hadde dere gjort?

Så koselig! ❤️ Gleder meg! Er vel mer gøy å se masse! Så jeg hadde ventet til etter påsken tror jeg. Jeg ville egentlig inn neste uke og se, men da var det ingen ledige timer ..:-P så da måtte jeg pent vente. 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...