Gå til innhold

November 2018 ❤❤


Snart_mammatil2

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, monicca skrev:

Jeg har mistet..😭 MA.. er satt på tablettkur og i morgen skal det skje😔 

Jeg har enda symptomene på at jeg er gravid, men det er vel vanlig ved en MA.. det døde i uke 5 eller 6..

i tillegg har jeg fått uvi.. alt er bare dritt..😢 

Uff 😢 Det var veldig trist å høre 😢 Sender deg en stoooooor klem ❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, monicca skrev:

Jeg har mistet..😭 MA.. er satt på tablettkur og i morgen skal det skje😔 

Jeg har enda symptomene på at jeg er gravid, men det er vel vanlig ved en MA.. det døde i uke 5 eller 6..

i tillegg har jeg fått uvi.. alt er bare dritt..😢 

💔💔 så trist å høre .. 😭 hvor langt på vei var du?

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Jeg er gravid med barn nr 2 <3 er 11+1 nå. kjenner skuldrene begynner å senke seg pittelitt. har mistet 2 før så sitter litt langt inne å bare glede seg.:forvirret: foreløpig termin ifølge legen er 22 novemeber, men jeg selv kommer fram til den 15 november :) har slitt en del med kvalme og ekstremt mye hodepine. men føler det begynner å avta litt:danse:

 

Håper alle har et fint svangerskap med minst mulig plager :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

💔💔 så trist å høre .. 😭 hvor langt på vei var du?

Anonymkode: b762f...a8b

Jeg var 10 uker. Fosteret døde da det var 7..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 1.sv.kontr. i dag 😄 fikk høre fin hjertelyd og fikk ny termin 31.10 😍 gleder meg til kvalmen gir seg da denne har vert ekstrem denne gangen.. 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2018 den 12.55, monicca skrev:

Jeg var 10 uker. Fosteret døde da det var 7..

💔💔 så forferdelig ..😭 håper du har mye folk rundt deg nå! 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

💔💔 så forferdelig ..😭 håper du har mye folk rundt deg nå! 

Anonymkode: b762f...a8b

Har heldigvis kjæresten som har tatt seg fri fra jobb for å være sammen med meg ❤️ Håper at det verste av utdrivelsen er over snart.. det har gått en del smertestillende i dag😢

vi skal prøve på nytt når kroppen min er klar for det. Så da blir det forhåpentligvis 2019 baby på oss😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2018 den 8.42, monicca skrev:

Jeg har mistet..😭 MA.. er satt på tablettkur og i morgen skal det skje😔 

Jeg har enda symptomene på at jeg er gravid, men det er vel vanlig ved en MA.. det døde i uke 5 eller 6..

i tillegg har jeg fått uvi.. alt er bare dritt..😢 

Mine tanker er med deg, så utrolig trist 😔:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, monicca skrev:

Har heldigvis kjæresten som har tatt seg fri fra jobb for å være sammen med meg ❤️ Håper at det verste av utdrivelsen er over snart.. det har gått en del smertestillende i dag😢

vi skal prøve på nytt når kroppen min er klar for det. Så da blir det forhåpentligvis 2019 baby på oss😍 

Det er bra! ❤️ Ja, krysser fingrene for deg og kjæresten! 🤞🏻😊

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare ønsketenking altså men syns jeg kjente igjen bevegelse i magen i dag 😍 Er bare 10+5 men 3.gangs og minns det var samme følelse som med de andre.. luftbobler har jeg hatt en hel del av men dette kjentes annerledes ut 😅❤️

Andre som syns de kjenner liv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Trollmor med 2 små ♥♥ skrev:

Sikkert bare ønsketenking altså men syns jeg kjente igjen bevegelse i magen i dag 😍 Er bare 10+5 men 3.gangs og minns det var samme følelse som med de andre.. luftbobler har jeg hatt en hel del av men dette kjentes annerledes ut 😅❤️

Andre som syns de kjenner liv? 

Jeg tror ikke jeg kjenner noe enda ☺ Er 12+2.. men det sies at når man venter tvillinger så kan man kjenne noe så tidlig som uke14 😀 Jeg venter i spenning ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2018 den 17.50, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg er ikke i gruppen enda :-/ Men kan se om jeg finner igjen :-) 

Kan det stemme at hun het Marianne??

Jeg finner ingenting🤔 får bare vente til hun eller noen som er med i gruppen ser dette. Kan bli en stor jobb å søke opp alle som heter marianne🤪😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kremtkremt skrev:

Jeg finner ingenting🤔 får bare vente til hun eller noen som er med i gruppen ser dette. Kan bli en stor jobb å søke opp alle som heter marianne🤪😂

Jeg tror jeg kan etternavnet også 😉 kan man sende private meldinger her? Husker et navn, men usikker på om det er for novembergruppen eller om det er oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.4.2018 den 13.15, Mejlis skrev:

Har lyst å bli med hvis den er "hemmelig", ikke bare "lukket"? (er den bare lukket så kan alle på facebook se hvem som er medlem, og det er jo ganske avslørende...)

Vet ikke om du har blitt lagt til i gruppa? Men den er hemmelig ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Håp❤️ skrev:

Vet ikke om du har blitt lagt til i gruppa? Men den er hemmelig ja :) 

Jeg blir også med 😄 Hvordan blir jeg medlem der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg blir også med 😄 Hvordan blir jeg medlem der?

Send meg en pm med navnet ditt på Facebook så legger jeg deg til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager til dere som har sendt meg mld og jeg ikke har lagt dere til i termingruppa for november, men har ikke vært her inne på lenge så glemt det av :)

nå vet jeg ikke hvem jeg har lagt til og ikke så send meg gjerne en ny pm med navn så legger jeg dere til fortløpende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, bli med dere her! Termin 21.November. Førstegangs gravid :) Er så mye bekymret, var på ultralyd i uke 10, å da så jeg en liten bamsemums som hoppet rundt inni der, det er en uke siden, å nå føler jeg at jeg må tilbake igjen bare for å sjekke at alt er som det skal ennå. Samboer blir helt oppgitt over meg. Ting er vel mest sannsynlig som de skal ennå. :) Gratulerer til dere alle som venter baby :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemy92 skrev:

Heihei, bli med dere her! Termin 21.November. Førstegangs gravid :) Er så mye bekymret, var på ultralyd i uke 10, å da så jeg en liten bamsemums som hoppet rundt inni der, det er en uke siden, å nå føler jeg at jeg må tilbake igjen bare for å sjekke at alt er som det skal ennå. Samboer blir helt oppgitt over meg. Ting er vel mest sannsynlig som de skal ennå. :) Gratulerer til dere alle som venter baby :) 

Gratulerer til deg! ❤️ Jeg skjønner akkurat hvordan du har det! :P samboeren blir mildt sagt oppgitt over meg også til tider! Vi var på ultralyd i dag (13+5) og fikk se en liten baby som var ekstremt aktiv! Legen hadde vanskelig for å undersøke alt, siden den lille spratt frem og tilbake 😅 men alt såg fint ut, og det er en veldig deilig følelse! 

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer til deg! ❤️ Jeg skjønner akkurat hvordan du har det! :P samboeren blir mildt sagt oppgitt over meg også til tider! Vi var på ultralyd i dag (13+5) og fikk se en liten baby som var ekstremt aktiv! Legen hadde vanskelig for å undersøke alt, siden den lille spratt frem og tilbake 😅 men alt såg fint ut, og det er en veldig deilig følelse! 

Anonymkode: b762f...a8b

Takk :hjerte: hehe, det er sikkert derfor noen av oss har samboer som kan jekke oss litt ned når vi er helt desperate :P hehe.. Så koselig. Deilig å få undersøkt det :D Gratulerer til deg også. Har du barn fra før? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillemy92 skrev:

Takk :hjerte: hehe, det er sikkert derfor noen av oss har samboer som kan jekke oss litt ned når vi er helt desperate :P hehe.. Så koselig. Deilig å få undersøkt det :D Gratulerer til deg også. Har du barn fra før? :) 

Ja, akkurat! :-P nei, dette er mitt første barn. Men har en bonussønn på 3 år 😊

Anonymkode: b762f...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere med på termingruppen på facebook? Der er vi mange nå 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, akkurat! :-P nei, dette er mitt første barn. Men har en bonussønn på 3 år 😊

Anonymkode: b762f...a8b

Åh, så koselig :) Jeg har også en bonussønn på snart 5 år :) hehe..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Er dere med på termingruppen på facebook? Der er vi mange nå 😄😄

Sendte melding til ho som skreiv her inne, så kan vel hende jeg blir lagt til der snart da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lillemy92 skrev:

Sendte melding til ho som skreiv her inne, så kan vel hende jeg blir lagt til der snart da :) 

Jeg kan legge deg til 😊 evt gi beskjeden videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...