Gå til innhold

Hva er din styggeste hemmelighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det tydelig, altså at andre kan merke det? Tenker i forhold til barn og familie og venner?

Anonymkode: c0f3d...1e0

Nei, vi skjuler det. Mye pga fordommer, men mest for å beskytte barna våre. Etter så mange år sammen så leser vi hverandre svært godt. 

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du fremstår som ekstremt fordomsfull nå, du er klar over det? 

Anonymkode: c6378...684

Fordomsfull fordi jeg mener at mannen har fått full pott her? Og fordi jeg mener at det er usunt at barn vokser opp med at normalen er at mor oppvarter og lyder far? 

Ok, det lever jeg godt med. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordomsfull fordi jeg mener at mannen har fått full pott her? Og fordi jeg mener at det er usunt at barn vokser opp med at normalen er at mor oppvarter og lyder far? 

Ok, det lever jeg godt med. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Nei. Fordomsfull fordi du har en forutinntatt holdning til hvordan dette fortoner seg i deres familievogn overfor barna. Fordi du automatisk tror at de er dårlige foreldre bare fordi de har en annen legning enn deg. 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Fordomsfull fordi du har en forutinntatt holdning til hvordan dette fortoner seg i deres familievogn overfor barna. Fordi du automatisk tror at de er dårlige foreldre bare fordi de har en annen legning enn deg. 

Anonymkode: c6378...684

Herregud hvor dum er det mulig å være! Det forholdet hun beskriver handler om noe helt annet enn legning. Det handler om et ekstrem usunt maktforhold, skjevhet i arbeidsfordelingen og dårlige rollemodeller. Og på toppen av det hele er hun så naiv at hun tror barna ikke påvirkes av det. Noen ganger burde det vært iq-grense for å få barn...

Anonymkode: 72457...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2018 den 15.56, Anonym bruker skrev:

Ett gjensidig samtykke skal alltid ligge i bunn av ett sånt forhold. Vi har en kontrakt begge har signert med hvordan ting skal være. Det er like mange forskjellige forhold som det er mennesker.

Nei, i kontrakten står det tydelig at han ikke skal blande seg inn i familie, venner,jobb og det sosiale livet mitt. Men han kan bruke meg sexuelt som han vil, når han vil. Han bestemmer det meste til syvende og sist. Og kan straffe meg fysisk hvis ikke.

Anonymkode: 782fc...b70

Det er i alle fall ikke en juridisk bindende kontrakt, for slike ting strider mot ærbarhet og er derfor ikke gyldig i følge norsk lov.

Anonymkode: b6c85...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud hvor dum er det mulig å være! Det forholdet hun beskriver handler om noe helt annet enn legning. Det handler om et ekstrem usunt maktforhold, skjevhet i arbeidsfordelingen og dårlige rollemodeller. Og på toppen av det hele er hun så naiv at hun tror barna ikke påvirkes av det. Noen ganger burde det vært iq-grense for å få barn...

Anonymkode: 72457...d77

Akkurat!

Og mannen er så smart/utspekulert at han har fått henne til å tro at hun liker det. 

Makalaust. 

Anonymkode: 5ee58...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper denne forvirringen mellom legning og fetisj kan stoppe. DD/LG er en fetisj, langt fra en legning. Homoseksualitet er ikke bare seksuell orientert atferd. Det er andre biologiske faktorer som spiller inn som ikke kan tilegnes begge eller sammenlignes. 

Anonymkode: 5830e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ønsker et par av mine nærmeste pårørende død.... Ønsker å ikke måtte forholde meg til dem... 😢😕

Anonymkode: 29ed4...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper denne forvirringen mellom legning og fetisj kan stoppe. DD/LG er en fetisj, langt fra en legning. Homoseksualitet er ikke bare seksuell orientert atferd. Det er andre biologiske faktorer som spiller inn som ikke kan tilegnes begge eller sammenlignes. 

Anonymkode: 5830e...aac

http://www.smil-norge.no/index.php/informasjon/om-bdsm/hva-er-bdsm

Anonymkode: 782fc...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herregud hvor dum er det mulig å være! Det forholdet hun beskriver handler om noe helt annet enn legning. Det handler om et ekstrem usunt maktforhold, skjevhet i arbeidsfordelingen og dårlige rollemodeller. Og på toppen av det hele er hun så naiv at hun tror barna ikke påvirkes av det. Noen ganger burde det vært iq-grense for å få barn...

Anonymkode: 72457...d77

Det er jo du som er naiv.

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er i alle fall ikke en juridisk bindende kontrakt, for slike ting strider mot ærbarhet og er derfor ikke gyldig i følge norsk lov.

Anonymkode: b6c85...7e5

Hvilken juridisk definisjon av ærbarhet opererer du med da?

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ukentlig sex med en mann mens kona hans var på korpsøvelse. Det han ikke visste var at kona hans ikke var på korpsøvelse, men hjemme hos sin elsker. Men kona og jeg visste alt. Jeg var ung og dum den gangen, og fyren var en god elsker og kona syntes det var flott at jeg underholdt han, slik at hun kunne være hos elskeren. Nå blir jeg helt ærlig kvalm av det hele. Æsj.

Anonymkode: 8684e...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17/02/2018 den 16.34, Anonym bruker skrev:

Her er det like oppslukende. Kan falle inn i en dagdrøm hvor jeg ser det for meg og gråter gjerne en liten skvett av glede og lengsel.

Anonymkode: bd02a...87b

Det er så rart at vi tenker sånn. Da jeg ønsket dette med å bli drept i ulykke + få kreft, så tok jeg meg ofte i å tenke at dette er galskap! Jeg snakket med psykologen min om det, og han sa det var mer vanlig å tenke slike tanker enn mange tror. At det er en måte å gi slipp på alt ansvaret vi har. Sikkert noe i det.. 

Anonymkode: 7a03a...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 14.11, mipsmaster skrev:

Du skriver et innlegg om å ikke skrive et innlegg. :klo:

Nå skriver jeg et innlegg om at du skriver et innlegg om at du ikke skriver et innlegg.

Ser du hva du startet nå?

Kan det forbli en hemmelighet? 😁

Anonymkode: 4773b...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å komme med en annen, mer troverdig kilde? BDSM er IKKE! en legning. https://sml.snl.no/seksuell_identitet. En legning handler om hvem du tiltrekkes av, fetish er HVA du tiltrekkes av.

Duh!

Anonymkode: 77951...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sonet en narkodom.. 😓 Livredd for å kjenne igjen folk som jobbet i fengselet... Er 12 år siden, men likevel..

Anonymkode: a41eb...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liggi med en lege på jobb. Og klina med 2 andre leger. To av de opptil flere ganger, hver gang vi er på fest. Klininga vet noen om. Sexen vet kun min aller beste venn om.

Anonymkode: 9e817...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har liggi med en lege på jobb. Og klina med 2 andre leger. To av de opptil flere ganger, hver gang vi er på fest. Klininga vet noen om. Sexen vet kun min aller beste venn om.

Anonymkode: 9e817...a85

Er du sykepleier? :-)

Anonymkode: e56d8...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheten er BDSM her også. Kun en hemmelighet fordi det er som å være homofil på 1950-tallet og man bør frykte å brennes på bålet for å ønske å leve slik man vil. Det er ikke helt 24/7 her, jobb og våkne barn gjør det litt vanskelig, men det høres ut som det er unntatt fra hun andre her egentlig. Hadde ikke andre vært dømmende hadde det ikke trengt å være en hemmelighet. Kan ikke tenke meg noe mer usunt enn å prøve å være noen man ikke er eller ikke leve slik man ønsker. Det er voksne mennesker med tillit, respekt som er samtykkende og ønsker en maktutveksling og nyter det i det i stort og smått. 

Dersom en person nevner at han er homofil på f.eks et jobbintervju og sier at han håper det ikke er et problem, så får man nok et klart svar på at det selvfølgelig ikke er det. Hadde man nevnt at man liker å bli hengt fra taket og flogget som en naturlig del av disiplin eller lek fordi man er underdanig blir man sendt på dør. 

Anonymkode: 96dc2...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på skoletur med klassen min etter videregående til utlandet. Der lå jeg med en amerikansk soldat, og typen min hadde sterke mistanker om at noe hadde skjedd på turen. Jeg sa noe, men ikke hva som egentlig skjedde.

 

Anonymkode: c2f19...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herrefred! Hva har andre mennesker med sexlivet deres å gjøre?? 

En som er homofil onsker ikke bare sex med det samme kjønn, hele kjærlighetslivet baseres på forhold med det samme kjønn. 

Jeg vil gjerne vite om min homofile kusine skal gifte seg, men jeg vil ikke vite om hun er bdsm på soverommet, bruker dildo, er sub osv! 

På samme måte vil jeg gjerne vite om hvem partneren til venninna mi er, men at hun er sub og han er dom, det drifter jeg i og anser som privat. 

Jeg har fetisjer selv, men deler de ikke med noen andre enn mannen. Og jeg går ikke rundt å føler meg krenket av samfunnet fordi det vil rynke på nesen hvis jeg begynner å ut brodere sexlivet mitt til alle!! 

Anonymkode: 5830e...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du sykepleier? :-)

Anonymkode: e56d8...cee

Hvordan det? Er jo ikke viktig hva jeg er. Og nei, ingen Greys fantasi med heftig sex på lintøylageret :)

Anonymkode: 9e817...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hemmeligheten er BDSM her også. Kun en hemmelighet fordi det er som å være homofil på 1950-tallet og man bør frykte å brennes på bålet for å ønske å leve slik man vil. Det er ikke helt 24/7 her, jobb og våkne barn gjør det litt vanskelig, men det høres ut som det er unntatt fra hun andre her egentlig. Hadde ikke andre vært dømmende hadde det ikke trengt å være en hemmelighet. Kan ikke tenke meg noe mer usunt enn å prøve å være noen man ikke er eller ikke leve slik man ønsker. Det er voksne mennesker med tillit, respekt som er samtykkende og ønsker en maktutveksling og nyter det i det i stort og smått. 

Dersom en person nevner at han er homofil på f.eks et jobbintervju og sier at han håper det ikke er et problem, så får man nok et klart svar på at det selvfølgelig ikke er det. Hadde man nevnt at man liker å bli hengt fra taket og flogget som en naturlig del av disiplin eller lek fordi man er underdanig blir man sendt på dør. 

Anonymkode: 96dc2...8e2

Herregud, ser du virkelig ikke forskjellen?

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...