Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det på ultralyden?

Anonymkode: b762f...a8b

Det gikk bra :) Så et bankende hjerte! Men jeg trodde jeg var 7 uker påvei, men hun mente 5-6 uker, noe jeg synes er utrolig for da må jeg ha fått positiv test ekstremt tidlig! Men så lenge alt er bra så bryr jeg meg ikke om noe annet :) Skal inn igjen om tre uker og se, siden det var så tidlig...

1 time siden, Løvinna30 skrev:

Igår slet jeg på jobb. 😪

I dag er jeg ikke på jobb 🤢 

Heldigvis roa seg nå.. drakk sakte en iskaffi fra tine (så å si ingen koffein) og fikk etteehvert i meg knekkebrød.. blir kvalm av vann, så tar bare småsuper, ofte 😂

Annonse

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da bærer det til butikken 😅

Det må sies at jeg hadde dilla på appesin i forrige svangerskap 🤣 ligger godt ann til å ha det denne gangen også 😁

5 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Det må sies at jeg hadde dilla på appesin i forrige svangerskap 🤣 ligger godt ann til å ha det denne gangen også 😁

Hehe, det er jo ikke den værste cravingen 🌸

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, det er jo ikke den værste cravingen 🌸

Nei heldigvis ikke 😂😂 men igår var jeg skrubbsulten, til lunsj spiste jeg et helt ostrbrød med ost og skinke samt en diger skolebolle 😂😂

54 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei heldigvis ikke 😂😂 men igår var jeg skrubbsulten, til lunsj spiste jeg et helt ostrbrød med ost og skinke samt en diger skolebolle 😂😂

Haha, er lov å unne seg litt mer digge ting også innimellom! Det gjør jeg! 😋

Annonse

Idag våknet jeg kl. 05.00 av at jeg var kvalm.. måtte opp å spise honnikorn, så legge meg en time før jeg igjen måtte opp 😂 fortsatt like kvalm og lurte på hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb idag 🙈 Skjærte en appelsin opp i biter og spiste de sakte.. litt etter litt ga kvalmen seg i 07tiden 😄 har med meg appelsinbiter på jobb også.. så hvis dere er kvalme, prøv med appelsin  😄😄😄

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag våknet jeg kl. 05.00 av at jeg var kvalm.. måtte opp å spise honnikorn, så legge meg en time før jeg igjen måtte opp 😂 fortsatt like kvalm og lurte på hvordan i alle dager skal jeg komme meg på jobb idag 🙈 Skjærte en appelsin opp i biter og spiste de sakte.. litt etter litt ga kvalmen seg i 07tiden 😄 har med meg appelsinbiter på jobb også.. så hvis dere er kvalme, prøv med appelsin  😄😄😄

Saltpinner 😉

Anonymkode: 6f778...fe8

Er også forferdelig kvalm! Var ikke sånn i forrige svangerskap..da var det kun morgenkvalme, oppkast etter frokost og fin resten av dagen. Nå er jeg konstant kvalm :-( Det er jo veldig verdt det, men hverdagen er tung. Var hjemme fra jobb torsdag/fredag pga kvalme og mye stress på jobb. Der er endel sykdom for tiden, og når jeg selv er i elendig form, så er det tungt å ha dobbelt opp med arbeid pga andres sykdom. Onsdag var en forferdelig dag, så torsdag/fredag var jeg glad for å være hjemme og sove.

21 minutter siden, Mejlis skrev:

Er også forferdelig kvalm! Var ikke sånn i forrige svangerskap..da var det kun morgenkvalme, oppkast etter frokost og fin resten av dagen. Nå er jeg konstant kvalm :-( Det er jo veldig verdt det, men hverdagen er tung. Var hjemme fra jobb torsdag/fredag pga kvalme og mye stress på jobb. Der er endel sykdom for tiden, og når jeg selv er i elendig form, så er det tungt å ha dobbelt opp med arbeid pga andres sykdom. Onsdag var en forferdelig dag, så torsdag/fredag var jeg glad for å være hjemme og sove.

Uff. Høres ikke noe godt ut nei. Men som du sier, det er veldig verdt det! ❤️ Jeg er selv kvalm (ingen oppkast). Er bare kvalm ila en hel dag.. 

Pleier kvalmen å gi seg i løpet av dagen, eller er dere kvalme hele dagen? 

Jeg var kjempekvalm og holdt meg hjemme i nesten hele i går, mens i dag har det gått litt opp og ned. Kjenner ikke så veldig til kvalmen nå.

Merker også at jeg er veldig varm i ansiktet - og føler meg varm, flere andre her som har samme symptomer?

11 timer siden, Prettyprey skrev:

Pleier kvalmen å gi seg i løpet av dagen, eller er dere kvalme hele dagen? 

Jeg var kjempekvalm og holdt meg hjemme i nesten hele i går, mens i dag har det gått litt opp og ned. Kjenner ikke så veldig til kvalmen nå.

Merker også at jeg er veldig varm i ansiktet - og føler meg varm, flere andre her som har samme symptomer?

Hos meg varierer det 🤢 jeg trodde på fredag at kvalmen gav seg fort.. men den kom for fullt midt på dagen..  🤢 på kanten til å kaste opp 😪

På 15.3.2018 den 7.21, Mejlis skrev:

Det gikk bra :) Så et bankende hjerte! Men jeg trodde jeg var 7 uker påvei, men hun mente 5-6 uker, noe jeg synes er utrolig for da må jeg ha fått positiv test ekstremt tidlig! Men så lenge alt er bra så bryr jeg meg ikke om noe annet :) Skal inn igjen om tre uker og se, siden det var så tidlig...

Så heldig du var som såg hjertet 😄 Jeg såg ikke så mye, var 6+1.. ble målt til å våre 5+6.. for lite til at man kunne se embryo :-(

Skal si den kvalmen vant 🙈 Kommer meg ikke på jobb, og har ligget vannrett stort sett hele helgen også.. blir kvalm av alt mulig 🙈🤢 

Kjenner også at livmoren tøyes, er 6+6 idag. Og i appen stod det at idag er livmoren på str med en appelsin 😮 Det går jammen fort! 

Nå har jeg ihvertfall fått flytta meg fra senga til sofaen 😂 Spiser saltstenger og drikker saft, ingenting annet går ned..

Og så lurer jeg på hvorfor multivitamin for gravide pillene er så store å smaker så stygt, jeg klarte ikke å ta de igår :-(

1 time siden, Prettyprey skrev:

Føler meg bedre i dag, men merker at formen er litt valkende. Merker at jeg lett blir bekymret når jeg får flere murringer enn kvalme - eller ingen av delene, hehe.

Jeg har fått skikkelig murring i korsryggen og forran idag, hørt det er vanlig 😊 men man blir jo litt bekymret uansett 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...