Gå til innhold

Hva er din styggeste hemmelighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi vet ikke om mannen er far til det ene barnet. Det finnes en liten teoretisk mulighet (ufrivillig, raskt avverget) for at han ikke er det, men han ønsker ikke vite. Han er far uansett.

Anonymkode: df6fa...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en abort bak meg. Ikke spesielt kry av det. Men bruker den erfaringen til å avverge at det skal skje det samme med mine to halvssøstre som er ungdommer. Så det er ikke noen hemmelihet lenger.

Uff! Jeg har noen papirer i skapet! Fra politiet 🙈Det er det INGEN som vet 🙈

Blir kvalm bare tanken. Jeg var svært syk i en periode, og betalte ikke ett par regninger. Gikk så langt at det gikk til politiet. Fikk en dato de skulle komme hjem til meg på besøk! Skyldte 4 000 . Penger har Jeg, så jeg betalte og saken var ute av verden. Men aldri mer for sene regninger igjen. Det var helt jævelig. 

Anonymkode: 6cce9...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er egentlig litt fascinerende at det er dette jeg regner som min styggeste hemmelighet, fordi jeg har opplevd litt av hvert i livet som få vet. Som feks at min eks mishandlet meg både fysisk og psykisk. 

Anonymkode: c6378...684

Men da var det jo en annen som var stygg. Ikke du.

Anonymkode: 48d3c...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri har fullført høyere utdanning. Til tross for flott jobb med god inntekt i dag. 

Stygg hemmelighet er det vel ikke, men dog.

Anonymkode: 0b9d7...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At jeg aldri har fullført høyere utdanning. Til tross for flott jobb med god inntekt i dag. 

Stygg hemmelighet er det vel ikke, men dog.

Anonymkode: 0b9d7...83a

Men du later vel ikke som om du har fullført høyere utdanning?

Anonymkode: d9926...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men du later vel ikke som om du har fullført høyere utdanning?

Anonymkode: d9926...99b

Jo, til mannen og familien 

Anonymkode: 0b9d7...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, til mannen og familien 

Anonymkode: 0b9d7...83a

Hvor langt kom du da? Er det slik at du "bare" mangler en enkelt eksamen, eller mangler du ett år eller flere?

Anonymkode: d9926...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, til mannen og familien 

Anonymkode: 0b9d7...83a

Arbeidsgiver vet at du ikke har høyere utdanning?

Anonymkode: dff74...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, til mannen og familien 

Anonymkode: 0b9d7...83a

Vet ikke mannen din hva du er ansatt som da?

Anonymkode: 222f6...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men da var det jo en annen som var stygg. Ikke du.

Anonymkode: 48d3c...965

Sant det. Jeg bare tolket det ikke som om det nødvendigvis trengte å være en hemmelighet hvor det var en selv som var «stygg». 

Anonymkode: c6378...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så sliten at jeg har vurdert å gi omsorgen for barna til barnevernet. 

Jeg har også tatt abort 3 ganger uten å bry meg. Har ikke ofret disse «barna» en tanke 

Anonymkode: b79f5...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en adult baby. Ikke hele tiden.. men jeg har gjennomsnittlig en dag hver mnd, hvor jeg lever det ut. Ingen vet, og ingen vil noensinne vite.

Anonymkode: eee5c...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært så sliten over 5 åringen som utagerte helt ekstremt mot meg og alle andre,at jeg tenkte på å gi fra meg omsorgen for han :( Heldigvis gjorde jeg aldri det, å nå går han på skolen å ting går mye bedre.Utagering hjemme skjer nesten aldri hjemme å hvertfall ikke så gale raserianfall som han hadde flere ganger for dagen før.

Anonymkode: 1987f...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg gleder meg til å dø, og at min største drøm er at det skal skje i en stor ulykke som når mediene.

Anonymkode: bd02a...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

At min mor mobbet meg fra jeg var 6år til 27. Når jeg gikk på barneskolen sa hun alltid hvor stor jeg var, og at jeg kom til og trille bort til bussen. 

Hvor lat jeg var, og sa at jeg måtte slanke meg foran besøk vi hadde. 

Kom til og få hjerteinfarkt før jeg var 10 år. Fekk dødsangst pga det, og sliter med det enda.

Sa at jeg ikke fekk spise mer i selskap.

og at jeg måtte trene når jeg var gravid, ellers ville jeg aldri klare en fødsel. 

I dag er jeg 29, undervektig, vitamin mangel, tom for jern, besvimer for den minste ting. Føler meg tykk som en elefant, går på badevekta 10++ for dag. Kan begynne å gråte av dårlig samvittighet av litt søtsaker. Men ingen vet at jeg sliter, og ingen får vite det. Legen får ikke vite det heller. Jeg vil ikke vere en byrde for noen. 

 

Anonymkode: dfc00...bea

Herregud, nå fikk jeg vondt langt inn i sjelen. Husk at du er god akkurat slik du er!!! Du er vakker, god og snill ❤️❤️❤️ Håper du klarer å riste av deg din mors syke oppførsel, og selv bli frisk. 

Oppsøk hjelp. Legen din kan hjelpe. Du fortjener det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, min hemmelighet ble veldig bagatellmessig i forhold: jeg bæsjet på trappa til en nabo når jeg var barn. Jeg og min bestevenninne gjorde det begge to ved siden av hverandre. Det var dritgøy 😂

Anonymkode: 176d5...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

At jeg egentlig ikke liker min ene svigerinne. Hun skal alltid være best på alle vis, og skal alltid fremheve seg selv. Jeg lar meg ikke dupere av henne på noe vis, men etter mange år i familieselskap med det samme selvskrytet med små variasjoner så misliker jeg henne mer og mer. 

Anonymkode: 73c06...d99

Høres ut som om du har fått min søster som svigerinne ;) 

Anonymkode: fd601...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fru Banderas skrev:

Jeg ville tatt kontakt med moren nå, jeg, rett oppi trynet til den kødden av en far du har, HI.

Jeg kan rett og slett ikke risikere at moren min får det jævligere enn hun har det :(

Anonymkode: 22e0d...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den styggeste hemmeligheten jeg har er vel at jeg lå med bestekompisen til eksen min. Vi hadde akkurat slått opp, men ble sammen igjen etterpå. Jeg ønsket å tilstå, men kompisen nektet da det ville ødelagt vennskapet. 

Anonymkode: c8d7f...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en adult baby. Ikke hele tiden.. men jeg har gjennomsnittlig en dag hver mnd, hvor jeg lever det ut. Ingen vet, og ingen vil noensinne vite.

Anonymkode: eee5c...c20

Hva vil det si? 

Anonymkode: 1fb27...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og mine hemmeligheter har jeg aldri tenkt å skrive om her inne. Man er ikke garantert anonymitet her, det har vi sett før.

Anonymkode: d9926...99b

Du skriver et innlegg om å ikke skrive et innlegg. :klo:

Nå skriver jeg et innlegg om at du skriver et innlegg om at du ikke skriver et innlegg.

Ser du hva du startet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen er ikke far til barnet vårt..

Anonymkode: bca3a...3ce

samme her. jeg valgte å fortelle mannen da jeg oppdaget jeg var gravid. han tillgav og er i ett og alt far til barnet. 

har oppriktig vondt av deg som må bære dette alene. som å holde pusten i mange år og alltid være på vakt. 

stor klem. noen ganger går det ikke som tenkt i dette livet. 

Anonymkode: 03418...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...