Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

På 3/2/2018 den 14.35, Solsikke93 skrev:

Gratulerer med spiren og masse lykke til 🌸 krysses fingrene for at alt går bra!

Hvordan gikk ultralyden i dag @Solsikke93

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det på ultralyden?

Anonymkode: b762f...a8b

 Det gikk bra :) Så et bankende hjerte! Men jeg trodde jeg var 7 uker påvei, men hun mente 5-6 uker, noe jeg synes er utrolig for da må jeg ha fått positiv test ekstremt tidlig! Men så lenge alt er bra så bryr jeg meg ikke om noe annet :) Skal inn igjen om tre uker og se, siden det var så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvordan lindrer dere kvalmen? Idag sliter jeg virkelig å være på jobb 😪

Igår slet jeg på jobb. 😪

 I dag er jeg ikke på jobb 🤢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Løvinna30 skrev:

Igår slet jeg på jobb. 😪

 I dag er jeg ikke på jobb 🤢 

Heldigvis roa seg nå.. drakk sakte en iskaffi fra tine (så å si ingen koffein) og fikk etteehvert i meg knekkebrød.. blir kvalm av vann, så tar bare småsuper, ofte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Jeg er såå kvalm i dag jeg også 😳 what to do? Har lite matlyst, og føler jeg burde spise noe mer en agurk 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Spiste akkurat en skikkelig god appelsin! Poff så forsvant kvalmen 😂

Da bærer det til butikken 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da bærer det til butikken 😅

Anonymkode: b762f...a8b

Det må sies at jeg hadde dilla på appesin i forrige svangerskap 🤣 ligger godt ann til å ha det denne gangen også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Det må sies at jeg hadde dilla på appesin i forrige svangerskap 🤣 ligger godt ann til å ha det denne gangen også 😁

Hehe, det er jo ikke den værste cravingen 🌸

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, det er jo ikke den værste cravingen 🌸

Anonymkode: b762f...a8b

Nei heldigvis ikke 😂😂 men igår var jeg skrubbsulten, til lunsj spiste jeg et helt ostrbrød med ost og skinke samt en diger skolebolle 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei heldigvis ikke 😂😂 men igår var jeg skrubbsulten, til lunsj spiste jeg et helt ostrbrød med ost og skinke samt en diger skolebolle 😂😂

Haha, er lov å unne seg litt mer digge ting også innimellom! Det gjør jeg! 😋

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm siden 06:00, da var det verst..prøver å trøste meg selv med at det er fordi det skjer noe bra inni magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag våknet jeg kl. 05.00 av at jeg var kvalm.. måtte opp å spise honnikorn, så legge meg en time før jeg igjen måtte opp 😂 fortsatt like kvalm og lurte på hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb idag 🙈 Skjærte en appelsin opp i biter og spiste de sakte.. litt etter litt ga kvalmen seg i 07tiden 😄 har med meg appelsinbiter på jobb også.. så hvis dere er kvalme, prøv med appelsin  😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag våknet jeg kl. 05.00 av at jeg var kvalm.. måtte opp å spise honnikorn, så legge meg en time før jeg igjen måtte opp 😂 fortsatt like kvalm og lurte på hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb idag 🙈 Skjærte en appelsin opp i biter og spiste de sakte.. litt etter litt ga kvalmen seg i 07tiden 😄 har med meg appelsinbiter på jobb også.. så hvis dere er kvalme, prøv med appelsin  😄😄😄

Saltpinner 😉

Anonymkode: 6f778...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Saltpinner 😉

Anonymkode: 6f778...fe8

Kanskje jeg må kjøpe det å ha på lur 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også forferdelig kvalm! Var ikke sånn i forrige svangerskap..da var det kun morgenkvalme, oppkast etter frokost og fin resten av dagen. Nå er jeg konstant kvalm :-( Det er jo veldig verdt det, men hverdagen er tung. Var hjemme fra jobb torsdag/fredag pga kvalme og mye stress på jobb. Der er endel sykdom for tiden, og når jeg selv er i elendig form, så er det tungt å ha dobbelt opp med arbeid pga andres sykdom. Onsdag var en forferdelig dag, så torsdag/fredag var jeg glad for å være hjemme og sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mejlis skrev:

Er også forferdelig kvalm! Var ikke sånn i forrige svangerskap..da var det kun morgenkvalme, oppkast etter frokost og fin resten av dagen. Nå er jeg konstant kvalm :-( Det er jo veldig verdt det, men hverdagen er tung. Var hjemme fra jobb torsdag/fredag pga kvalme og mye stress på jobb. Der er endel sykdom for tiden, og når jeg selv er i elendig form, så er det tungt å ha dobbelt opp med arbeid pga andres sykdom. Onsdag var en forferdelig dag, så torsdag/fredag var jeg glad for å være hjemme og sove.

Uff. Høres ikke noe godt ut nei. Men som du sier, det er veldig verdt det! ❤️ Jeg er selv kvalm (ingen oppkast). Er bare kvalm ila en hel dag.. 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier kvalmen å gi seg i løpet av dagen, eller er dere kvalme hele dagen? 

Jeg var kjempekvalm og holdt meg hjemme i nesten hele i går, mens i dag har det gått litt opp og ned. Kjenner ikke så veldig til kvalmen nå.

Merker også at jeg er veldig varm i ansiktet - og føler meg varm, flere andre her som har samme symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Prettyprey skrev:

Pleier kvalmen å gi seg i løpet av dagen, eller er dere kvalme hele dagen? 

Jeg var kjempekvalm og holdt meg hjemme i nesten hele i går, mens i dag har det gått litt opp og ned. Kjenner ikke så veldig til kvalmen nå.

Merker også at jeg er veldig varm i ansiktet - og føler meg varm, flere andre her som har samme symptomer?

Hos meg varierer det 🤢 jeg trodde på fredag at kvalmen gav seg fort.. men den kom for fullt midt på dagen..  🤢 på kanten til å kaste opp 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 7.21, Mejlis skrev:

 Det gikk bra :) Så et bankende hjerte! Men jeg trodde jeg var 7 uker påvei, men hun mente 5-6 uker, noe jeg synes er utrolig for da må jeg ha fått positiv test ekstremt tidlig! Men så lenge alt er bra så bryr jeg meg ikke om noe annet :) Skal inn igjen om tre uker og se, siden det var så tidlig...

Så heldig du var som såg hjertet 😄 Jeg såg ikke så mye, var 6+1.. ble målt til å våre 5+6.. for lite til at man kunne se embryo :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si den kvalmen vant 🙈 Kommer meg ikke på jobb, og har ligget vannrett stort sett hele helgen også.. blir kvalm av alt mulig 🙈🤢 

Kjenner også at livmoren tøyes, er 6+6 idag. Og i appen stod det at idag er livmoren på str med en appelsin 😮 Det går jammen fort! 

Nå har jeg ihvertfall fått flytta meg fra senga til sofaen 😂 Spiser saltstenger og drikker saft, ingenting annet går ned..

Og så lurer jeg på hvorfor multivitamin for gravide pillene er så store å smaker så stygt, jeg klarte ikke å ta de igår :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg bedre i dag, men merker at formen er litt valkende. Merker at jeg lett blir bekymret når jeg får flere murringer enn kvalme - eller ingen av delene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prettyprey skrev:

Føler meg bedre i dag, men merker at formen er litt valkende. Merker at jeg lett blir bekymret når jeg får flere murringer enn kvalme - eller ingen av delene, hehe.

Jeg har fått skikkelig murring i korsryggen og forran idag, hørt det er vanlig 😊 men man blir jo litt bekymret uansett 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm .... og jeg sliter så med tannpussen .. på meg selv og ungen. Lukten ... og smaken ... og ettersmaken .. må spise eller drikke noe etter tannpuss .. ikke bra 😩 

finnes det tannkrem uten smak ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...